Misschien stuur je hem een berichtje dat de gemeente bij jou is geweest?
Wel een goede ontwikkeling. Voor een divers festival is het wel haalbaar, maar voor bijvoorbeeld een groot metalfestival (nog) niet. En dan zou het publiek niet eens het grootste probleem zijn maar dat veelal de witte oudere mannen de bestaande orde in stand houden en dat vrouwen minder serieus worden genomen en een platencontract krijgen of zich staande kunnen houden in dat mannenwereldje. Al is dat ook aan het veranderen. Maar Lowlands of Best Kept Secret zouden best wel 50/50 kunnen realiseren denk ik.
Ah nee dat zou ik niet doen hoor!
Ik maak zelf altijd courgettesoep met als basis ui, knoflook en groentebouillon. Provençaalse kruiden zijn daar ook lekker bij. Beetje room en klaaaar. Zelfde voor broccolisoep!
Wat een baas hahahahha
Oke, die ingrediënten heb ik allemaal. Dan wordt t een combi van kruiden, room, bouillon, ui, courgette en broccoli.
Ik zal laten weten hoe dat ie was
Ik zeg veel te makkelijk ja op dingen en doe daardoor vrij regelmatig dingen waar ik geen zin/tijd/ruimte in mân hoofd voor heb. Nu zou ik ergens voor geĂŻnterviewd worden, krijg ik ineens bericht of de vragen ook toegestuurd worden en dat ik ze dan op papier beantwoord maar ik ben op het moment zoveel aan het schrijven voor allerlei verschillende dingen dat ik dat gewoon niet zo zag zitten. In plaats van toch ja te zeggen heb ik gezegd dat ik het niet zag zitten, en nu gaan we het het toch âin het echtâ doen. Helemaal niks belangrijks allemaal maar ik ben toch wel trots dat ik een keer voor mân eigen behoeften op ben gekomen
Goedzo!!
Morgen tripje DM en getrÀnkemarkt #hype
Dit is toch fantastisch! Zo zou ik serieus sneller geĂŻnteresseerd zijn in een huis denk ik haha
Godver ik word helemaal gek. Sinds maandag jeuk aan mân kut. Vorige week tem maandag was ik ongesteld (ik neem de pil door dus dit was de eerste keer sinds 4 maand of zo) en dus tampons gebruikt en heb zaterdag seks gehad. Poes was daar wss niet zo blij mee. Ik dacht dat ik schimmelinfectie had, dus heb crĂšme gehaald maar na 3 dagen smeren nog geen verandering.
Ik heb echt geen zin om naar de huisarts te gaan pff, ik hoop echt dat t morgen beter is. Ik denk echt gewoon dat mân kut ff pissed is van die tampons maar dit duurt nu toch wel echt lang. Heb ook al zitten kijken maar ze ziet er gewoon wat rood uit. Grrrr
Ik ben eind mei afgestudeerd (als alles goed gaat) en vanaf juli heb ik een baan, en ik ben heel blij maar iedereen om me heen vindt dat volgens mij maar normaal terwijl ik heel trots ben en het wel 10x wil vieren
Neem iedereen wel mee uiteten als ik geld verdien dan moeten ze wel vieren :â)
Sudocreme is vaak mijn life saver in dit soort gevallen.
Huh kan je dat op je vulva smeren :o
Doen ze bij babyâs toch ook?
Ik wil van alles doen maar mijn lichaam werkt gewoon niet mee, ben zooo moe, gewoon gesloopt. Ik ga denk ik zo maar ff hele dure vitamine D pillen kopen omdat ik denk dat hoe duurder het is hoe beter het werkt.
Avondeten gehad maar nog steeds trek dus mijn toetje is oreokoekjes. (Ja best vroeg al gegeten maar moet zo weg)
Dan ga ik maar sudocrem halen
Ik voel me ineens helemaal bleh. Nog steeds niet helemaal fit, niet echt ziek, maar wel keelpijn/verkouden/zeurende hoofdpijn. En mân hoofd maakt overuren over 2 dingen die mensen vandaag zeiden en het stelt niks voor maar ik kan het niet loslaten?
Irritant. Straks sporten, hopelijk gaat dat goed. En ik heb weekend dus dat is chilllll.
13-jarige meisjes die tegen elkaar zeggen: dit is écht de beste mascara die ik ooit in mijn leven heb gehad.
Gewoon te moe om boos te worden op een scholier die vol tegen mijn auto (heb hem sinds maandag) aanreed met de fiets. Stond stil voor het stoplicht