Wat je even kwijt wil #20

@Virtual-Insanity oh dat van die andere providers wist ik niet! Hier in de regio is anders alleen ziggo echt gangbaar. Want ja: buitengebied :’)

Die IQ opmerking was niet fair idd en heb ik al genuanceerd in andere post. Maar vandaag dus weer 4?! mensen gesproken waarvan ik dacht dat de 3e me geholpen had, belt die 4e en zegt die dat er GEEN monteur is ingepland?!?!?! Sorry maar dan kan ik niet normaal blijven.
Heb zelf ook CS werk gedaan en als je oprecht geen idee hebt wat je aan het doen hebt dan is mij geleerd het uit te zoeken en erop terug te komen. Want omdat de wifi versterker nu ook niks meer doet kan ik denk ik maandag niet thuiswerken en kost het me effectief 2,5/3 uur van me levuh en 250 km diesel. En dan heb ik ook het hele weekend geen tv en kan niet streamen omdat de wifi te klote is. Duuuuuuus, dan word ik wel mad :speak_no_evil:

1 like

Ah shit hey… Veel sterkte. :heart:

‘Write drunk, edit sober’ is toch wel mijn motto geworden haha.

Ik ben op een verjaardagsfeestje en ik ben best wel dronken maar ik ga morgenochtend wel zonder schaamtegevoel wakker worden. Toch wel een fijn vooruitzicht. :relieved:

2 likes

Same haha. Waarom slapen jullie allemaal als ik net even lekker tijd heb om te praten Echt gemeen.

Waarom ben ik op zondag, het weekend dus eerder wakker? Mijn wekker gaat door de weeks om 06:15 en dan ga ik moeilijk het bed uit.

Geen zorgen :joy:. Mijn werk groepsapp heeft het daar niet over gehad

1 like

Is er iemand die mij even kan helpen?

Ik moet voor het eerst een factuur versturen als startend ondernemer. Met de opdrachtgever heb ik een projectprijs per maand afgesproken, maar het niet over de BTW gehad. Het gaat om webteksten. Laten we zeggen dat de projectprijs 100 euro is. Weet iemand:

• Welk btw-tarief ik moet hanteren?
  • En of ik dit tarief over de projectprijs moet berekenen (dus 100 euro + BTW), of de projectprijs inclusief BTW moet laten (dus 100 euro inc. BTW)

Alvast bedankt!

Dankjewel voor je reactie!!

Miss heb je al reactie gehad maar sportbhs van shockwave zijn heel fijn. Prijzig maar ik heb de mijne al 3 jaar en blijven stevig en netjes

1 like

@Oprah Blijf ff tot november daar dan, dan kom ik met je meeposten in die tijdzone :thumbsup:

Oh wacht, heb je zo’n 4G-abonnement? Ik had het namelijk wel over internet via DSL (telefoonlijn). Voor een 4G-abonnement kun je ook terecht bij T-Mobile in ieder geval.

Ja ik kan me heel goed voorstellen dat dat super kut is. En mega frustrerend. Hopelijk kunnen ze het snel fixen! Want als ik het goed begrijp, is je internet ineens heel langzaam/slecht bereik? Als je een internetkabel hebt, kun je die in je modem en laptop steken, dan is je verbinding in ieder geval een stuk stabieler dan via WiFi. Hopelijk kun je dan toch thuis werken!

1 like

Ik heb echt zo’n zacht babyhuidje door mn maskertje gisteren

1 like

Heerlijk! Ben jij je gezicht ook de hele tijd aan het aaien? :sweat_smile: Ik heb ervoor ook nog gescrubd en love mn babyhuidje nu :sparkling_heart:

1 like

Hahah jaa, vooral mn wangen :heart_eyes:
Oehh scrubben, kan ik volgende keer ook nog wel doen

1 like

Volgens mij wel via de kabel, 4g rinkelt even geen belletje!

Modem staat beneden en werk staat boven, maar ik heb geen lange kabel en met deuren open is er ook teveel lawaai van de rest van ‘t huis XD. Ga zo mss even proberen of het werkt en de wifi sterk zat is. Wifi is iig nu te crap voor de chromecast omdat de versterker nu dus niks meer doet… Maar dat kan hendig aan de chromecast liggen uiteraard.

Ah oké, dan zal het inderdaad via DSL zijn! Wellicht kun je even testen of je via een internetkabel wel ongeveer de snelheid haalt die ze beloven door een speedtest te doen, dan kan je iig uitsluiten of het een WiFi-probleem of een internetprobleem is. Als namelijk blijkt dat je ook via de kabel veel langzamer internet hebt, kun je nog kijken of het vervangen van je DSL-kabel helpt (deze loopt van je ISRA-punt naar je modem) en anders lijkt het er inderdaad op dat er een monteur moet langskomen. Maar waarschijnlijk heb je soortgelijke stappen al doorgelopen met de klantenservice!

Ik ben zo blij dat ik m’n ticket voor een festival heb verkocht en dat ik nu gewoon lekker kan aanrommelen in huis met m’n boyfriend. En morgen niet brak!

1 like

Over 2 weken zit ik in dezelfde tijdzone als jij! Dan kan ik twee weken lang ‘live’ je verhalen hier lezen.

1 like

Ik wil zoveel dingen doen maar heb tegelijkertijd nergens zin in :pensive: en heb nu al het gevoel dat ik mijn vrije tijd verdoe

Ik heb zo’n fijn weekend! Vrijdagmiddag begon mijn weekend met een massage. Gisteren in de ochtend yoga en 's avonds met een vriendin en wat van haar vrienden uit eten geweest, wat heel gezellig was. Nu ben ik onderweg naar mijn zus en gaan we taart bakken en films kijken. Ondertussen bellen mijn vriend en ik elkaar veel en kijk ik enorm uit naar volgend weekend als ik weer naar hem toe ga :smile:

15 likes

Wacht ff zijn we dan samen in NL? Of ga jij naar amerika? Ik ben hier maar voor een week. Als ik hier nog 2 weken zou blijven zou ik maat 34 hebben ( Ja ik val af hier hoe dan) en zouden mn wallen heel mn gezicht bedekken hahaha