Wat je even kwijt wil #20

Alle addons op Firefox zijn kapot, en ik ging een Youtube filmpje kijken en werd GEK van de advertenties.

Google Chrome (met wel werkende adblock dus) maar opgestart want ik wilde vandaag chillen op de bank met o.a. Youtube, sorry ~content creators~ maar ik kan het echt niet aan :tired_face:

Vanochtend alweer met knallende koppijn opgestaan :weary: Gister dus ook al en er bijna heel de dag last van gehouden, dus ben nu al een paar uur aan het balen dat het weer het geval is. Lekker vergooid onproductief weekend zo.

Nouuuja ik had vrijdagmiddag geld teruggeboekt en het staat nog steeds niet op mijn rekening!!

Ohhh oeps haha. Ik dacht dat je een maand ging! Geen idee hoe ik daar dan bij kom. En nee niet naar Amerika maar naar Curacao, daar is het ook 6u eerder dan in nl.

1 like

Ik kijk Dead to me en denk even “huh speelt Ellen Page ook in deze serie?”.
Maar nee, het is een actrice die super veel op haar lijkt

6 likes

Nee zo rijk ben ik niet helaas. Aaah lekker!!

Ik ga volgende week op vakantie en het weer is daar niet bijster goed. Toch blijf ik maar jurkjes en rokjes kopen. Misschien gunt het lot me daarom mooi weer :pray:t3:

2 likes

Mijn haar ruikt steeds zo lekker nu ik shampoo van de Lidl heb. :heart_eyes: Zelfs na 2 avonden in een hele rokerige ruimte ruikt het nog lekker.

1 like

Nee (of ja niet vandaag), maar ik heb wel meteen dat liedje van de cheeky girls nu in mn hoofd

2 likes

Ik heb het idee dat ik de zoek-functie niet optimaal gebruik. Ik weet bijvoorbeeld dat er al heel vaak gevraagd is waar je het beste hemdjes kunt kopen. Als ik in de zoekfunctie “hemdjes” typ krijg ik per topic 1 hit, maar in het mode-advies topic is dit vaker dan 1 keer voorbij gekomen, dat weet ik zeker. Moet ik dan echt per topic de zoekfunctie gebruiken door “zoek in dit topic” aan te vinken?

Wat bedoel je met: ik krijg dezelfde hits?

Als ik op sta, moet ik van mezelf even aan de slag voor werk & stage. Als ik er ff voor ga zitten duurt dit misschien 1,5 uur. Maar ik zie er zo tegenop dat ik nog steeds in bed lig. :cry:

1 like

Mijn huid op m’n gezicht is de laatste tijd zo ontzettend kut aan het doen, terwijl ik normaal gesproken nooit echt ergens last van heb. Maar nu rode plekken die maar niet weg gaan, jeuk, enorm droog. Het ziet er niet uit.

Hahahah omg yessss ik wist inderdaad dat hij zou optreden maar was het alweer vergeten. Voel me zo trots hahaha

Hij schijnt in een interview ook over chicken wrapped in parmaham stuffed with mozzarella gezegd te hebben brb ik ben even terug in de tijd

2 likes

Ja, maar recent! Ik weet dat het een begrip is, daarom juist! Nooit verwacht dat hij er anno 2019 nog over zou beginnen.

1 like

Zou jij naar een optreden van hem/een van hen gaan (of ben je dat geweest)? Ik zat zo te twijfelen over Harry en uiteindelijk niet gedaan en Niall was al uitverkocht voordat ik de kans had. Ik twijfel alleen omdat ik … niet meer 16 ben haha.

1 like

Wow rechts lijkt echt veel op Gwen van Poorten

4 likes

Ja echt he! Dat dacht ik ook al:

3 likes

Ik heb jou volgens mij vaker zien praten over disaronno sour. Zie verschillende recepten op internet, hoe maak jij het? Ben er echt benieuwd naar, ik drink bijna nooit maar dit lijkt me echt wel lekker haha.

Yes! Wow wat ziek dat je zo lang blijft :slight_smile: wat ga je doen in jouw winter?