Wat je even kwijt wil #20

Ze gaan op de verdieping waar ik werk boren. En dat is zo’n klote geluid. Straks een meeting in een ander gebouw. Denk dat ik daar ook maar ga werken vandaag. Arghhh

Ik moet zo opstaan maar val de hele tijd weer (bjna) in slaap. Ik haat dat zo

Ik zou het eerlijk gezegd persoonlijk ook niet heel comfortabel vinden als mijn partner alleen op reis gaat. Hoeveel ik hem/haar ook vertrouw, je weet noooooit wat er kan gebeuren of wie je tegenkomt. Maargoed, dat ben ik persoonlijk.

5 likes

Zeg ik iets geks? :see_no_evil:

1 like

Oh oeps. :see_no_evil:

1 like

Heb een super leuk weekend gehad en heb echt geen zin om te werken.

Gelukkig is het GOT dag en heb ik nog iets om naar uit te kijken.

1 like

Ja ik vind het echt een heel goede serie!

Sorry, wilde niemand beledigen. Ik hoor echt het verschil niet haha

3 likes

Het is de maandag na de vakantie, ik voel het :pensive:

2 likes

Ja vind ik wel!

1 like

Ik heb er eentje gekregen in 2015, mijn laptop ging kapot en ik heb geen laptop meer nodig voor studie/werk. Ik gebruik hem juist veel meer dan verwacht. Het downloaden van apps is ook handig. Ik download vaak Netflix series/films en die kan ik dan in de trein ofzo kijken.

1 like

Dit staat de afgelopen dagen met dank aan jouw post praktisch op repeat en sindsdien gaat het scriptie schrijven stukken sneller. Als het zo doorgaat kom je nog in m’n dankwoord haha

2 likes

Ophra had zeker een punt over dat je jezelf tegen gaat komen en er daardoor dingen kunnen veranderen, daardoor kan je relatie dus ook anders worden. Niet perse doelend op die ene relatie… althans, zo las ik het.

8 likes

Volgens kon je altijd iets ontliken tot een bepaalde tijd (15 min??) na je like.

Mooi, ik heb net al moederdag cadeautjes gehaald bij de hema. Lekker rustig.

Ik ga binnenkort een paar dagen naar Praag en nu ben ik aan het kijken voor een airbnb. Maar wat is nou een goede locatie? Ik wil graag in het centrum en in de buurt van restaurants en café 's en het liefst alles een beetje op loopafstand. Waar zou je dan goed zitten?

1 like

Heel lullig, maar ik heb mijn ex hierom geblokkeerd. Ik kon het echt niet hebben dat hij elke keer bleef zeggen dat hij me miste en of ik kon afspreken. Er viel niks meer te zeggen dus dat heb ik hem verteld en toen hij week erna weer een foto van ons doorstuurde heb ik hem geblokkeerd. Ik wil best dingen uitleggen, maar soms (vaak) is vragen om een afspraak niet om antwoorden te krijgen, maar wordt er hoop aan gehangen en wil diegene nog iets proberen. Ik voorzie dat bij jouw ex ook. Goed dat je stand houdt. Zou hem verder niet meer beantwoorden als je het al duidelijk hebt uitgelegd.
Heb je de brief inmiddels gelezen? Zou daar ook niet op antwoorden.

En zag dat je vroeg of je je ex over een nieuw iemand moest vertellen, ik vind van niet. Ja je komt elkaar misschien tegen in de stad ofzo, maar het is jouw verantwoordelijkheid niet meer en hij heeft niks aan dat nieuws. Waarschijnlijk wordt hij jaloers en gaat hij dingen zeggen als ‘oh is hij beter blabla’. Tenminste, dat zie ik met mijn eigen ervaringen voor me.
Succes hiermee, heel lastig!

2 likes

Een vriendin die ik niet zo vaak zie (oh en via het forum ken!) is in mijn stad maar ze zou niet kunnen afspreken, en nu blijkt waarschijnlijk toch van wel :smiley: Had eigenlijk een ander schema voor mezelf bedacht vandaag, maar kan dit niet laten schieten.
Leuk!

17 likes

Snoeptomaatjes stinken altijd zo, heel m’n kast ruikt naar die dingen :frowning:

1 like

Voor wie got volgt ,aflevering staat al op Ziggo.

Ik heb gister avond een full body massage gehad van een vriend (die ik hier gemaakt heb) en ben nog steeds zooo zen. Ik ga maar lekker vroeg naar buiten om het meeste van mn dag te maken en slaap wandelend de stad door te gaan.

Namaste

20 likes