Ja joh gewoon sudocreme of zinkzalf op smeren! Instant verlichting
Dankje!
Lig nu met blote poes en open benen in bed, met sudocreme erop
De jeuk is idd een stuk minder nu!
Precies dit heb ik dagelijks!
Huh haha dit sap ik even niet
Haha pretty accurate
Wat fijn zeg! Ik vind het super knap
Lekker patat besteld
Nu ben ik wel heel benieuwd waarvoor /welk boek, en gefeliciteerd natuurlijk!
Man komt net thuis met goed humeur en staat nu te koken
Ik stuur mn zusje en vader een foto van mn soep en vraag of ze morgen ook wat willen.
Mn zusje: “nee ik wil nog niet dood”
Ik: " ha ha ha" " papa?"
Mn zusje: “die wil ook nog niet dood”
Oke nou dan niet he
Ik zit echt in een super leuke rooftop bar te wachten tot het tijd is voor mijn massage. Ik wil hier wonen. Of hierheen met een date.
Ziet er naar uit dat de bestelde oortjes niet binnenkort gaan komen, want ze zijn ineens ‘tijdelijk uitverkocht’. Heb ze op een andere webshop wel gevonden, maar durf niet te bestellen, want straks mogen ze niet retour. Beide webshops een berichtje gestuurd. De ene om te vragen of de bestelling geannuleerd kan worden, de ander of ik oordopjes uberhaupt mag retourneren (zelfs als ze nog dicht zitten met verzegeling). Hopelijk kan annuleren gewoon.
Waaar zit je?
LIFEHACK
als iemand in je omgeving over game of thrones begint, zeg dan “stop niet spoilen ik heb het nog niet gezien!”
en dan hoef je niet naar dat gezeik te luisteren
Ik kijk het niet maar vind het wel lullig voor je (of keek je ook niet en vind je het wel chill)
Oh ik zie nu je edit. Dus nu ga je niet meer doorzetten?
Ik ga zelf tzaziki maken, heeft iemand tips?
Bij mijn garage zeggen ze dat dit beet wel gunstig kan zijn voor jou ik had schade aan mijn auto. Wat mijn garage schatte op €800 zodat er een expert zou komen. Hij zei, vaak komen ze voor een schade net boven die grens niet fysiek langs maar worden er foto’s gestuurd. De schade expert bekijkt dan op afstand met het rapport van jouw garage wat de kosten zijn. De verzekering is dan ook verplicht dit uit te keren, ondanks dat de garage het misschien wel voor bijv €600 maakt. Weet niet wat er precies gebeurt is en of je het terug krijgt van je eigen verzekering of van een ander. Maar bij mij was dat dus best wel gunstig
Edit: weet trouwens helemaal niet of je op zon bericht zit te wachten
Nee gelukkig niet. Was nog wel even uitgestapt om te kijken maar hij reed er echt recht op met zijn band, dus dat veerde gelukkig terug. Alleen beetje jammer dat dit bij een auto van net een week oud moet gebeuren.
Heb nu voor een halfjaar een super degelijke station. Niet de mooiste, maar wel een hele fijne.
Ik moest dus naar de tandarts vanochtend omdat ik mega pijn heb aan mijn kies/kaak en de tandarts heeft foto’s gemaakt maar kan dus niks vinden en nu zit ik dus nog altijd met die pijn. En een nutteloze tandarts rekening
Goede (dikke) Griekse joghurt (wij gebruiken vaak kri-kri, total of deze Turkse joghurt ) Dan komkommer raspen en zo goed mogelijk uitknijpen. Knoflook ook raspen en door de joghurt roeren. Eventueel een beetje olijfolie en zout erdoor.