Wat je even kwijt wil #20

Ah dat vind ik super cute! Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts: en ik vind het ergens ook wel speciaal om jarig te zijn tegelijk met het forum waar ik toch elke dag best wat tijd spendeer! :kissing_heart::tada:

10 likes

Ahahaa ik ga hier echt stuk om, deze video en de kids die het een leuk liedje vinden😂

1 like

Je hebt er al eentje!

——
@Puntzak gefeliciteerd! Extra toepasselijk met deze feestmuts voor jou vandaag haha.

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Yes! Na een jaar meelezen toch eindelijk een account aangemaakt! #imsohappy :joy: ok. Dit wou ik even kwijt

42 likes

Volgens mij wilde je gewoon ook gewoon zo’n fancy feesthoedje hebben :wink:

7 likes

Wie wil dat nou niet?

1 like

T is feest! Ik ga een Mona toetje eten om het te vieren

Dat doet me denken aan die keer dat ik mijn ex om 12 uur wilde verrassen met een mona feesthoed toen hij jarig was. Ik lag dubbel van het lachen maar hij vond het minder grappig en wilde verder slapen.

8 likes

Hahaha ja sowieso! Gelijk gescreenshot en als achtergrond gezet :see_no_evil:

1 like

Ik schrok net heel erg van dat hoedje. Ik dacht echt, “Ohnee, wat heb ik gedaan?” En toen wilde ik de grap maken dat ik me een hoedje schrok. Doe maar even rustig op de vrijdagochtend.

@Puntzak Gefeliciteerd!

21 likes

Eenhoorns met een zeer klein voorhoofd .Dan zit de hoorn in de weg om het hoedje goed te kunnen dragen. :upside_down_face:

Ik heb er een gat in, extra glitter op mijn eenhoorn gedaan. Extra feestelijk vandaag. Mijn manen zijn ook geverfd in de kleuren van de regenboog. Tijd voor een dikke fissa

1 like

Ik ook niet, huilon :sob:

1 like

Zie m bij jou wel dus je bent evengoed onderdeel van de feestvreugde :smiley:

1 like

Wel met twee handen kijken! Oke flauw maar misschien ligt het aan jullie thema?

1 like

Ik kan jouw insta + stories nergens vinden?

Omg word helemaal gek van die hoedjes. Hoe zet ik dit uit?

1 like

De feesthoedjes zijn leuk!! En dat terwijl ik een hekel heb aan verjaardagen, haha

1 like

Ik snap de appeltosti niet. Heb m net gemaakt maar het is toch hartstikke droog

2 likes

Niet. En nu laat ik ze nog een dag extra staan :sunglasses: Zuurpruim.

13 likes