Wat je even kwijt wil #20

Voel me zo’n huisvrouwtje vandaag.

Haha ja precies! En ik vraag me af of het niet megazoet is, of zo’n chemisch smaakje of iets dergelijks. Zag deze foto namelijk:
image https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTI-CVR6lp6WJP_WbvnwB8CHm_pqgXyDcZwkEoIMTV69AoUebrQ

1 like

Er gebeuren zoveel levensveranderende dingen in m’n leven de laatste maanden, zo blij dat dit forum een safe place is met hulp en niet al teveel judgement.

It feels like we’ve got each other’s backs

14 likes

Omg nee. Wel een keer schurftboos geworden omdat een collega mijn repen had weggegooid omdat ze een maand over datum waren. Terwijl, het zijn brosse koeken, dat zou ik een jaar over datum nog eten. (Biecht).

IEDEREEN MOET VAN MIJN KOEKEN AFBLIJVEN!!

3 likes

Ik las schurftdoos. Dat vind ik echt een goed scheldwoord.

3 likes

Ik zit met semi foute zeroes lijst helemaal te genieten. Robin Thicke / Sugababes / Pussycat Dolls / Sean Paul / etc :star_struck: Krijg daardoor altijd zin om op stap te gaan.

6 likes

Nu ben ik nog nieuwsgieriger haha

Ik heb dat een keer gegeten, m’n tanden braken bijna af man, nooit meer

1 like

Glossier had de serums en de zonnebrand niet meer :(((( Heb mezelf maar flink gespoiled met een setje van drunk elephant.

( Geef om dit kind gyros 555)

18 likes

Love gyros

3 likes

Iemand nog meer last van het feit dat de webplayer van spotify niet werkt? (https://open.spotify.com/browse)

ik verveel me zo erg, gadver. heb zelfs geen zin om de sims te spelen :woman_shrugging:t3:

4 likes

Nee! Heb ‘m cadeau gedaan aan een vriendin. Zij vond m’ wel heel lekker, beetje aardbeien milkshake achtig. Ze is wel een zoetekauw, maar zij vond het niet te zoet.

2 likes

Is het gelukt?

Buh ze hadden de nieuwe tony’s niet en nu heb ik die met pretzel genomen maar ik vond die helemaal niet lekker :disappointed_relieved:

Welke is nieuw??

Jemig wat een gedoe daar. Ik duim voor je dat je gauw iets anders hebt!

1 like

Aah klinkt als een rotdag. Online knuffel, lekker chillen vanavond!

1 like

Nee was een maand geleden jarig. ( Kak had moeten zeggen dat ik een 1 jaar oud account had hier… dan had ik wss een mega cadeau gekregen) maar heb zon setje met bijna alle producten in mini gekocht.