Echte liefde gaat door de maag… 
Ik voel mij de laatste tijd best wel slecht (veel hoofdpijn, buikpijn en hele gevoelige borsten) en ik denk nu dat het komt door mijn nieuwe goedkope pil. Mweh zo matig.
Ik zeg doen!
sorry
Heb net dat nieuwe nummer van Taylor Swift geluisterd/gekeken, maar wat een saai nummer?!
Echt een fijne verjaardag gehad op de verjaardag van het forum 

Ik heb vandaag best lang iets voor werk gedaan en het ging bijna 100% normaal en ik ben thuis niet ingestort en ik ben heel dankbaar #blessed. Ben zo blij dat ik eindelijk van mijn fouten begin te leren 
Ohh gefeliciteerd nog!
Dankjewel💕 en de rest ook van eerdere berichten! Het leuke is dus dat er een veulentje bij ons op de boerderij is geboren, draagt nu mijn naam als tweede naam (vond wel passen om jou te quoten nu als boerin bertie)
Ik wil even mijn avatar met hoedje zien.
Aahhhh wat leuk!
en gefeliciteerd nog!
Ik zit boos in bed omdat ik net uitgebreid m’n nagels hebt gelakt en al ontelbaar veel deuken heb en het natuurlijk voor geen meter droogt 
Ik wou zeggen het staat op mn youtube. Maar ik heb helemaal geen youtube…
Essence naildry express drops (of hoe die dingen ook heten). Holy grail hier op het forum ontdekt!
Ik heb dat echt bij al haar nummers.
Ahh wat leuk! Dubbel gefeli dan!
Edit: we hebben nog steeds hoedjes! Wat een feest 
HAHAHAHA bel ik de front desk zeg ik " This is the girl from room 51 again "
Ben benieuwd wie ze nou naar boven sturen. ( heb een schaar nodig er lekt niks)
Oh… een bange spanjaard kwam de schaar brengen.
Ik werd net wakker, ik ben al echt een dromer (volgens de polysomnografie) en ik heb iets over iemand gedroomd die mij juist heeft beschermd (en daar helemaal voor is opgeleid) dat hij mij achterna zat in m’n eigen huis en mij enorm bedreigde. Ik stond echt doodsangsten uit en ik kwam uiteindelijk een vriend van hem tegen in een kelder en toen kon ik naar buiten. Ik voel me helemaal schuldig. En heel verward, dat zou hij nooit doen. Bah het was echt afschuwelijk. Heb direct de lamp aangedaan. Gelukkig slaap ik vanavond bij mijn ouders. Omg hoezo kan ik zoiets over zo’n persoon dromen. Totaal onterecht. Ik ga maar even naar beneden bijkomen en chips pakken. Brr. BAH
Ik heb tramadol gekregen voor mijn kaakpijn. En wat een raar spul is dat. Mega misselijk en nog steeds pijn in mn mond. En nu kan ik niet meer slapen
Zo fijn dat als jij jouw ava veranderd ik toch weet dat jij het bent.