Vanavond weer sushi eten!! Nu al zin in
Ik zeg ook nergens dat dit de enige reden is. Alleen dat het enorm zou schelen.
Zalando verkoopt trouwens ook veel merken die je niet zomaar in de winkel kunt krijgen, dus dan kun je de kwaliteit helaas niet van tevoren checken. Mensen die achteloos alles maar bestellen en retourneren zul je altijd blijven houden zo lang het gratis is. Ik denk dat er nog wat terrein te winnen bij de mensen die eigenlijk niet willen retourneren, maar dit toch wel moeten omdat ze iets goeds besteld dachten hebben en vervolgens teleurgesteld worden.
Ik heb per ongeluk de zwarte was op 60 graden gewassen. Zou het heel erg gekrompen zijn?
Ik heb altijd het idee dat die druk voor een goed cv veel groter is bij rechtenstudenten dan bij andere studenten, waarom is dat eigenlijk zo?
@mikselke Als je gedoe houdt met KPN, kun je wel om een compensatie vragen! Ik heb ook veel gezeik gehad wat niet zomaar op te lossen was en heb daar twee keer wat voor terug gekregen. EĂ©n keer een hele periode 75% (!) korting op mân abonnement en de andere keer een behoorlijk bedrag ter compensatie. Nou ging dat wel om een hele periode gedoe, duurde echt een paar maanden, maar je kunt het in ieder geval proberen!
Als je een zonnebril hebt maar de pootjes staan iets te breed, kun je die bij een opticien âversmallenâ? Nu valt de bril zo van mn gezicht af
Ligt aan het materiaal, maar als het materiaal het toelaat kan je wel het deel achter je oren wat laten verstellen. Dan zal hij minder snel afvallen.
Mijn moeder heeft net onze familie chat verlaten Er staat ook echt heel droog:
â mama left '.
Nadat mijn zus allemaal fotoâs van mijn nichtje had geplaatst hahaha
Ik verveel mij echt zo kapot. Normaal heb ik dit nooit
Deze is ongeveer dezelfde als ik heb, een level drie moet je bij Hunkemöller hebben. Die zitten muurvast en ik heb ook een F. Deze gaat tot 95F, maar ik weet niet wat precies je maat is! https://www.hunkemoller.nl/hkmx-the-pro-sport-bh-level-3-wit-152981.html
Ja, hier een dikke hagelbui net.
Het lijkt trouwens alsof je boompje heel trots naar zijn hoedje kijkt!
Doe je rustig aan?
Denk je dat je er gelukkig van wordt als je in dat super competitieve veld gaat werken als je weet dat je jezelf veel vergelijkt met anderen en dat dat je onzeker maakt? Dat lijkt me ook wel een belangrijke vraag om aan jezelf te stellen. Want je kunt met rechten natuurlijk ook een richting opgaan waarbij die competitie- en concurrentiesfeer veel minder is.
Serieus??? Ik heb eergisteren dus 4 medewerkers gesproken en alle 4 maakten ze echt stomme fouten. Wilde bij feedback opschrijven dat ze daar op moesten letten, maar niet gedaan Voelde me een zeikerd, omdat iedereen fouten maakt, maar was echt slordig. Raar en jammer dat jij toen bent afgewezen ervoorâŠ
@mikselke ik heb dus ook verschillende mensen gesproken en alle 4 zeiden ze iets anders. De 1 kon wel in de chatgeschiedenis kijken en de ander weer niet, waardoor ik 4 keer mân verhaal steeds moest doen. Heb ook screenshots van het gesprek gemaakt als bewijs dat hun 1e collega me een goede deal bood, anders had ik de volle prijs kunnen betalen . De deal was uiteindelijk goed, anders was ik direct opgestapt. Hoop dat jij er uitkomt met ze!
Ik ben zo intens moe.
Hahahaha jouw moeder is echt savage mijn moeder wist niet eens dat ze dat gedaan had.
Ik moet zo 20 minuten fietsen maar het is echt kut weer, en met het ov doe je er weer 50 minuten over dus dat is ook niet echt een alternatief Ik ben bijna in staat om een uber te nemen maar ik moet maar gewoon normaal doen
Ja dat denk ik ook, ik heb het er ook al eerder met hem over gehad maar hij is het daar absoluut niet mee eens.
@monkeyslut thanks, het was een brief vol met verwijten wat ik allemaal wel niet fout doe dus echt mega chill.
Hoezo is er hagel in mei???
Jeeeeeetje ik keek even op de site van Only maar er begint keihard iets te spelen wat leek op geweerschoten of zo. Schrik me de pleuris. Wie verzint zoiets.
Aah er is weer een hond in de tram en ik mocht m aaien en nu is ie tegen mijn been aan komen liggen