Misschien met kledinglijm oid?
Mn klauw zit nu een paar uur in het gips en ben er nu al klaar mee. De tering zeg
Oh fuck ja is ook irritant! Ben je gevallen?
Ik heb net zelf een “gezonde” milkshake gemaakt en I love it. Magere melk in de melkopschuimer (die van mij kan ook koud opschuimen) en dan verse zoete aardbeien prakken en dat mengen. Mijn avond kan niet meer stuk.
Hahahha wat erg
Bedankt voor jullie stemmen! Ik werk elke dag met een iPad en vind het wel heel erg chill. Ik heb ook ooit een tablet gehad van de aldi en die gebruikte ik veel voor series en spelletjes. Het lijkt mij ook fijn om mijn telefoon wat op te kunnen schonen en al die andere apps op de iPad te kunnen zetten. En hem mee te nemen naar school voor aantekeningen op rustige dagen. Maar ik ga er nog wel even over nadenken hoor. Ik zou het geld wel kunnen missen.
Jep… dansen #gaatfout !!!:!:
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Ik gooi je van de lijn!!
Je kan word installeren op een ipad en je hebt van die kleine mini toetsenbordjes die werken via bluetooth of toetsenbordjes waar je je ipad in kan klikken.
Ik trek voor jou
…
de brie met de bril!
Hahahahaha ik opende dit nietsvermoedend maar jezus wat is dit hahahhaa
En wat is hier gecensureerd met tape?
Ik zou zegen dat dat gewoon zijn tattoo is
Ja dus blijkbaar het woord Lille Pup
#instagramdetective
Ben in de macys
Lijkt gewoon zijn tattoo hahaha. Naam van een ex oid geweest ooit haha
Is de kerstafdeling er nu ook?
Nou die schijtoortjes stopten er na 20minuten al mee. Waar is die tokkiewagen met boemboemmuziek als je hem nodig hebt?
Ik heb een iPad 2018 en gebruik hem oa icm Apple pencil. Ik handletter er zeg maar op. Daarnaaar gebruik ik hem vaak voor het forum, YouTube, Netflix en Videoland