Miss heb je al reactie gehad maar sportbhs van shockwave zijn heel fijn. Prijzig maar ik heb de mijne al 3 jaar en blijven stevig en netjes
Oh wacht, heb je zo’n 4G-abonnement? Ik had het namelijk wel over internet via DSL (telefoonlijn). Voor een 4G-abonnement kun je ook terecht bij T-Mobile in ieder geval.
Ja ik kan me heel goed voorstellen dat dat super kut is. En mega frustrerend. Hopelijk kunnen ze het snel fixen! Want als ik het goed begrijp, is je internet ineens heel langzaam/slecht bereik? Als je een internetkabel hebt, kun je die in je modem en laptop steken, dan is je verbinding in ieder geval een stuk stabieler dan via WiFi. Hopelijk kun je dan toch thuis werken!
Ik heb echt zo’n zacht babyhuidje door mn maskertje gisteren
Heerlijk! Ben jij je gezicht ook de hele tijd aan het aaien?
Ik heb ervoor ook nog gescrubd en love mn babyhuidje nu 
Hahah jaa, vooral mn wangen 
Oehh scrubben, kan ik volgende keer ook nog wel doen
Volgens mij wel via de kabel, 4g rinkelt even geen belletje!
Modem staat beneden en werk staat boven, maar ik heb geen lange kabel en met deuren open is er ook teveel lawaai van de rest van ‘t huis XD. Ga zo mss even proberen of het werkt en de wifi sterk zat is. Wifi is iig nu te crap voor de chromecast omdat de versterker nu dus niks meer doet… Maar dat kan hendig aan de chromecast liggen uiteraard.
Ah oké, dan zal het inderdaad via DSL zijn! Wellicht kun je even testen of je via een internetkabel wel ongeveer de snelheid haalt die ze beloven door een speedtest te doen, dan kan je iig uitsluiten of het een WiFi-probleem of een internetprobleem is. Als namelijk blijkt dat je ook via de kabel veel langzamer internet hebt, kun je nog kijken of het vervangen van je DSL-kabel helpt (deze loopt van je ISRA-punt naar je modem) en anders lijkt het er inderdaad op dat er een monteur moet langskomen. Maar waarschijnlijk heb je soortgelijke stappen al doorgelopen met de klantenservice!
Ik ben zo blij dat ik m’n ticket voor een festival heb verkocht en dat ik nu gewoon lekker kan aanrommelen in huis met m’n boyfriend. En morgen niet brak!
Over 2 weken zit ik in dezelfde tijdzone als jij! Dan kan ik twee weken lang ‘live’ je verhalen hier lezen.
Ik wil zoveel dingen doen maar heb tegelijkertijd nergens zin in
en heb nu al het gevoel dat ik mijn vrije tijd verdoe
Ik heb zo’n fijn weekend! Vrijdagmiddag begon mijn weekend met een massage. Gisteren in de ochtend yoga en 's avonds met een vriendin en wat van haar vrienden uit eten geweest, wat heel gezellig was. Nu ben ik onderweg naar mijn zus en gaan we taart bakken en films kijken. Ondertussen bellen mijn vriend en ik elkaar veel en kijk ik enorm uit naar volgend weekend als ik weer naar hem toe ga 
Wacht ff zijn we dan samen in NL? Of ga jij naar amerika? Ik ben hier maar voor een week. Als ik hier nog 2 weken zou blijven zou ik maat 34 hebben ( Ja ik val af hier hoe dan) en zouden mn wallen heel mn gezicht bedekken hahaha
Alle addons op Firefox zijn kapot, en ik ging een Youtube filmpje kijken en werd GEK van de advertenties.
Google Chrome (met wel werkende adblock dus) maar opgestart want ik wilde vandaag chillen op de bank met o.a. Youtube, sorry ~content creators~ maar ik kan het echt niet aan 
Nouuuja ik had vrijdagmiddag geld teruggeboekt en het staat nog steeds niet op mijn rekening!!
Ohhh oeps haha. Ik dacht dat je een maand ging! Geen idee hoe ik daar dan bij kom. En nee niet naar Amerika maar naar Curacao, daar is het ook 6u eerder dan in nl.
Ik kijk Dead to me en denk even “huh speelt Ellen Page ook in deze serie?”.
Maar nee, het is een actrice die super veel op haar lijkt
Nee zo rijk ben ik niet helaas. Aaah lekker!!
Ik ga volgende week op vakantie en het weer is daar niet bijster goed. Toch blijf ik maar jurkjes en rokjes kopen. Misschien gunt het lot me daarom mooi weer 
Mijn haar ruikt steeds zo lekker nu ik shampoo van de Lidl heb.
Zelfs na 2 avonden in een hele rokerige ruimte ruikt het nog lekker.
Nee (of ja niet vandaag), maar ik heb wel meteen dat liedje van de cheeky girls nu in mn hoofd