Ik had een cadeau voor een vriend gekocht bij anthropoligy en nu heb ik een gift receipt gekregen erbij. Maar wat is dat ? Een cadeau bon of een bon van dat hij het kan ruilen als hij wilt.
Aaah oke top thanks!
Erik doe rustig!
Ik ben te dik en ik kan echt een zak red band opeten of een heel pak koekjes of beide maar ik kan nóóit, en dan ook echt nooooit, een hele pizza op. Nu ligt hier nog meer dan een kwart overheerlijke bbq chicken pizza voor me maar bah ga over mân nek als ik dat opeet. Gek hoe dat werkt.
Het regent hier zo hard dat ik niet zo goed weet wat ik wil doen. Ben al naar chelsea market geweest. En ik heb een flut parapluâŠ
Ik heb vanmiddag met vrienden een fles wijn gedronken in een park en nu ben ik semi dronken thuis om half 8, zo chill! Alsof de tijd dat ik normaal wijn drink ('s avonds) opeens verschoven is naar 's middags en nu ben ik lekker thuis en kan ik nog uren lang chillen. En er zit een pizza in de oven die voelt als een midnight snack maar is gewoon avondeten!!! Fantastisch
Ik belde net met mân ouders en dan zet mijn moeder me altijd even op de speaker zodat ik wat tegen de hond kan zeggen haha zo leuk. Dus dan zit ik hier als een idioot te bellen met de hond, die overigens nooit fatsoenlijk reageert.
Een collega zei dus net âdoe rustigâ tegen me nadat ik al drie keer was weggelopen bij hem omdat ik te gestressed was en even niet wilde praten. Drie keer loopt ie achter me aan en de derde keer zegt ie: doe rustig.
Ik denk dat die laatste het worf
Voor de meiden die een iPad hebben, vinden jullie een iPad het geld waard?
- Ja
- Nee
- Mwah
0 stemmers
En welke heb je?
- Normale
- Mini
- Andere
0 stemmers
Ik twijfel om een kleine te kopen rond de zomer
Ik ben anderhalf jaar geleden van een mini naar de iPad 2017 overgestapt omdat ik de mini net te klein vond. Vind een normale iPad qua scherm echt ideaal: groot genoeg maar kleiner dan mn laptop. Mini vond ik net klein en niet fijn met filmpjes kijken etc.
Ik heb een 2e generatie ipad (uit 2011). Een normale want die anderen bestonden toen nog niet en ik gebruik hem nog steeds. Ik gebruik mijn ipad vooral om collegeaantekeningen te maken en boeken te lezen en surfen in bed.
Ik heb verspreid over de middag twee wijn op en nu voel ik me helemaal wappie. Wat is dit
ik zou een ipad (mini?) willen om er Homescapes op te doen!
alleen zo duur
Hee, ik kan geen fotoâs meer uploaden via mijn telefoon.
Ik heb nee gestemd, maar ik vond hem wel heel handig voor mijn college aantekeningen met een toetsenbordje erbij toen ik nog studeerde. Maar nu gebruik ik hem alleen nog heel soms als ereader.
Ik gebruik mijn ipad iedere dag. Zou echt niet zonder kunnen denk ik
Ik zou ook een museum inschieten! National Museum of Natural History vond ik echt een aanrader.
@Madrid THANKS!
Zou ik dit (rubber-achtige letter op mijn nieuwe trui) kunnen vastplakken met secondelijm denken jullie?
Ik kan kiezen voor retourneren en iets nieuws uitzoeken of deze trui houden en dan krijg ik een giftcard.
Ik bespaar jullie mijn kapotte nagelriem.
Denk ik niet. Stof absorbeert dat en dan wordt die stof een harde plek. Zou âm retour sturen