Wat je even kwijt wil #20

Ben blij dat het weekend is, maar de weersvoorspellingen zijn om te huilen😭

Oooeewww wie is dat? Dat vind ik ook leuk om te zien!

kle.i.n.dieren.pa.ra.dijs :slight_smile:

2 likes

Thanks babe!

1 like

Wil niks kwijt maar alleen ff kijken hoe het feesthoedje pusheen staat :biggrin:

Ik heb een hoedje en een taartpunt !! Haha leuk zeg

Ik ben mezelf voorbij aan het lopen en wil vanavond een mailtje sturen naar mijn vrijwilligerswerk dat ik wil stoppen of een afspraak wil maken om erover te praten. Maar ik weet gewoon niet hoe ik die mail moet beginnen of wat er überhaupt in moet. Wil/kan iemand me helpen? Mag in DM

Dankjewel voor je reactie! Super!
Ik heb 10 jaar geleden een hamster gehad. Binnenkort ga ik samenwonen met mijn vriend en het kriebelt enorm om weer een hamster te hebben. Ik ga kijken bij zooplus!

Als je wil, zou ik heel graag een foto van je kooi willen zien :blush:

Edit: ik zie hem net. Zo’n kooi heb ik ook gehad vroeger! Top, dan neem ik ook zo een.

1 like

Jaa, vind ze altijd zo gezellig! Heb jij ook een goudhamster?
De prijs van deze kooi valt me ook heel erg mee. Ik heb vandaag verschillende dierenwinkels bezocht die veel kleinere kooien verkopen voor veel meer geld. Super bedankt voor de tip! Hier kan ik echt wat mee

1 like

Door het Barbies-topic wil ik nu met Barbies spelen.

2 likes

Wil ook even kijken hoe het hoedje mij staat

4 likes

Drie bier op de vrijdagmiddagborrel en ik ben aangeschoten. Wat is dit. Waar zijn mn Westfriese roots gebleven.

4 likes

Ik ben Noors aan het leren (met Duolingo), ik ben nu bij familie en het is zo leuk. Je opa en oma van je moeders kant zijn je moedermoeder en je moedervader, van je vaders kant zijn het je vadermoeder en je vadervader, en kleinkinderen zijn kindkinderen :ok_hand:

20 likes

Queeeeee. Ik zit gewoon ff lekker EenVandaag te kijken en opeens springt de tv op Netflix. Dus ik dacht dat dochter met d’r kont op de afstandsbediening ging zitten, dus ik kijken, ligt die afstandsbediening helemaal niet in de buurt. Die lag op de eettafel :sob: het spookt :sob:

Jezus hoofdpijn ga wegggggh

:scream::scream: vaker oefenen

1 like

Mijn kaken doen echt pijn.

Mijn vrouwtjeskonijn wil ineens niet meer paren met haar mannetje. Ze knuffelen wel enzo, maar volgens mij raakt het mannetje er een beetje gefrustreerd door. Ik vind het zielig voor beiden.

1 like

Oh ik vind Mexicaans eten zo lekker hè, maar ik vreet me daar dus heel snel al misselijk in. Powwww, zit al zo vol. Maar ik wil nog meer.

2 likes

Nou ik heb het de laatste tijd steeds vaker, voel me echt oud erdoor :joy:

1 like