Eventjes kijken hoe de feestmuts staat
Edit: ik ben er helemaal content mee
Zooooooo moe, ik ga vandaag lekker helemaal niks meer doen. HEERLIJK!
Ik heb zelf een koppeltje konijnen en ik heb helaas geen plek voor meer dieren.
Bijna een uur overgewerkt, want een of andere sukkel vond het grappig om allemaal nep reserveringen te doen. Blij dat ik nu weekend heb.
Ohno ook als je refreshed? Anders even los mijn naam intypen bij storiesig
Haha ik was chagrijnig vandaag, maar hier bijlezen met al die hoedjes maakt me al meteen weer vrolijker
mijn vriendinnen/vrienden zijn zo fijn dus heb voor iedereen als bedankje een persoonlijk kaartje met foto besteld op Greetz maar eerst alles bij mezelf laten bezorgen omdat ik ze gwn persoonlijk wil geven
al die kaarten in mijn brievenbus⦠de bezorger zal wel denken
Ik had vandaag voor het eerst geen bralette/bh aan tijdens een gewone dag buitenshuis en ik voel me zo in touch met mn vrouwelijkheid
@Booklover hoe gaat het nu met je stem? Misschien heb je dat al gezegd maar dan heb ik er overheen gelezenā¦
Yessss het hoedje past perfect op mijn agnetha
Ik weet niet zo goed in welk topic dit past maar: Mensen met een (goud)hamster, hoe groot is jullie kooi?
Ik wil heel graag een goudhamster, maar de kooien waar ze volgens internet in moeten zijn heel groot. Heeft iemand met hamsters een foto van de hamsterkooi?
Natuurlijk wil ik alleen een hamster als ik die alles kan bieden. Ik ben dagelijks thuis en kan hem/haar vaak eruit halen. Mits de hamster niet slaapt natuurlijk. Ik ben benieuwd of ze ook echt perse zoān grote kooi nodig hebben, of dat het eventueel ook kleiner kan zijn.
Sorry, @Maestoso ik tag jou even omdat jij een hamster hebt
Ben blij dat het weekend is, maar de weersvoorspellingen zijn om te huilenš
Oooeewww wie is dat? Dat vind ik ook leuk om te zien!
kle.i.n.dieren.pa.ra.dijs
Thanks babe!
Wil niks kwijt maar alleen ff kijken hoe het feesthoedje pusheen staat
Ik heb een hoedje en een taartpunt !! Haha leuk zeg
Ik ben mezelf voorbij aan het lopen en wil vanavond een mailtje sturen naar mijn vrijwilligerswerk dat ik wil stoppen of een afspraak wil maken om erover te praten. Maar ik weet gewoon niet hoe ik die mail moet beginnen of wat er überhaupt in moet. Wil/kan iemand me helpen? Mag in DM
Dankjewel voor je reactie! Super!
Ik heb 10 jaar geleden een hamster gehad. Binnenkort ga ik samenwonen met mijn vriend en het kriebelt enorm om weer een hamster te hebben. Ik ga kijken bij zooplus!
Als je wil, zou ik heel graag een foto van je kooi willen zien
Edit: ik zie hem net. Zoān kooi heb ik ook gehad vroeger! Top, dan neem ik ook zo een.