Jaa, vind ze altijd zo gezellig! Heb jij ook een goudhamster?
De prijs van deze kooi valt me ook heel erg mee. Ik heb vandaag verschillende dierenwinkels bezocht die veel kleinere kooien verkopen voor veel meer geld. Super bedankt voor de tip! Hier kan ik echt wat mee
Door het Barbies-topic wil ik nu met Barbies spelen.
Wil ook even kijken hoe het hoedje mij staat
Drie bier op de vrijdagmiddagborrel en ik ben aangeschoten. Wat is dit. Waar zijn mn Westfriese roots gebleven.
Ik ben Noors aan het leren (met Duolingo), ik ben nu bij familie en het is zo leuk. Je opa en oma van je moeders kant zijn je moedermoeder en je moedervader, van je vaders kant zijn het je vadermoeder en je vadervader, en kleinkinderen zijn kindkinderen
Queeeeee. Ik zit gewoon ff lekker EenVandaag te kijken en opeens springt de tv op Netflix. Dus ik dacht dat dochter met d’r kont op de afstandsbediening ging zitten, dus ik kijken, ligt die afstandsbediening helemaal niet in de buurt. Die lag op de eettafel het spookt
Jezus hoofdpijn ga wegggggh
vaker oefenen
Mijn kaken doen echt pijn.
Mijn vrouwtjeskonijn wil ineens niet meer paren met haar mannetje. Ze knuffelen wel enzo, maar volgens mij raakt het mannetje er een beetje gefrustreerd door. Ik vind het zielig voor beiden.
Oh ik vind Mexicaans eten zo lekker hè, maar ik vreet me daar dus heel snel al misselijk in. Powwww, zit al zo vol. Maar ik wil nog meer.
Nou ik heb het de laatste tijd steeds vaker, voel me echt oud erdoor
Oke als m’n hoedje nu niet goed zit geef ik het op.
Oke kan er mee door hahah.
Alsof je 'm met een serene blik aan flarden gaat knippen haha
23 april zou de tuinman beginnen aan onze voor- en achtertuin. Hij zou er om half 9 zijn. Om 9 uur appte hij dat hij ziek was dus niet kwam. Hij zou de dag daarna komen. Prima. Ik zet voor de 2e keer mijn wekker om half 8 (hoogzwanger en met verlof). Om 9 uur komen ze aanzetten. Ze werken tot 10 uur. Gaan lossen en eten en komen om 13.00 uur terug. Om 15.00 uur zit blijkbaar de dag erop en gaan ze. Vervolgens horen we dagen niks en komt hij 2 mei terug. De voortuin maakt hij af die dag en de achtertuin voor de helft. Hij zegt 3 mei (vandaag) terug te komen rond 10.00 uur. Mijn wekker weer gezet. Niemand. Om 10.30 stuurt hij dat hij er rond 15.00 uur is. Ook niemand. Hij stuurt nu net dat hij het niet gaat halen vandaag.
Ik heb een mega tuinset in mijn woonkamer staan die nergens anders heen kan.
Hoe boos mag ik zijn? Ik ben in staat om te zeggen dat hij niet meer terug hoeft te komen, maar dat ik ook niks betaal.
Ja hoor, stuur maar een pb
Ik heb een titel en ben daar veel blijer mee dan ik had verwacht. Wie ze maakt; bedankt! Made my day
Het lijkt alsof mijn date en mijn vader een crush op elkaar hebben. “Oh wat een leuke jongen en wat heeft hij een mooie uitstraling!” (Mijn vader) en hij vroeg weer hoe oud mijn vader was, dat hij er veel jonger uitzag en zo’n mooie lach had! Wtf. Ga lekker met elkaar op date!
Vandaag was niet mega leuk doordat winkelen niet doorging. Wat opzich niet erg was, want ik was toch heel moe. Wat ik dan wel weer kut vind
Nou ja, in ieder geval ben ik nu pannenkoeken voor mezelf aan hrt bakken
Ik voel me best wel een one issue forummer de laatste paar dagen, maar heb vandaag echt een leuke dag gehad op mijn nieuwe werk