Wat je even kwijt wil #20

Oh wat gek, misschien heeft hij hem dan overschreven ofzo. Wel beter dat het een pushbericht is geweest. Elke aandacht ervoor is goed.

Ik heb het gevoel dat ik met iemand echt alleen nog maar over werk kan praten. Irritant hahaha
Zit echt heel actief andere onderwerpen te bedenken, want jaaa ik wƩƩt het nou wel over dat schijtwerk

Ik dacht vanmiddag nog, eej vandaag voelde ik me al minder benauwd. Maar nee hoor, het is weer terug.
En ik voel me al kut, zonder specifieke reden. Rare meid hier.

Nja, zometeen sporten, dat helpt meestal wel

Ik voel mij echt al weken lang niet fit. Niet ziek maar na het werken wel elke keer hoofdpijn, moe, slap, soms misselijk. Weet niet wat het is en wat ik er tegen moet doen … wil de hele tijd diep zuchten en warm douchen zeg maar, om van dat gevoel af te komen.

Ik ga lekker de hele avond Netflixen in bed, kan me even nergens anders meer toe zetten

Ik ook… Echt kut. Voel me echt een bejaarde heb 0 energie.

1 like

en ik heb net iets uit het servies van mijn oma kapot laten vallen :pensive:

Het barbietopic laat me weer beseffen dat ik te weinig ā€˜speel’ als volwassene. Op welke manieren zorgen jullie ervoor dat je als volwassene blijft ā€˜spelen’?

Door crossfit! Lekker beetje in de rekken hangen en stoeien met gewichten, ik vind dat net spelen

1 like

Rollerskaten, funko poppetjes sparen :’)

1 like

Ik heb hetzelfde dilemma haha ik zou een schoonmaker echt overdreven vinden, maar ik vind het ook niet leukšŸ™„

1 like

Ik kijk die docu over huisarts Tromp en vraag me echt af of die co assistente nu zelf werkt als arts en hoe het met haar is

1 like

Er is een nieuwe variant op de jurk:

Ik zie ook echt duidelijk groen en grijs. En mijn vriend roze en wit

Ben wel benieuwd, hebben jullie eigenlijk (Nederlandse) gedichten die jullie mooi vinden? Ik ben daar zo niet in thuis, maar wel in geĆÆnteresseerd!

Roze en wit maar wel met een groen/grijze waas

4 likes

Omg als dit geen roze is??? Mijn vriend zegt ineens oh dit is een grijze en groene schoon haha wtf :roll_eyes:

2 likes

Ik zie roze met groen? :eyes:

Grijs en licht blauw :thinking:

1 like

Ik zag eerst grijs en groen en nu roze met wit.

1 like