Gisteren te horen gekregen dat we eindelijk een bouwaannemer hebben, die nog tijd heeft dit jaar. In oktober starten we met de bouw van ons huisje
Zo irritant als je je dag, nee erger je weekend, al begint met barstende hoofdpijn
Zo lekker: rustig wakker worden met muziek over de speaker (vergeet vaak dat ik speakers heb :p), ontbijtje en koffie in bed en het zonnetje dat er lekker bij schijnt.
Goed begin van het weekend!
Ik werk 4 om 5 dagen en had dus afgelopen vrijdag vrij en meestal voelt dat niet als weekend, maar deze keer heb ik de hele vrijdag het gevoel gehad dat het zaterdag was en voelt vandaag als zondag. Dus morgen een bonus zondag, woehoe <3
Ik kijk Wat de boer niet kent op 24kitchen en deze mensen aten echt alleen maar AVG? Ze kregen nu andere gerechten (rijstgerechten, Libanees, Indisch, etc) en volgens mij hebben ze oprecht nog nooit kruiden gegeten??? Ik kan gewoon echt bijna niet begrijpen hoe dat kan.
Hoera, ik ben niet lang geweest, maar ik was er wƩl. Ha. Conditie is ver te zoeken, heb ik helemaal niet meer, dus het ging enorm bagger. Helpt ook niet mee dat ik voor mijn werk heel veel in de auto zit.
Oh en koptelefoon helpt niet, mensen blijven tegen je praten. Ik wil niet bijpraten als ik half dood ga.
altijd weer die debielen op de chat van KPN echt wat is de standaard van mensen die daar aangenomen worden? Liefste een IQ van onder de 75 heb ik het ideeā¦
Ik heb dit weekend niks gepland, niks afgesproken. Ben alleen bang me te gaan vervelen door de hele dag maar thuis te zitten.
Eigenlijk is het ook wel lekker, niks doen. Maar ik voel me zo alleen dan
van alle medewerkers totaal verschillende oplossingen, probleemanalyses krijgen als je exact hetzelfde vraagt. En dat niet alleen nu, maar ook eerder bij al het contact dat ik ooit met hen heb gehad. Ben dan altijd wel dankbaar voor de persoon die het bij poging 3/4/5 goed heeft en me wel helpt maar het is gewoon van de zotte dat het zoveel pogingen moet duren. Dat is geen trouble shooting imho. Helaas ligt hier geen kabel voor iets anders dus ben veroordeeld tot KPN
Ja blijft altijd karl bij mij
Ja snap ik, heel vervelend, maar je noemt mensen met een IQ onder de 75 ādebielenā. Niet heel PC. Verder ben ik met je eens dat die klantenservice mega frustrerend kan zijn.
ok dat is niet aardig van me, thatās true. KPN medewerkers die ik te spreken krijg zijn debielen. Mensen met een IQ van onder de 75 zijn gewoon mensen met een IQ van onder de 75 en daarbij niet meer of minder dan ikzelf. Tenzij ik nu met een van hen chat via KPN portal, dan is dat wel een stommerd -__-
omdat je account vandaag 1 jaar en 1 dag bestaat haha en dat is niet meer taartwaardig
ik heb an sich geen klachten over het Nederlands maar ik word nog liever in het Duits geholpen als het gvd dan maar werkt. Deze persoon maakt het zelfs ERGER
Oh dat is echt heel vervelend! Ik heb het helaas ook. Heb je het in 1 oor of beide oren? Het kan komen door een periode van stress en het kan ook gewoon weer weg gaan. Als het echt langer aanhoud zou ik wel even naar de huisarts gaan.
ok nu heb ik dus helemaal geen TV, aasholes. En mān draadloze verbindingsets missen nu lampjes en de wifi versterker blijft knipperen. Echt zo irritant dit.
Mm ik heb het ook in 1 oor inderdaad. Heb het gekregen na een periode van veel paniekaanvallen. Ik ben toen via de huisarts naar de KNO arts gestuurd, nadat ik al tig keer neusspray van de huisarts had gekregen die niets deed. Mocht nou niks helpen ook via de huisarts. Zou je ook nog fysiotherapie kunnen proberen als je nek heel vast zit. Mijn fysiotherapeut zei dat het daar ook mee samen kan hangen
Mag je die ook op je gezicht gebruiken of is dat beter van niet? En brengen jullie dit aan met een speciale handschoen of gewoon met je handen @syntagma
Ik voelde me gisteren zo klote maar mn mama heeft nieuwe kleren met me gekocht voor mn verjaardag.
Heb de hele ochtend van alles voorbereid voor het feestje en alles is klaar. Nu lekker in bad en dan kan ik zo mijn nieuwe kleren aan.