Geen idee, ik ga Netflixen haha
Oh jammer, heb nu een tv tot m’n beschikking dus wil daar lekker gebruik van maken hehe
Ah wat fijn om dat te lezen!
Ik heb net m’n nageltjes (zo zei de styliste het steeds omdat ze klein zijn
) laten doen en nu zit ik met snacks op de bank friends te kijken. Die snacks zijn m’n diner. Ik voel me al de hele week een beetje kut, dus dit heb ik verdiend vind ik.
Edit: Hm. Ik had gehoopt dat Alan z’n feestmutsje iets meer zou rocken. Well, all the more reason to be grumpy. 
Vandaag was de accu van onze auto voor de 2e keer leeg dankzij mij.
en toen ging een buurman ons helpen en kwam hij erachter dat er gewoon een slangetje los zat die vast moest zitten ergens. Hoe kan onze automonteur dat nou niet zien 
Zo wat kan een mens last hebben van hormonen. Ik stond vet vrolijk op (dat klopt al niet, haha), eind van de ochtend was ik chagrijnig en eind van de middag moest ik keihard janken om een vlek?! Nu maar onder een kleedje serie kijken.
Ik ben nog op het werk maar ik ben zó kapot.
Een collega heeft wel zo’n reep aan me gegeven, maar zeker niet als blijk van waardering 
Oh wauw dit wilde ik vandaag ook nog vragen, maar was het alweer vergeten. Dus ben benieuwd 
Voel me zo’n huisvrouwtje vandaag.
Haha ja precies! En ik vraag me af of het niet megazoet is, of zo’n chemisch smaakje of iets dergelijks. Zag deze foto namelijk:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTI-CVR6lp6WJP_WbvnwB8CHm_pqgXyDcZwkEoIMTV69AoUebrQ
Er gebeuren zoveel levensveranderende dingen in m’n leven de laatste maanden, zo blij dat dit forum een safe place is met hulp en niet al teveel judgement.
It feels like we’ve got each other’s backs
Omg nee. Wel een keer schurftboos geworden omdat een collega mijn repen had weggegooid omdat ze een maand over datum waren. Terwijl, het zijn brosse koeken, dat zou ik een jaar over datum nog eten. (Biecht).
IEDEREEN MOET VAN MIJN KOEKEN AFBLIJVEN!!
Ik las schurftdoos. Dat vind ik echt een goed scheldwoord.
Thanks 
Ik zit met semi foute zeroes lijst helemaal te genieten. Robin Thicke / Sugababes / Pussycat Dolls / Sean Paul / etc
Krijg daardoor altijd zin om op stap te gaan.
Nu ben ik nog nieuwsgieriger haha
Ik heb dat een keer gegeten, m’n tanden braken bijna af man, nooit meer
Glossier had de serums en de zonnebrand niet meer :(((( Heb mezelf maar flink gespoiled met een setje van drunk elephant.
( Geef om dit kind gyros 555)
Love gyros