Was elke wc-rol maar zo feestelijk hè?
De tandarts probeert weer eens geld binnen te harken. Ik heb nog nooit iets aan mn gebit gehad en alles was bij de controle goed. Hoef pas controle over een jaar ipv half jaar. Wil ze vervolgens toch 4 foto’s maken voor het geval er misschien tussen mn kiezen gaatjes verstopt zitten. Sinds ik een nieuwe tandarts heb proberen ze dit zo vaak. Heb nu een keer nee gezegd
Ik heb het zo: 2009 - 2014 (oid): diverse bijbanen - werkgever X, Y, Z
Maar in jouw geval zou je het mss gewoon weg kunnen laten. Tenzij je cv dan karig is.
Haha ja zo gezellig
Gefeliciteerd!
Volgens mij is het wel standaard om dat eens in de drie jaar ofzo te doen. Heb ook wel gehoord als je wisselt van tandarts.
Ja klopt! Zo ken ik het inderdaad ook.
Ik heb het nu inderdaad zo gezet; de relevante werkervaring boven en dan verkoopmedewerker daaronder gegroepeerd. Daarnaast komen nog de relevante stages. Dus denk dat het wel goed is zo!
ik heb speciaal een ava genomen om te kijken hoe het hoedje staat hiep hiep hoera voor het forum!
Ben benieuwd of iedereen van dat andere forum hierheen komt als ze gaan sluiten
Ik moest even naar de Action maar ik moet er denk ik de rest van de dag bijkomen, wat een kutwinkel zeg. Er liep ook allemaal schreeuwerig volk en mensen die in een winkelwagentje zaten en dan super in de weg stonden. Gedraag je gewoon
Ik denk dat ze iedereen zegt dat ze in het Instagram topic moeten kijken omdat dat members only is. Dus dan is het niet zo handig dat je haar profiel nu linkt in een openbaar topic!
Edit: Het is natuurlijk niet de directe link naar haar profiel, maar met die naam kun je hem wel vinden haha.
Ik geloof dat Diolifestyle de enige is die nog actief op dat forum post. Om d’r blog te promoten
Vraag het me af, ze hadden toch zo’n haat tegen dit forum ofzo daar? Was elke keer gedoe toen
Had ik wel, maar boeit geen drol. Sowieso banen zat in t onderwijs, dus beter voor jou. Welke regio?
Ja precies, daarom ben ik wel benieuwd of ze de haat opzij gaan zetten of gewoon helemaal kappen met het forum. Maar @Keaton zegt net dat blijkbaar niemand meer post in dat forum
Oke lekker random vraag dit maar ik kom niet op het woord… Hoe heet zo’n doek wat je over je tafel legt? Zodat het er mooi uit ziet/niet vies wordt? Ik ben al 10 min aan het peinzen maar kom niet op het woord😖
Alweer naar huis. Mn zus is chaggie. Niks geshopt. Nouja, maakt niet uit. Ben toch moe.
Tafelkleed?