Wat je even kwijt wil #20

Ik wil met mn vader bellen over mn bezoek aan de dokter vandaag, maar hij neemt niet op :frowning: wss zit zn telefoon in zn tas, of erger nog in de la thuis de hele dag :sweat_smile:

Net als ik met iemand wil praten

1 like

Jeej vakantie! Alleen morgen nog spullen pakken en dan vrijdag een week naar een Villa in de ardennen :grin::grin:
Normaal hebben we altijd “gewone” huisjes maar nu een keer met vrienden een mega luxe huis geboekt! Met sauna, zwembad en jacuzzi :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Ik ga de hele week helemaal niks doen denk ik, alleen maar slapen, vreten en chillen :see_no_evil:

14 likes

Jeeej geniet ervan!

Heb vannacht 10 uur geslapen en voel me echt een herboren mens (omg voor die term). Ik weet dat slapen etc. je leven beter maakt maar wow a ma zing

1 like

“Zet je snelle planga maar af” :joy:

1 like

Zit al een paar weken ziek thuis dus genoeg tijd om te reflecteren over mijn leven. Zoveel dat ik anders wil dat ik haast niet weet waar ik moet beginnen. #isthismylife

Jij snapt het :partying_face:

Echt janken met de pet op als ik in een restaurant carbonara met room krijg.

Man man man, sluit dan gewoon je zaak.

2 likes

Heb vandaag in de auto heel zielig in m’n eentje lopen huilen na m’n ziekenhuisbezoek :frowning: blijkt dat ik een half jaar geleden wel een breuk in m’n voet had en daar komen ze nu pas achter
 Als ze er toen achter waren gekomen, hadden ze het kunnen gipsen of opereren. Ik heb mezelf al een miljoen keer voor m’n kop geslagen, omdat ik dacht ‘oooh dokter zal t wel weten, t valt wel mee’. Had ik maar wel aangedrongen op een CT scan :frowning: Normaal lopen, rennen, sporten gaat niet meer, tenzij ik het nu alsnog laat opereren. Maar dokter raadt het af zucht ik weet t ook niet meer

1 like

Jeetje wat heftig en kut. :heart:
Is er helemaal niks wat ze kunnen doen?

Zooltjes maken bij de schoenmaker, maar dat zal het niet verhelpen denk ik
 En anders injectie, maar dat werkt maar voor een jaar, dus daar kom ik ook niet vanaf :frowning: ik bel morgen nog even terug met de vraag waarom hij opereren niet zou doen. Zucht ik vind t zooooo kutttttt als hij nou had opgelet, had ie me niet aangereden en arghhh niks meer aan te doen

1 like

Wat een dag vandaag, ik werd door Radio 1 gebeld of ik even naar Leiden kon komen voor een reportage dus daar ben ik halsoverkop heengegaan en er werd daarnet op RTL bekendgemaakt dat ik op de shortlist voor de BookSpot Gouden Strop sta. Kan het nog niet beseffen, ook dat Anniko van Santen allemaal positieve dingen over mijn boek zei. :joy: En het terug horen van je eigen stem is ook rĂĄĂĄr.

Goed, dat moest ik even kwijt. :sweat_smile:

89 likes

Ik heb over 2 weken een cursusdag voor t werk, over een bepaalde therapie. Heb gisteren de syllabus ontvangen van weet ik hoeveel pagina’s. Of ik die ff door wil nemen ter voorbereiding, het is zoveeeeeeeeel :flushed: :joy:

De Q-top 500 van de '10’s is op de radio en ik vind het echt zo’n leuke misschien allemaal (of dit een biecht haha). Maar van zo goed als elk nummer denk ik ‘ohh leuk!’

3 likes

Ik heb een inschattingsfout gemaakt op mijn werk en ik vind het zĂł kut om iets verkeerd aan te pakken en kritiek te krijgen.
Hoe ga je nou goed met met kritiek? Hoe kun je het een beetje relativeren of van je af zetten?

Ik heb ineens superveel last van mijn duim en kan hem bijna niet meer pijnloos buigen. Superkut, want heb morgen een drukke dag op mijn werk en dan heb ik mijn duim best wel nodig eigenlijk. :neutral_face:

En ik heb toch maar de Airpods besteld, want met 2 telefoons rondlopen is echt te irritant. Wel de 1, want de 2 die ik wilde waren uitverkocht. Maar scheelt wel weer geld, haha.

1 like

Ja dat probeer ik ook wel eens. Het ding is dat ik te weinig overleg. Niet bewust en expres maar dan valt dat soms verkeerd uit. Dat wekt dan irritatie op en dat vind ik echt kut omdat ik het niet zo bedoel :frown:

Ik zat een uur geleden in de trein en had m’n thuisbezorgd app al open, alle sushi toegevoegd die ik wou maar toen dacht ik aan alle boodschappen die ik nog in de koelkast heb liggen en heb 't weggeklikt.
Nu zit ik op de bank met een wijntje te wachten tot m’n “lasagne”/aubergine ovenschotel klaar is

For once, maar te trots :roll_eyes:

14 likes

Wow wat tof, gefeliciteerd!

1 like

Ik geniet echt een beetje met jou mee door je blije berichtjes! Echt leuk dat je het zo keuk hebt.

1 like

Ik heb lang in de horeca gewerkt (Italiaan) en daar verkochten ze carbonara met room. De reden: ze deden het vroeger op de juiste manier maar dat werd zo vaak teruggestuurd naar de keuken omdat het “niet goed/lekker/blabla” was dat ze het nu met room maken. En nu wordt het nooit meer teruggestuurd naar de keuken, tenminste heb ik in al die jaren nooit meegemaakt haha.

1 like