Alleen drinken vind ik fijn. Serie of film op, onder de dekens op de bank en genieten
Ik drink echt bijna nooit maar als dan drink vind ik een wijntje wel lekker op de bank
Alleen drinken vind ik fijn. Serie of film op, onder de dekens op de bank en genieten
Ik drink echt bijna nooit maar als dan drink vind ik een wijntje wel lekker op de bank
en @monkeyslut hoort er dan in de normale versie wel eiwit? Dat vind ik via google, maar dat vind ik altijd zo gek om dan zoān rauw ei door je drankje te gooien
Ohhhh just my fucking luck. Ik denk dus al de hele week aan seks met mān collega. Moest niet werken dit weekend maar kon een dienst overnemen van iemand dus ik dacht ohyessss tonight is the night. En hij was aan het werk toen ik aankwam dus toen dacht ik helemaal dat die kat in de zak zat. Gaat ie net ziek naar huis! fak me life
Ik denk dat hij thuis gebracht moet worden
HIJ S AL WEG ik ben echt zo not amused
Ik.kan.niet.meer
Jaaaa ze zijn super goed gelukt
Maar wees niet bang er zitten er hier nog genoeg
Kunnen we niet allemaal permanent een propellerpet opkrijgen? Of een baret?
Kanjerpetjes!!
omgyas
Ja hoor, geen problemen mee haha
Of een monocle
Ja, ik zit ook lekker alleen met een wijntje op de bank!
Kan er eigenlijk veel meer van genieten als ik alleen ben.
Sorry ik heb dit vannacht al gezegd maar wat is tramadol kut spul zeg. Vreselijk
Mooie film is Hidden Figures!!
Note to self: geen Adele luisteren als ik ongesteld ben = huilen
Naast een ābedenk een titelā topic een nieuw topic met ābedenk een hoedjeā dan is @Lula wel druk bezig
Ahhaha ja je ziet ook echt zo die banen erin