Ha geen directe buur, iemand uit de straat. Compleet random, geen idee wie het is, herken zijn naam uit een facebookgroep en zijn naam kwam overeen met iemand die ik vaag ken dus was benieuwd of hij het was. Toen heb ik blijkbaar op die knop geklikt. :’)
Godverdomme ik ben bijna jarig!!
Mijn kind is verpest. Ze vraagt dagelijks “Wil je ‘red mij’ opzetten?”
En ja, ze kan het meezingen. Helppp
Ik ging met mijn oppaskindjes vaak maar een dagdeel, omdat het redelijk intensief is een hele dag maar ken ook genoeg kinderen die wel een hele dag daar kunnen zijn. Genoeg eten en drinken meenemen/kopen en dan komt het wel goed.
Feestmutsen!
Ik ga morgen naar comedy show (Engels talig). Maar ik weet niet meer hoe die man heet🤔. Weet ook niet waar het is. Gelukkig ga ik samen met een vriend. Maar had graag wat filmpjes gekeken haha. Naja misschien maar gewoon laten verrassen😋
Test 123. Ff checken of mijn feestmuts past.
Edit: perfect, thanks!
Edit2: huh ze verspringen steeds?
wat leuk gedaan zo!
Breng me weg van deze wereld!!! Omg dit nummer was ik (gelukkig) helemaal vergeten
Eddy Wally met een hoed en je dag is weer goed.
Yay, feestmutsjes! Zo vrolijk haha
Jaaaa weer leuke hoedjes!
Had mijn wekker om 9 staan. Heb ‘m uitgeduwd en verder gaan slapen. Tot zo ver mijn voornemen om vroeg op te staan.
@Enthusiasm sterkte!
Ik wil dat de maand mei voorbij is…dan is de deadline voor school voorbij en heb ik rust.
die van mij is groot fan van: een huisje op 4 wielen. Misschien kunnen ze samen een duo beginnen?
Ik wil ook een feestmuts haha
Om je container van binnen te reinigen hahha
Hey als je op iemands profiel foto klikt dan komt hij in het scherm te staan (ipv dat je naar het profiel zelf gaat) en danst de ava.
Jeeeeeeej feestmutsen