Haha ja dacht ik al maar zou wel leuk zijn geweest
Ontwerp ligt al klaar!!!1
De feesthoedjes wijzen mij erop dat ik al een jaar meelees , dus tijd om een account aan te maken!
Vandaag tegen alle verwachting in superproductief geweest: gestudeerd en ook al een deel van morgen, boodschappen gedaan, fiets opgeknapt en 15km gewandeld! Heel fijn zo een dag als je het niet van jezelf verwacht
Uh nee kan gewoon
Ik heb morgen een shift van iemand overgenomen omdat ik dacht dat het morgen een feestdag is. Nu kom ik erachter dat het dit jaar niet het geval is. Werken komt me helemaal niet uit, maar ik had het extra geld nodig dus dat is even kut.
Ik heb in tijden geen alcohol meer gehad en vanavond heb ik weer eens een wijntje gehad, maar pffff, ik voel m wel hoor
dat je die kristallen zo hoort knisperen in je mond
Vanmiddag enorm teleurgesteld in mijn ijskoffie van de Hema, enorm dik en na de helft had ik een explosie aan hazelnootextract. Heb de helft daardoor laten staan. Tegenwoordig maken ze hem hier niet meer “vers” maar hebben ze de ijskoffie in zo’n slushapparaat.
Maaaarrrr mijn vriend haalt nu alsnog ijskoffie voor me op bij de Mac.
Net filmpje gekeken van Tim Senders en zijn Opa. Kan nu alleen nog maar janken, mijn eigen opa heeft gister een hersenbloeding gehad en ligt nu in coma en het is afwachten totdat hij overlijdt.
Wat ontzettend naar. Sterkte
Een dikke knuffel en heel veel sterkte…
Heel veel sterkte
Wat ontzettend heftig en verdrietig. Veel sterkte
Heel veel sterkte
“Tot morgen x” euhm oke zeg dan gewoon dat je bezig bent en niet meer wilt praten.
ik heb zo’n fijne avond gehad met vrienden dat ik me afvraag waarom ik ook alweer zo nodig in het buitenland wilde wonen mehhh zo moeilijk soms
Pffff Schindler’s List gekeken. Hoe vaak ik die film ook zie; een en al tranen.
Het is 2 uur ‘s nachts (we liggen op bed…) en ik kan nu opeens wel energie voor 10 hebben maar overdag is dit onmogelijk?! Snap niks van mijn lichaam