En dat op je forumverjaardag!! Jammer, we gaan je missen! 
wat jammer! het ga je goed en hopelijk tot een volgende keer 
Huh hoezo!
Wat jammer! Wie weet tot ziens/lezens.
Dilemma. Ga ik wandelen met oordopjes met draad die er elke minuut vijf x uitvallen of met draadloze oordopjes waarvan er een piep zit in de rechter. En als ik dan met die ga, neem ik die piep voor lief of doe ik maar een oortje in. Morgen komen de nieuwe pas.
Nu ik dit typ denk ik dat ik ga voor draadloos met alleen links in. Bedankt forum 
Jammer!
Tot ooit dan maar.
ik lunch op dit moment met toastjes met tapenade, brie en eiersalade en een glas wijn want het is bevrijdingsdag
in mijn eentje dus
Jeetje, snap dat je dit niet chill vindt. En dat je het gevoel hebt dat hij alleen appt om zijn eigen mededeling te doen.
Hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten.
Knuffel♡
Ik heb het zo koud! Verwarming, dekentje en sloffen + kat op schoot maar BRR 
Hmm dat is wel een goeie ja 
Ik lees het nu net nav je post en ik denk dat het niet goed is. Er zijn ook kleren van haar gevonden? 
@prikkelbaar noooooo
Ik wil tweede gaatjes laten schieten maar ik zo op tegen 6 weken die lelijke zweerknopjes te moeten dragen 
Kan toch vaak wel soort knopje kiezen?
Haha ik heb struggles welke combinatie ik nu weer moet maken met mijn twee gaatjes dat ik soms terug verlang naar 3 maanden geleden toen ik niet kón kiezen ivm die zweerknopjes
Jouw kat ondertussen in dat bed “Pff human komt noooit hier liggen… stommerd”
Ik ben echt best wel blond zo nu en dan. Ik ben dus hard aan het sparen, want mijn computers (laptop en desktop) worden oud (ze zijn allebei uit 2013). Zegt iemand: ‘Waarom koop je geen scherm voor je laptop voor thuis? Dan hoef je maar 1 pc te hebben.’
En ik zit nu echt: waarom heb ik dat zelf niet bedacht? Omg
Gaat me thuis vooral om een groter scherm namelijk. Oké, en een grote harde schijf, maar dat is op te lossen door een externe eraan te hangen.
Super blij, kon me vanaf woensdag aanmelden voor een minor en degene die ik wilde was echt direct vol. Nu kijk ik net even en was er opeens nog 1 plekje beschikbaar dus heb me gelijk uitgeschreven voor mijn tweede keus en ingeschreven voor deze