Ja mee eens, het daklozenprobleem wat jij al zei, de rommel op het plein en in de kelder, het parkeren, de geluidsoverlast, was er echt klaar mee haha. Wel heel jammer, want aan het begin heb ik er altijd met veel plezier gewoond.
Ik ga over 18 dagen pas op vakantie, maar door alle reis verhalen enzo hier ben ik begonnen met mijn koffer inpakken. Kan niet vroeg genoeg beginnen zullen we maar zeggen.
Ik moet dus naar GGZ en heb net een gebeld voor een intakegesprek⦠Ik kan pas over 2,5 maand terecht voor een intakegesprek. Damn. 
Ik stond net op het punt om weg te gaan, naar de sportschool. Gaat het keihard regenen⦠En ik moet op de fiets 
Jawel moet echt. En heb ook wel zin (gebeurd ook niet vaak). Alleen nu zit ik een beetje te wachten en buienrader in de gaten te houden
Maar ik heb wel heel veel zin om volgende maand met een vriendin lekker in Amsterdam te winkelen.
We zijn al 10 jaar goeie vriendinnen maar we hebben nooit een dagje geshopt ofzo haha.
Kak is dat he! Maar knap en goed dat je gebeld hebt. 

Ik hoop dat ze je fijn en goed helpen daar!
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in (want GGZ) maar ja het moet maar en het is de enige optie nog die ik heb.
Thanks trouwens. 
Ik snap het <3
Ik hoop dat je een klik hebt met diegene, dan maakt het ggz deel al minder uit!
Wat een lange wachttijd, echt balen. Fijn dat je wel iets hebt om volgende maand naar uit te kijken, klinkt ook echt als een leuk plan! 
Tot nu toe waren mijn ervaringen niet heel positief maar ik geef het maar gewoon weer een kans. 
Nee, dat hoeft niet perse helaas.
Je zit niet standaard bij elkaar, tenzij je stoelen reserveert. Als je dat niet doet, is het afwachten wat er nog over is als je incheckt. Maar meestal is dat wel genoeg om nog met zān tweeĆ«n bij elkaar te zitten, zeker als je een beetje vroeg incheckt.
Ik ga vanavond voor het eerst zelf soep maken
āā wish me luck.
Oh en ik heb goed geslapen, voel me nu wel raar door de medicijnen, maar goed. Gelukkig hoef ik pas maandag weer te werken, dus hopelijk is het dan over.
Kon vannacht niet in slaap vallen en ben nu zo moe. Sta nu op een parkeerplaats en kan zo in slaap kunnen vallen.
Ik ook. Zo moe, echt strijd om wakker te blijven op het werk. Ik had al gekeken of het volle maan is maar nee. Meestal slaap ik dan slecht met volle maan.
Ik ben super moe en elke keer als ik net slaap moet ik weer plassenš£
Ik was een paar weken geleden getuigen bij een verkeersongeluk. Ik heb toen mijn nummer achter gelaten bij ƩƩn van de betrokkenen. Nu ben ik een paar weken geleden gebeld door haar verzekeringsmaatschappij of ik getuigenis wilde afleggen. Zij hebben toen mijn voicemail ingesproken en ik heb een paar keer geprobeerd terug te bellen maar zonder succes.
Maar gisteren kreeg ik een appje van die vrouw of ik alsjeblieft mijn verhaal nog wil doen aan hun. Nouja prima.
Bel ik net weer 2 keer. Nemen ze nog steeds niet op. Ben er nu wel een beetje klaar mee?!
Ik wil zondag zelf soep gaan maken, ik vind het best spannend haha. Ben niet zoān keukenprinses. Ik ga linzensoep maken.
Wat ga jij maken?
Die vrouw terug appen dat je het graag wil doen maar inmiddels meerdere keren de verzekeringsmaatschappij geconstateerd hebt en er niet opgenomen wordt.