Wat je even kwijt wil #20

Ja ik heb dat idee bij hem ook. Heb inderdaad de brief gelezen, hij zei dat hij allemaal vragen had maar die heb ik daar niet in terug gelezen. Heb tegen hem gezegd dat hij nog één brief kan schrijven met alle vragen als hij dat wilt en dat ik die zal beantwoorden maar dat het daarna echt klaar is en ik geen contact meer wil.

Ik ben alleen een beetje bang wat hij doet als hij mij bijvoorbeeld ziet met iemand nieuw tijdens het uitgaan. Maar goed, denk niet dat hij zich voorlopig in de stad laat zien haha.

Dank voor je reactie (-: !

Ik haat Vlaams Belang zo erg dat ik alle gesponsorde berichten die op mijn fb komen, rapporteer onder ‘oplichting’ haha.

17 likes

Net 2 focaccia’s naar binnen zitten stouwen. 940kcal. Ben kotsmisselijk nu👌🏼

5 likes

Haha ik doe dat ook! Het zijn er veel de laatste tijd

2 likes

Ik weet het, een beetje cliché haha. Maar dus dat cadeautasje, daar doe ik dan die wijn in (HEMA wijn was als best getest) met die chocola en een kaartje. En heb die plant gekocht. Daar twijfel ik nog een beetje over. Is die leuk?

11 likes

Die van AH worden steeds beter. Had nu met gegrilde groente en smaakte precies zoals op vakantie :heart_eyes:

1 like

Middagdipje!

Ik vind die plant leuk!

1 like

Ik zocht net mijn powerbanks uit. Heb ik er dus gewoon nog 9, waarvan 5 hele grote (Als in: meer dan 8000 mAh). Ik denk dat ik toch niet nog eentje koop. Soms kun je ook overdrijven.

7 likes

Ja het zijn er echt veel! Maar ik voel me toch een beetje kinderachtig :sweat_smile: ben blij dat ik niet de enige ben!

1 like

Ohhh eindelijk heb ik door waarom die therapeut van Janine uit GTST me ergens bekend van voorkwam! Dat is Victor Couwenberg uit Onderweg naar Morgen vroeger of niet?! (al weten ws alleen de mensen van rond dezelfde oude leeftijd als ik wie ik bedoel daarmee haha :sweat_smile:)

Ok even op google gezocht en dat is ie dus indd :stuck_out_tongue:

9 likes

Hahaha yes, ik kijk geen gtst meer, maar was laatst bij mijn ouders en het stond op. Dacht ook: “Wat doet Victor Couwenberh nou in Meerdijk?”

7 likes

Haha ja bij mij was er steeds alleen de ergernis van: Waar ken ik die man nou toch van?! Opmerkelijk trouwens dat ik even geen idee had hoe ie in GTST heet terwijl dat op dit moment speelt, maar ik nog wel heel helder had hoe z´n karakter van ruim 20-25 jaar geleden heette :sweat_smile:

1 like

Ik had al een tijdje een hele irritante grijze haar op mn voorhoofd zo ongeveer. Heb hem er vandaag uitgerukt en ik zie er meteen tien jaar jonger uit hoor!

2 likes

Ik was net in de Primark, iemand die daar werkte werd naar de telefoon geroepen, het was een klant en het ging over een T-shirt wat ze wel of niet zouden hebben. Ze zei dat ze een rondje zou lopen om te kijken of ze hem hadden en dat ze de persoon even in de wacht deed. Vervolgens ging ze gewoon verder met haar stapeltje vouwen. Na een paar minuten ‘Ik heb even gekeken maar helaas, we hebben hem niet’ :face_with_raised_eyebrow: Eh oke.

37 likes

Hahahahah zero fucks

4 likes

Aangezien het festivalseizoen langzaamaan weer op gang aan het komen is overweeg ik om van die wegwerp plastuitjes te kopen (want dixies). Heeft iemand hier ervaring daarmee en welke zijn aan te raden? Vindt ze op bol en dat soort winkels ook nog niet heel erg goedkoop namelijk :sweat_smile:

1 like

Dat gebeurt echt overal hoor. Iemand die bij AH achter gaat kijken voor een product. Als iemand zeker weet dat ze het niet hebben, gaat die echt niet zoeken hoor. Na een bepaalde tijd terug komen en dan zeggen dat je het niet hebt.
Een klant voelt zich dan meer geholpen dan als er gezegd wordt nee hebben we niet.

2 likes

Stuur wat door?

Oh ja dat geloof ik direct. Vond het zo schaamteloos dat ik en andere klanten het heel makkelijk konden horen allemaal haha. (Stiekem hoop ik trouwens wel dat ze bij mij in de supermarkt wel echt kijken)

1 like