Wat je even kwijt wil #20

Ja geloof t wel. Zie haar nu ook. Is geen verbetering.

1 like

Thanks voor alle tips, ik heb nu al honger haha.
Anyway, ik wil graag een salade ernaast / erbij maken van tomaten, komkommer en sla, gewoon simpel. Alleen vind ik het dan jammer dat de tomaatjes niet in de pasta zitten of zouden jullie ze gewoon in beiden doen? Ik heb nu courgette, paprika en champignons als groente in de saus.

Hangt een beetje af van de saus die je gaat maken. Bij een romige saus zou ik de tomaatjes verdelen over de salade en de pasta.

1 like

O haha ik wil gaan voor het recept van @Banananana maar dan met extra groente.

Hahaha ik heb nog nooit iemand zoveel horen vragen over t koken van een simpele pasta en een salade bestaande uit 3 ingrediƫnten.

Ongeacht wat je met de tomaten doet, het komt wel goed!

44 likes

hahahahah ik ben echt een verschrikking in de keuken. Ik zou zelfs dit nog kunnen verpesten en de supermarkten stimuleren me ook niet want alle maaltijdsalades en dat soort dingen zijn tegenwoordig zo prima.

1 like

Het staat er ook raar, ik zou ook denken dat het boek er bij in zat. Ligt echt niet aan jou. :kissing_heart:

7 likes

Morgen ga ik uiteten en ik heb al super vaak de menukaart bekeken. Love it

12 likes

Je moet het niet op jezelf betrekken want ik lees het precies hetzelfde. Ze hebben het gewoon verkeerd verwoord, hun fout!

3 likes

Klopt maar moest niet BKR geregistreerde schulden doorgeven en ik ben natuurlijk veel te braaf bedenk ik me nu, want betaal dat pas over 2 jaar af en verdien dan veel meer door afgeronde opleiding:’) goedzo August. Thanks voor tip!!

2 likes

Hey zon boek is zeker duur maar als je hem netjes houd kan je hem volgens mij nog best goed verkopen!

2 likes

Dat is dus niet mijn recept :roll_eyes: :upside_down_face: in mijn recept gaat het juist om de combi van ingrediƫnten

Oke, dan is t een ander recept

6 likes

haha die motivatie zou ik ook wel kunnen gebruiken!

1 like

Sorry voor de klaagpost, maar ik voel me na al dat gedoe gisteren nog steeds zo meh. Kan echt niks opbrengen. Het huis is een rotzooi, er staat een gigantische afwas maar nope, niks. Ik moet binnen twee weken mijn afstudeeronderzoek afmaken, maar nope, niks. Ik mag er vandaag nog even aan toegeven, morgen weer aan de bak!

1 like

1 wooord: VAKANTIEEEEE

9 likes

@Jauregui misschien kun je hem zelfs tweedehands kopen of bij de bieb lenen?

2 likes

Ingeschreven voor minor ethiekšŸŽŠ

19 likes

Zo klaar met vandaag. 5 dingen liepen compleet anders dan verwacht en 2 hebben me ook echt gekwetst. Eigenlijk zou ik het liefst nu al in bed gaan liggen.
Gelukkig lijkt mijn zoon nog wel van me te houden dus daar ga ik maar lekker een stuk mee wandelen en knuffelen :blue_heart:

3 likes

Vanavond lekker genieten van en met je zoontje :heart:

2 likes