Wat je even kwijt wil #20

Ik heb het idee dat ik de zoek-functie niet optimaal gebruik. Ik weet bijvoorbeeld dat er al heel vaak gevraagd is waar je het beste hemdjes kunt kopen. Als ik in de zoekfunctie “hemdjes” typ krijg ik per topic 1 hit, maar in het mode-advies topic is dit vaker dan 1 keer voorbij gekomen, dat weet ik zeker. Moet ik dan echt per topic de zoekfunctie gebruiken door “zoek in dit topic” aan te vinken?

Wat bedoel je met: ik krijg dezelfde hits?

Als ik op sta, moet ik van mezelf even aan de slag voor werk & stage. Als ik er ff voor ga zitten duurt dit misschien 1,5 uur. Maar ik zie er zo tegenop dat ik nog steeds in bed lig. :cry:

1 like

Mijn huid op m’n gezicht is de laatste tijd zo ontzettend kut aan het doen, terwijl ik normaal gesproken nooit echt ergens last van heb. Maar nu rode plekken die maar niet weg gaan, jeuk, enorm droog. Het ziet er niet uit.

Hahahah omg yessss ik wist inderdaad dat hij zou optreden maar was het alweer vergeten. Voel me zo trots hahaha

Hij schijnt in een interview ook over chicken wrapped in parmaham stuffed with mozzarella gezegd te hebben brb ik ben even terug in de tijd

2 likes

Ja, maar recent! Ik weet dat het een begrip is, daarom juist! Nooit verwacht dat hij er anno 2019 nog over zou beginnen.

1 like

Zou jij naar een optreden van hem/een van hen gaan (of ben je dat geweest)? Ik zat zo te twijfelen over Harry en uiteindelijk niet gedaan en Niall was al uitverkocht voordat ik de kans had. Ik twijfel alleen omdat ik … niet meer 16 ben haha.

1 like

Wow rechts lijkt echt veel op Gwen van Poorten

4 likes

Ja echt he! Dat dacht ik ook al:

3 likes

Ik heb jou volgens mij vaker zien praten over disaronno sour. Zie verschillende recepten op internet, hoe maak jij het? Ben er echt benieuwd naar, ik drink bijna nooit maar dit lijkt me echt wel lekker haha.

Yes! Wow wat ziek dat je zo lang blijft :slight_smile: wat ga je doen in jouw winter?

Jaa dit is m’n fave! Het verschilt heel erg per plek of ze er eiwit door doen, volgens mij staat op de site van Disaronno zelf een recept met eiwit. Maar ik vind dat schuimige helemaal niet zo chill dus maak 'm liever zonder, idem voor whiskey sours.

1 like

Ik heb donkerpaarse matte lippenstift op en ik twijfel heel erg haha. Of ik vind het leuk of ik vind het een beetje too much. Ik ben er nog niet uit :rofl:

2 likes

Mega tof! Ik ga een maand rondreizen (mn broer gaat naar NZ emigreren) dus als jouw werk op de route ligt kom ik hoi zeggen hoor.

Hahaha ah joh wat niet weet wat niet deert toch?

1 like

Ik ben mijzelf aan het motiveren om te gaan stofzuigen en afwassen maar het lukt niet.

3 likes

Iemand had het hier laatst over start to run. Toen dacht ik hey dat kan ik ook wel weer eens doen. Gelijk gegaan, nu 10 gehad en het voelt lekkerrrrr. Dus thanks aan diegene. :smiley:

16 likes

Mijn bijbaan is werken in een bakkerij op zondagmorgen. Maar vanmorgen was iedereen zo onbeleefd… Ben er oprecht verdrietig om, ik probeer altijd supervriendelijk te zijn en dan een hele morgen het deksel op de neus terug krijgen. Bah :slightly_frowning_face:

4 likes

Sommige klanten he, die denken echt dat ze alles kunnen maken.
Ligt niet aan jou! <3

2 likes

Pff ben zo moe en heel het station staat vol met jongeren van niet ouder dan 18 met biertjes en ze zijn zo irritant, voel me echt bejaard

2 likes

Helpt het misschien om jezelf daarna een beloning te geven? Iets lekkers eten of een filmpje kijken?