Ik woon nu 4 dagen niet meer bij mn ouders en merk echt dat onze band weer veel beter aan het worden is. Echt heel fijn
Mr jacks heeft wel lekkere panpizzaâs vind ik
Jij houdt ook van Senseo, dus ik denk dat er gewoon iets mis is met je smaakpapillen
(Grapje, niet slaan)
Lief dat je het vraagt een sorry voor de late reactie! Ik kan gewoon niet forummen op werk :(. Maar het gaat goed met mijn hand gelukkig. Het koelen heeft geholpen en ik heb er alleen een rode vlek en een blaar aan over gehouden. Dus het viel ook mee op werk. Daar heb ik wel echt geluk mee gehad
Spotify liet me een liedje horen van Ali B , Jan Smit en Gers Pardoel⊠hoe kut wil je het hebben.
Ik snap niet waarom dit ineens zo is, maar als ik mân telefoon op het homescherm voordat hij gedeblokkeerd is, kan ik Spotify ineens niet meer vooruit klikken. De knoppen reageren niet meer. Iemand die weet waar dit aan ligt? Letterlijk vanmiddag had ik er nog geen problemen mee en ik begrijp niet waarom hij dit nu zo doet.
Dit scherm dus:
Mijn vriend was net chagrijnig aan ât doen omdat alles tegen zat en de supermarkt al dicht was blabla, loopt er een kat langs, steekt âie zân middelvinger op naar die kat
Hoop maar dat ât oplucht
Kan het komeb doordat je batterij bijna leeg is of had je het eerder ook?
Ik heb hem aan de oplader liggen om te kijken of dat een verschil maakt, maar ik kan me niet herinneren dat hij dit eerder deed wanneer mân batterij laag is. Ben wel gaan googlen en ik ben in elk geval niet de enige die er last van heeft, dus er zal vast een oplossing te vinden zijn.
Ik ben op mijn werk min of meer perongeluk in de fondsenwerving gerold, maar besteed er nu het grootste deel van mân tijd aan daar, en nu ben ik door mân baas gevraagd om voor het eerst mee te gaan naar een afspraak met een fonds. Superleuk en interessant maar ik ben ook gigantisch zenuwachtig jemig
Gatver ik moet nog een opdracht afmaken voor morgen en nu zitten er van die niet-feitelijke vragen in (noem een voorbeeld van x uit de praktijk) en ik kan het gewoon even niet bedenken? Ik wil het verdorie gewoon afmaken zodat ik lekker een serie kan gaan kijken maar het lukt niet
Ik ben gewoon heel snel tevreden
Ik kan het ook al even niet. Moet mijn telefoon ontgrendelen om naar het volgende nummer te gaan. Misschien moet Spotify geĂŒpdate worden? Ik heb vandaag Spotify weer geĂŒpdate maar nog geen muziek geluisterd.
Ja, ik ga morgen nog een keer de orthopeed bellen waarom hij het precies afraadt. Ben mezelf al gek aan het maken als ik lees over pinnen, gips, niks mogen doen .
De zaak van het ongeval is gesloten en heb een bedrag gekregen, maar nu ik weet dat ik blijvend letsel heb, wil ik de zaak wel weer openen eigenlijk. Maar geen idee of ze me nog een hoger bedrag gaan geven ofâŠ
Heb ik soms ook last van zonder verklaarbare reden.
Ik mis mijn katten heel erg in mijn nieuwe huis
In een duitse supermarkt; kaufland!
Mochten ze toch niet mee?
Ik heb als tactiek bedacht dat ik even een dikke maand zonder ze hier woon en dan aan de huisbaas aangeven dat ik mijn katten toch erg mis en dan nog 1 x toestemming vragen of ze hier mogen wonen. En als hij ja zegt is dat fijn. Als hij nee zegt zal ik aangeven dat hij dit niet mag verbieden en dat ze hier toch komen wonen. Maar moet dus nu even paar weekjes zonder ze