Wat je even kwijt wil #20

Zat ik nog maar op de basisschool want dan was het nu meivakantie

14 likes

Zoveel trein drama vandaag… wel fijn About Time kunnen (her)kijken, dus ook lekker gehuild in de trein. :joy:

1 like

Morgen een gesprek met een vrouw dat ik haar contract niet verleng.
Normaal vind ik dat niet erg om te doen alleen zij ziet het totaal niet aankomen.
Ze verwacht zelfs dat ze een vaste aanstelling krijgt.
Ik weet niet hoe ze hier bij komt… dus ben benieuwd morgen…

2 likes

Ik heb vandaag voor het eerst zelf laminaat gelegd en het ging echt top! Vanochtend alle meubels netjes aan de kant gesleept, en de vloer ligt er mooi strak in. Ben echt trots op mezelf nu!

46 likes

Ik heb echt moeilijk honger weer, waarom maag het is 23u en ik ben net 13 uur wakker. Ga toch maar wat eten, rommelt als een gek.

1 like

Ik ben op groepsreis door Indonesië. Nu gaan we vandaag met de trein en was er net een grapjas die net bij het ontbijt (om 5 uur sochtends) Kedeng kedeng van Guus Meeuwis afspeelde op zijn telefoon. TYF EEN EIND OP JOH.

18 likes

Gisteren zag ik hier ook een mega spin lopen. Echt bijna zo groot als mijn hand… En ik was aan het twijfelen hoe de fuck ik dat beest zou doden of wegkrijgen maar toen kroop het in een buis in de muur weg :sob:
Dat vreselijk ding loopt hier dus nog ergens in de muren van mijn kot echt ik ben ook zoooo op mijn hoede nu.
Ben ook bang dat dat beest op me springt of zo een keer ik het weg wil doen. Heb je ook al van die horrorfilmpjes op social media zien voorbijkomen van spinnen die springen??

Haha sorry. Er staat een paard in de gang ja ja ja paard in de gang.
Dankjewel :heart:

Brrr ik zou die buis ook echt afsluiten. Sterkte

1 like

Man, wat heb ik slecht geslapen

@Booklover oh woeps was niet de bedoeling je te citeren

1 like

Ja volens mij wel, weerbericht zegt nog steeds 22/24 graden vanmiddag
En anders ben ik de lul met mn jurkje haha

2 likes

Ja het wordt mooi weer!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Waar komen al die spinnen ineens vandaan :weary:

1 like

Ik heb me net ziekgemeld en nu voel ik me echt een aansteller want ik meld me nooit ziek

Panty kan altijd nog uit als het warm is toch?

1 like

Ik zit dus de hele tijd achterdochtig om me heen te kijken. Mn schoonmoeder stuurde ook een foto van echt een joekel. Bedankt he.

Hierzo :raising_hand_woman:
Ik heb zelfs handschoenen aan en nog steeds koude handen, jammer weer dit

Zwart en denim en strak om je been. Is bij mij - hou die broek maar heel de zomer aan want die krijg je noooit meer uit.

Ik bedenk me net dat ik vgm geen zwarte skinny heb…

9 likes

Ik heb geen slechte weersensor, ik draag gewoon graag zwarte skinny’s haha. En voor werk moeten wij zwart aan wat op zijn kortst een driekwart lengte mag zijn. Dus heb niet altijd keus. Draag wel ook jurkjes en korte broeken hoor. Maar ligt dus niet altijd aan een slechte sensor🤪

1 like