Ik liep net in mijn zwerveroutfit door de stad om even snel iets te halen, dus ik liep in mijn oude sportlegging en mijn haar zat niet en waaide alle kanten op. Toen kwam er ineens een man heel snel naast me lopen en begon te praten tegen me en ik dacht eerst nog “Oh jee heb ik iets laten vallen” maar hij vertelde dat hij me zag lopen en me zo ontzettend mooi vond. Echt super lief, helaas niet mijn type man maar ik vond het wel cute dat hij, ondanks mijn zwerveroutfit hij me toch mooi vond, en het zelfs kwam zeggen haha
Me in de Coop en AH helemaal rot gezocht naar de suikersiroop, stond het bij dat aparte gedeelte van de winkel waar ze dus dat grotere aanbod alcohol verkopen. Ja weet ik veel, dacht die Monin flessen ooit in een ‘gewoon’ schap gezien te hebben.
Vanavond waarschijnlijk even proberen!
Ik zal het laten weten @Mgg
En je desktop scherm ook gebruiken bij je laptop? Heb je 2 schermen, vind ik vaak lekkerder werken.
Dus desktop scherm en laptop scherm
Ik ben trots op mezelf. Ik wil minder snoepen. Net avondeten gehaald en zonder snoep, chips oid teruggekomen
edit: dat taartje past eigenlijk wel goed bij mijn koffiekopje
Ik hoop echt dat ik het vannacht eindelijk eens niet vergeet om vlees uit de vriezer te halen. 
Best zin om morgen weer te gaan werken na 2 weken vakantie 
Komt wss ook doordat ik me echt ietsje minder moe voel. Of ben.
Haha ja daarom heb ik er ook nooit iets mee gedaan, maar nu ben ik aan het daten en is het toch wel fijn om dat allemaal op orde te hebben
Een zwarte onderbroek staat altijd wel leuk bij een bh of een kleur die ook in de bh zit, ik heb gewoon wat effen en zwarte kleuren. Matchende lingerie vind ik altijd een gedoe 
Omg ik dacht vandaag ohja 4 mei dan moet ik om 2 uur stil zijn. Is het al 5 mei…
Beter laat dan nooit 

Hier precies hetzelfde.
Ik slaap gerust bij een jongen in mijn Disney slaapshirt en een panterprintbroek, hij accepteert mij maar zoals ik ben hoor hahaha.
Mijn desktop is een computer en scherm in 1, dus das lastiger helaas. Moet bij een nieuwe laptop ook kijken hoe het zit met aansluiten van een extern scherm trouwens.
Hahaha ik wou dat ik jou was. In mijn vrijgezelle tijd loop ik in veel te grote onderbroeken die al hun kleur verloren zijn in de bonte was
Haal het er nu uit en leg het in de koelkast?
Is dat niet te vroeg om morgenavond op te bakken? Als jij zegt dat het kan doe ik het nu wel. Maar ben zo bang dat dingen bederven ofzo haha.
Kan zat!
Oh top. Weer iets geleerd. 
Ja dit dacht ik ook!
Hahahahha