Wat je even kwijt wil #20

Aaah ik zie ze nu ook Woehoee feest!

Die kerstmuts stond me beter :sleepy:

1 like

Even kijken of ik een hoedje heb

Edit: ahhhh yeahhh

Ahh nog leuker dan de kerstmutsen! :tada:

Heel leuk en je praat fijn en je haar en pak is mooi!

1 like

Mijn hoedje valt helemaal over mijn hoofd heen.

Jaaaa leuk dit! Zondag heb ik er ook een taartje bij :yum:

Even kijken hoe mijn hoedje zit :hugs:

Vrolijk gezicht al die feesthoedjes !

Wat zijn we goed gemutst :smile:

6 likes

Ik vind het zo schattig hoe we allemaal reageren op de feesthoed. Haha

4 likes

Dankjee

Ook even kijken hoe mijn hoedje zit

Ik wil ook zien hoe m’n hoedje (of eigenlijk die van Winnie) staat :star_struck:
Edit: hmm, hij moet z’n kop wat hoger houden of dat hoedje moet beetje zakken maar alsnog 8/10 ik vind het leuk

4 likes

Nu wil ik natuurlijk ook zien hoe mijn hoedje staat. Wat een gezelligheid allemaal!

Nee Haha, wij wonen ook heeeeel ver uit elkaar!

1 like

Help ik was er van overtuigd dat ik de pre-final versie van m’n scriptie volgende week in zou leveren maar nu kijk ik terug en was het begin deze week… Maar ik kreeg de feedback op de update die ik wel op de afgesproken datum had gestuurd, pas op de dag dat ik m’n prefinal in had moeten leveren. En m’n begeleider heeft een aanpassing voorgesteld die heel veel toe gaat voegen maar die ook flink tijd gaat kosten om door te voeren dus ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee moet. Denk dat ik maar ga mailen of de deadline vanwege die aanpassing naar eind volgende week kan, maar jemig ik was al wel gestresst genoeg eigenlijk.

Edit: love m’n feesthoedje wel

Help! Ik ben bezig met het solliciteren voor mijn eerste volwassen baan. In het basisonderwijs.
Is het nu nog relevant om in mijn cv bijbaantjes bij een kledingwinkel te hebben staan? Of is relevant werk en stages voldoende?

Als je tig keer dezelfde bijbaantje hebt gehad zou je ook nog voor de middenweg kunnen kiezen en ze allemaal onder 1 noemer gooien. Maar als je redelijk wat revelante stages en werkervaring hebt opgedaan zou ik het wel weer weg laten.

ja ik heb best wat stages en werk nu ook bij het kdv, dat lijkt me een stuk nuttiger voor ze eigenlijk. Misschien inderdaad onder 1 noemer de rest.

1 like