Wat je even kwijt wil #20

Er staat “bodylotion” op de tube en het gezicht wordt verder niet genoemd. Ik gebruik het in ieder geval niet op mijn gezicht (ik ben ook wel heel licht en aangezien het spul dus snel werkt en ik op mijn benen echt heel veel verschil zag, zou ik dat ook niet durven haha). Ik gebruik gewoon mijn handen (staat ook op de verpakking) om in te smeren.

Ik ben begin april verhuisd naar een andere gemeente, maar nu heb ik dus 2 stempassen gekregen voor de europese verkiezingen. 1 op mn oude adres en 1 op mn nieuwe adres :woman_shrugging:t3:

1 like

M’n ex heeft het mega lastig met onze break up, 2 maanden geleden. Ik kreeg vorige week een Appje dat hij mij echt heel graag wilde zien en dat het echt heel slecht met hem ging. Het is echt egocentrisch maar ik wil hem gewoon niet meer zien dus ik heb nee gezegd, hij bleef maar doorgaan en ik vind het heel sneu maar nee, ik voel me gewoon echt heel goed / lekker in m’n vel en ja, nee. Nu heeft tie een brief gestuurd met als titel ‘pijn.’ kan de ook niet eens openen op m’n mobiel maar blergh.

1 like

Thanks voor je snelle antwoord! Ik moet vanmiddag naar de kruidvat en nu ben ii geinfluenced :wink:

1 like

Als je weet hoe je er het beste mee kan omgaan, let me know please :stuck_out_tongue: Ik ben al een tijdje zoekende hierin.

Mijn huis is eindelijk weer schoon en netjes en er staan twee eitjes op voor de lunch. Zo maar eens naar de supermarkt en bloemetjes en een plantje kopen en dan ben ik een tevreden huisvrouw. Vanavond alleen nog even de was doen (en hopen dat mijn huisgenoot dan zijn was afgehaald heeft).

2 likes

Ik wilde net hardlopen voor de eerste keer. Helemaal goede sportkleding, hardloopschoenen alles, maar kon na 1 minuut stoppen omdat mijn borsten teveel bewogen. Heeft iemand de tip voor een sportbh voor een cup F/G?

Ik ben al ruim 2 uur wakker maar lag nog in bed een beetje op mn telefoon te pielen. Nu wilde ik net opstaan en pas toen kwam ik erachter dat ik blijkbaar vannacht met mn lenzen in heb geslapen. :face_with_raised_eyebrow: Dat ik ook nu pas merk dat ik gewoon al die tijd al prima kan zien haha :sweat_smile:
Dit is in de 14 jaar dat ik lenzen heb pas de tweede keer dat me dat overkomt. Zo vaag. Heb er totaal geen last van nu gelukkig maar ga ze voor de rest van de dag toch maar uit doen.

Kan degene die ergens deze week het spelletje ‘Cooking Craze’ aanraadde zich even bij mij melden?

Als ik m’n scriptiewerk dit weekend niet afkreeg is het jouw schuld okee? Mega verslavend dit hahaha.

5 likes

Ik heb een sportbh van de Hunkemöller en die vind ik erg fijn! Ik zie dat ze mijn model niet meer verkopen maar ze hebben verschillende bh’s in verschillende levels (dus hoe beweeglijk is je sport en hoe goed moeten ze vast zitten, zeg maar). Daar kan je misschien iets vinden!

1 like

Net al een stuk gewandeld en even eten gehaald voor vanavond. Toch iets nuttigs op deze dag.

En ik zie net post van het ziekenhuis met een afspraak voor een longonderzoek. Klinkt wel heel eng eigenlijk als ik daar zo over na denk.

En ik vind het best moeilijk dat ik nu maandag op mn werk aan moet geven dat ik nóg 2 keer onder werktijd naar t ziekenhuis moet.

2 likes

Goed verwoord! Knap en fijn om te lezen!

2 likes

Kijk Broodje Gezond terug en ik vind de tussenstukjes echt ergerlijk. Maar wel fijn om te horen dat je echt niet 3 liter water hoeft weg te klokken om gezond te zijn/blijven. Dat het niet zorgt voor sneller verwerken van afvalstoffen als je veel drinkt. Ben hier onredelijk blij over haha

2 likes

Jeujj ik heb ook een taartje nu! :heart_eyes:

1 like

Vaak is dat voor diegene ook eigenlijk beter om er overheen te komen

1 like

Hoeveel moet ik dan drinken? 3 liter haal ik nooit. Vaak 1 niet eens. Zeg me dat 100 ml voldoende is

2 likes

Mijn vertaling: als je dorst krijgt en niet drinkt is het niet handig. Maar je lijf geeft een seintje als je echt moet drinken. Volgens mij is er geen ondergrens aangegeven.

Was op NPO3 mocht je het willen zien!

2 likes

Herkenbaar. En in het nieuws hoor je alleen maar gezeik over dat er zoveel geretourneerd wordt bij webshops…

Als de kwaliteit niet zo teleurstellend zou zijn, zouden er veeeel minder retours zijn.

1 like

4 mei en er valt (natte) sneeuw hier :thinking:

In mei is de winter ook nog niet voorbij :stuck_out_tongue_winking_eye: