Ik ga bijna samenwonen en mijn vriend wil dat mijn kat dan niet meer op de slaapkamer komt. Maar nu is het net alsof mijn kat dat aanvoelt en nu komt ze hele tijd naast me onder de dekens liggen met haar kopje naast mijn hoofd liefste ooit.
Ah. Was dat Brabants op de social media van Netflix vanwege Undercover? Er valt een kwartje nu.
omg je kunt iets niet meer disliken, is dat al langer zo?
zo chill, zo vaak dat ik iets had geliked en dan per ongeluk weer op het hartje drukte waardoor mijn like er weer van af ging maar omdat ik het wel wilde liken, drukte ik dan weer op het hartje en kregen mensen hier volgens mij best vaak een dubbele like/mention van mijn like? :’)
Even getest en ik kan het nog wel?
Hmm vreemd!
mn hart is (net als mn duim) wéér gebroken godverdomme. Ik kap met dat hele liefdes gedoe hoor, wat een gezeik altijd
Heb gelijk weer koppijn ook.
Wat klote ook van je duim! Ben je vandaag uiteindelijk wel naar de HAP geweest? Dat was jij toch?
Wil je er wat over kwijt? Over je hart bedoel ik…
Sterkte iig!
Jongens mijn huid is zo zacht en stevig ik lijk wel 12. Het is dat mn wallen mn echte leeftijd (69) veraden.
Wat is je geheim?
(Please zeg geen water drinken)
Drunk elephant producten. En ik denk het water hier in new york want mn lichaam is ook heel zacht en smooth. Terwijl t water hier ( Ben een water snob ons NL water smaakt het beste) chemish smaakt enzo.
Ah shit mijn hart huilt een beetje omdat drunk elephant zo duur is maar lees er inderdaad veel positieve dingen over! En het water maakt denk ik ook wel uit ja, mijn huid wordt altijd heel snel droog van douchen
En lekker goedkoop. Drie vliegen in één klap!
IK STERRUUF. Ik spreek hier zoveel talen dat ik het soms even niet meer weet. Gister vroeg iemand wat mooi is in het nederlands. Maar ik dacht dat hij mooie plaats bedoelde. Dus ik zo the veluwe… dus hij noemde mij zo en kwam er net pas achter waar t mis ging.
Ik heb de Mini echt al heel lang (4/5 jaar?) en ik ben er dol op. Hij gaat altijd mee in de tas en ik gebruik hem voornamelijk voor werk, boeken lezen (boeken voor ereaders kunnen er ook op), Netflix, foto’s maken en bewerken met vsco, en af en toe internet. Het enige nadeel is dat bepaalde apps niet meer geschikt zijn voor mijn iPad, omdat hij zo oud is en geen updates meer krijgt. Word kan er bijvoorbeeld niet meer op. Ik vind het echt onzin omdat het apparaat verder nog fantastisch werkt, maar er is niets aan te doen.
Mocht je er eentje kopen: koop dan ook een hoesje waarmee je hem in verschillende standen (half) rechtop kunt zetten.
Aaaah ik ben vanavond door mijn rug gegaan en ik kan nu niet slapen, want ik weet niet hoe ik moet liggen. Voel me echt een granny nu
Ik las “mini” als “mini cooper” en had echt een error over hoe dat in je tas paste.
Ik heb het allemaal meegelezen wat er aan de hand is de laatste tijd, maar je moet hier echt niet mee in discussie gaan met je management. De beslissing of jij het spreekdeel van je werk kan en mag doen moet de bedrijfsarts nemen. Het management heeft geen recht op medische info en mag ook niet beslissen of jij wel of niet geschikt bent om die werkzaamheden te verrichten.
Vakantie voorbij, schrok me rot van de wekker. Helaas weer aan het werk. Nog niet zo’n zin geloof ik…