Wat je even kwijt wil #20

Hahahaha ja geweldig he. PartyhatCat

3 likes

Omg. Ik werd bijna aangevallen door een meerkoet. Huilen.

Die zijn echt mega aggressief in deze periode, driftige diertjes haha. Ze hadden zeker een nestje ofzo?

Vandaag toch maar besloten om nu wel echt hier mee te posten ipv alleen lezen. Begint goed met al die hoedjes, leuk!

29 likes

Ja denk het. En ik stond ook stil met kinderwagen dus misschien nog bedreigender voor m. Moet er nu weer langs :dancer:t2:

1 like

Pff er kwam vandaag van alles tussen en nu heb ik nog niet veel kunnen doen. Vanavond dan maar doorgaan denk ik, maar daar staat mijn hoofd zo niet naar. Baal weer eens van mijzelf. Ik moet even ergens positiviteit vandaan zien te halen.

@Enthusiasm :kissing_heart::kissing_heart: Ik hoop dat het snel beter met je gaat. We zijn er hier voor je!

2 likes

Ik ga vanavond uiteten met mijn vriend en schoonfamilie. Heb weer eens oogschaduw en alles opgedaan, voel mij echt fancy nu. Heb er echt zin in :blush:

9 likes

Ik ga dadelijk mijn vriend strikken voor middag seks + na afloop een dutje die dan lang uitloopt zodat hij ook geen zin meer heeft om te gaan sporten vanavond

22 likes

Op Facebook volg ik een konijnentrimsalon/konijnenpension. Superleuke vrouw die daar enorm veel plezier in heeft en alle foto’s heel creatief bewerkt. Ik word altijd vrolijk van de foto’s van konijnen die net geknipt zijn (en een enorme berg haar naast zich hebben liggen) of van konijnen die komen logeren. Tegelijkertijd ben ik ook wel jaloers. Het lijkt me echt heel leuk om voor werk allerlei konijntjes te mogen verzorgen in je eigen huis.

6 likes

Nijmegen en omgeving! Ik heb je berichtje in het onderwijstopic gezien, ik stuur je even een berichtje!

1 like

Ik vraag me echt af hoeveel mensen nu dit forum vinden als nieuw forum en hoeveel afkomstig is van egf nog maar zich niet meteen aangemeld heeft.

2 likes

Oehh of is @Sax toch nog een betere drager voor het hoedje :laughing: #whoworeitbest

image

34 likes

@Enthusiasm :heart::heart::heart:

1 like

Wat een lamlendige dag vandaag. Veel te moe na mijn slaapdienst.

Nou op naar Stel je persoonlijke vraag :smile: Ik ben ook benieuwd!

Jeeeej mn allereerste poll gemaakt haha

1 like

Oh wat duurt deze dag ellendig lang haha. Zat om 8:00u al klaar om te opgeroepen te worden op het werk, en toen werd ik om 10u al afgemeld. En het duurt allemaal extra lang omdat mijn vriend me om 18u ophaalt voor een vreetweekendje Ameland.

1 like

Ai… Dit is stevige concurrentie…

Haha ja hij past weer perfect zie ik! Ik heb mijn foto veranderd in de tijd van de kerstmutsen, dus heb er weer profijt van :’)

1 like