Ik wil chips eten maar te lui om naar de kast te lopen
Slapen gaat hem waarschijnlijk niet worden. Dus nu maar kijken hoe mn badpak van vorig jaar zit. Wekker gaat om 5 uurā¦
Ben nu op de wc ik kom zo terug met de resultaten.
Zit oke maar een beetje te groot bij mn boobs en mn poenieā¦
Heb drie sollicitaties verstuurd vanavond voor bijbaantjes die me wel wat lijken. wat eigenlijk nergens op slaat, want nummer 1 prioriteit moet zijn dat ik nu z.s.m. ga afstuderen. Maar als ik een vacature zie die me echt leuk lijkt kan ik t zo moeilijk van me af zetten. Nou ja, ik zie wel hoe dit afloopt, wrs word ik toch niet uitgenodigd
Mijn favoriete mr jacks herinnering is dat ik er een keer in januari was en er nog een sinterklaasversiering aan de muur hing
Ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad en kon alleen maar denken: waarom verdienen deze mensen zoveel geld???
Ik ben het niet met alle opmerkingen/bewoordingen van het artikel eens, maar vind het toch wel tof om te lezen
Thank youu
@Zemraluani ik heb aan je gedacht vandaag (creep), ik heb op jouw aanraden een Milo frio besteld bij Prispri in Cartagena! Hij was lekker
Haha leuk! Mooie stad eh? Bevalt het allemaal in Colombia? Ben je er al lang? Veel plezier.
Ja zeker! Nu 2 weken in Colombia, Bogota - Salento - Medellin - Tayrona - Palomino en nu dus Cartagena. Morgen gaan we zeilen richting San Blas en dan nog 2 nachten Panama stad. Het land is prachtig, enorm divers, vriendelijke mensen. Het eten vind ik niet mega boeiend, vooral veel uit de frituur. De street art overal is wel geweldig en Cartagena heeft echt een leuk Caribisch sfeertje! Thanks!!
De trein staat al 20 minuten stil voor station Zwolle. Ik moet nog eventjes verder dan dat en ik wil gewoon naar huis
Zo kut is dat he, vooral als er geen verklaring komt
Oh nee, toch geen last hiervan he? https://www.nu.nl/binnenland/5871354/grote-wisselstoring-bij-zwolle-noord-nederland-onbereikbaar-per-trein.html
Ik hoop zo dat mijn salaris volgende maand ā¬4000.- is. Dan kan ik eindelijk mijn zorgen vergeten en goed sparen en en en en en.
Die storing is officieel voorbij (ik had de eerste goede trein) maar dat we Zwolle niet in kwamen, komt inderdaad daardoor werd er uiteindelijk omgeroepen. Kunnen ze ook niks aan doen maar zo laat nog is wel extra kut
Mijn aankomsttijd is ook +38 geworden je moet er wat voor over hebben om vriendinnetjes op te zoeken. Gelukkig word ik straks vanaf het station opgehaald
Ik slaap in een hostel tussen allemaal vreemde mensen en voel me ineens zo ziek, moet constant naar de wc. Echt een ellende als je niet in je eigen bed slaapt, voel me ook heel eenzaam want iedereen slaapt Bah
@anon39978576 ik denk dat ik je net mis op Schiphol Haha, ik mag om 7u al vliegen (Nouja nu eerst opstaan). Goede vlucht! (Wat is jouw insta voor de NYC spam?)