Wat je even kwijt wil #20

Willen jullie morgen rond de middag voor me duimen? Ik ga solliciteren voor een bijbaantje :crossed_fingers:

32 likes

Doe ik! Hoelaat moet ik beginnen?

4 likes

12u50 :relaxed:

3 likes

Net ff de vriendin van het jaar award binnen gesleept. Om half 10 nog koekjes voor m bakken en wat cookie dough aan m afstaan.

Hij moest er wel 1 ding voor doen, een ei bietsen bij de buren haha

14 likes

Dat laatste leek me met pasen nu niet het moeilijkste :smile::joy:

1 like

Haha nee was zo gebeurd. Wij hadden al onze eieren al op :grimacing:

1 like

Zelfde hier, maar dan met brownies. Ook geen eieren in huis dus ik ben maar voor een ei-loos recept gegaan, best goed gelukt! Love s’avonds bakken

1 like

Haha nice! Nu heb ik ook trek in brownies :roll_eyes:

1 like

Kan best nog, ik had ze met een half uurtje klaar :smirk:

Ik heb vanmiddag dominos besteld omdat ik geen zin had om mijn taco’s te maken (had alle ingrediĆ«nten liggen) en rara wat ik net ook heb gemaakt en gegeten :roll_eyes:

Ik geef de schuld aan mijn brakheid door gisteren uit te gaan.

5 likes

Haha ik weet niet of ik daar alsnog alles voor in huis heb. Moet namelijk morgen boodschappen doen, heb nauwelijks ontbijt voor morgen ook :speak_no_evil: en … ik wil minder suiker eten eigenlijk, dus heb ook maar 2 kleinere koekjes op

1 like

Droog fohnen

2 likes

Ik probeer mezelf te motiveren om nog even m’n hotelkamer uit te gaan en ergens wat te drinken ofzo maar het wil niet echt lukken :")

Zat ik nog maar op de basisschool want dan was het nu meivakantie

14 likes

Zoveel trein drama vandaag… wel fijn About Time kunnen (her)kijken, dus ook lekker gehuild in de trein. :joy:

1 like

Morgen een gesprek met een vrouw dat ik haar contract niet verleng.
Normaal vind ik dat niet erg om te doen alleen zij ziet het totaal niet aankomen.
Ze verwacht zelfs dat ze een vaste aanstelling krijgt.
Ik weet niet hoe ze hier bij komt… dus ben benieuwd morgen…

2 likes

Ik heb vandaag voor het eerst zelf laminaat gelegd en het ging echt top! Vanochtend alle meubels netjes aan de kant gesleept, en de vloer ligt er mooi strak in. Ben echt trots op mezelf nu!

46 likes

Ik heb echt moeilijk honger weer, waarom maag het is 23u en ik ben net 13 uur wakker. Ga toch maar wat eten, rommelt als een gek.

1 like

Ik ben op groepsreis door Indonesiƫ. Nu gaan we vandaag met de trein en was er net een grapjas die net bij het ontbijt (om 5 uur sochtends) Kedeng kedeng van Guus Meeuwis afspeelde op zijn telefoon. TYF EEN EIND OP JOH.

18 likes

Gisteren zag ik hier ook een mega spin lopen. Echt bijna zo groot als mijn hand… En ik was aan het twijfelen hoe de fuck ik dat beest zou doden of wegkrijgen maar toen kroop het in een buis in de muur weg :sob:
Dat vreselijk ding loopt hier dus nog ergens in de muren van mijn kot echt ik ben ook zoooo op mijn hoede nu.
Ben ook bang dat dat beest op me springt of zo een keer ik het weg wil doen. Heb je ook al van die horrorfilmpjes op social media zien voorbijkomen van spinnen die springen??