Heujj taart
Omg iemand waar ik jaaaaren geleden mee heb gedate is zo veranderd. Als ik hem op Instagram zie denk ik alleen maar WTF. Hij had toen 0 tatoeages en nu is hij compleet ondergekliederd, ook handen en z’n hals en hij heeft zo’n vies mini knotje met een dikke baard en 10 duizenden volgers. Ik vind hem gewoon eng. Heb er een paar keer naast geslapen en toen wilde ik geen seks en nu ben ik daar blij om. M’n z’n vlinder op z’n hand. Zit elke keer weer met verbazing te kijken wat er nu weer bij op z’n lichaam is gekliederd. En dan van die zweverige teksten erbij.
waarom moet je daar voor wakker blijven?
Ja hoor mn insta staat in het instagram topic.
Ja ja ik zag zo weer slapen moest even poepen.
Ik werd wakker met een stijve, pijnlijke nek/schouder
NIET ZWANGER jemig zo opgelucht. Wilde hier nog 3 a 4 jaar mee wachten
Ohh dus niet eens die week uitwerktijd? Chill!
Ik baal echt dat ik op vrijdag altijd een dienst tot 18:30 heb. Maar natuurlijk wilt niemand die ruilen😔
Is misschien nog wel ‘n idee…
Oke dat vind ik wel apart. Bij ons wordt het gewoon opgehaald en is er verder geen probleem als je er niet bent. Je hoeft nergens te tekenen.
Succes metwachten!
Ooooooooh waarom heb ik gister vrijwillig gezegd dat ik wel stand-by wil zitten op het werk. Er komt wss. 1 kind teveel op het werk, en dan moet ik komen. En ik moet ook nog mijn koffer pakken voor een weekendje Ameland.
Ik heb zo intens veel zin in mijn avondje op de bank met Netflix en de nieuwe Tony’s. Morgen en overmorgen alleen kleine afspraken met vrienden. Man wat ben ik aan het rennen de laatste tijd.
Zit nu bij een glasbedrijf. Dikke ster in m’n voorruit. Is het erg als ik stiekem hoop dat er een nieuwe ruit in moet . Toch all risk en geen gevolgen voor schadevrije jaren hiiiii
Hele dikke knuffel voor jou en je vader! Ik denk aan je lieve enthusiam
Kutzooi, net heel stoer op mn strepen gaan staan omdat iemand haar fiets steeds in ons kantoor parkeert waardoor ik niet bij mn spullen kan (echt ?!?? parkeer m in je eigen hok), maar zie nu achteraf dat ik allemaal tandpastaresten op mn gezicht heb
Ik bestel echt niet meer bij Mediamarkt. Naast het feit dat ze ineens niet meer kunnen leveren, is hun klantenservice ook ruk.
Door mijn extreme uitstelgedrag (faalangst) moet ik vandaag heel hard aan de slag. Ik hoop alleen zo dat ik er minder lang over doe, dan verwacht (op dit punt kan ik bijna alleen maar zwart-wit denken, dus realistische tijdsplanning is moeilijk voor mij). De vorige keer duurde alles steeds langer dan ik had verwacht en als dat nu zo ook is, dan heb ik wel een probleempje.
@Dubio succes! Heel herkenbaar! Ik heb het werken aan mijn onderzoek wederom een dagje uitgesteld. Was van plan vandaag aan de slag te gaan, maar toen zei mijn vriend dat ie morgen in de bieb gaat werken, dus toen dacht ik ja dan ga ik mee want dat werkt veel beter dan thuis. Dus morgen ga ik echt aan de slag!
Iedereen die een taart bij zijn gebruikersnaam heeft moet mij vandaag trakteren op gebak.