Wat je even kwijt wil #20

Kutzooi, net heel stoer op mn strepen gaan staan omdat iemand haar fiets steeds in ons kantoor parkeert waardoor ik niet bij mn spullen kan (echt ?!?? parkeer m in je eigen hok), maar zie nu achteraf dat ik allemaal tandpastaresten op mn gezicht heb :cry:

19 likes

Ik bestel echt niet meer bij Mediamarkt. Naast het feit dat ze ineens niet meer kunnen leveren, is hun klantenservice ook ruk.

Door mijn extreme uitstelgedrag (faalangst) moet ik vandaag heel hard aan de slag. Ik hoop alleen zo dat ik er minder lang over doe, dan verwacht (op dit punt kan ik bijna alleen maar zwart-wit denken, dus realistische tijdsplanning is moeilijk voor mij). De vorige keer duurde alles steeds langer dan ik had verwacht en als dat nu zo ook is, dan heb ik wel een probleempje.

1 like

@Dubio succes! Heel herkenbaar! Ik heb het werken aan mijn onderzoek wederom een dagje uitgesteld. :sweat_smile: Was van plan vandaag aan de slag te gaan, maar toen zei mijn vriend dat ie morgen in de bieb gaat werken, dus toen dacht ik ja dan ga ik mee want dat werkt veel beter dan thuis. Dus morgen ga ik echt aan de slag!:grimacing:

1 like

Iedereen die een taart bij zijn gebruikersnaam heeft moet mij vandaag trakteren op gebak. :grin:

7 likes

Kom naar mijn huis, bak ik taart voor je :+1:

1 like

Grapje vanavond dan, want nu ben ik onderweg naar de stad met mn zusje. :grin:

Ik wil de hele dag in bed liggen.

1 like

Sterkte lieve Enthusiasm :two_hearts:

1 like

Dit is vast al duuzend keer gevraagd en besproken maar waarom staat er een taart naast mijn naam. Don’t tempt me.

Omdat je 1 jaar bestaat vandaag

1 like

Oooohhhhh dus echt reden voor taart. Brb

4 likes

Zat toevallig laatst te kijken, ze moeten per zoveel mei dicht want weinig animo en niemand wil meebetalen ofzo. Ter illustratie, ze zijn nog met hun 1e of 2e wjekw topic bezig haha

1 like

Wel zielig voor mensen die vandaag jarig zijn dat zoveel mensen ook een taartje hebben

Gefeliciteerd @Puntzak!!!

6 likes

Omgggg besta ik met mijn account ook 1 jaar?

Edit: haha shit nee

Klopt, dan moet je bij cakeday en dan birthdays kijken… Maarja dat ga je dan ook niet bij elke gebruiker doen denk ik :sweat_smile::joy:

1 like

Wat overweldigend al die berichtjes, dankjulliewel! :heart: Doet me goed :heart:

Ik heb Homescapes gedownload op mijn telefoon en het is zo verslavend, nu wil ik een iPad om allemaal zulke spelletjes te doen

8 likes

Volgens mij is dit een ander taartje, als je jarig bent staat deze achter je naam: :birthday:

12 likes

Omg als je wakker wordt en dan zo’n bericht op facebook krijgt van ā€˜x heeft je vriendschapsverzoek geaccepteerd’. Dan heb ik dus tijdens het doorklikken op random profielen per ongeluk op die knop gedrukt. Het is een buurman. Hij zal wel denken waarom voeg je mij toe :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Maar bedoel je een buurman van jou? Want dan denkt hij waarschijnlijk gewoon dat je een aardige buur wil zijn :wink: