Ik zou dat ook echt niet chill vinden. Wel goed dat je hem gewoon hebt laten gaan, waarschijnlijk is het uiteindelijk helemaal niet zo erg. Hij zal het vast leuk vinden als je een beetje jaloers bent denk ik zo
Dan ben je extra welkom hahah
Jaa ze waren zo lief.
Ik heb juist even weggezapt bij voorstelrondje omdat ik te awkward vond🙈 ze wisten wel echt veel en zo schattig overleggen.
A67 altijd janken @Indolence en zeker op een dag als vandaag want Goede Vrijdag dus snap dat je teringveel Duitsers tegenkwam… Als het een optie is zou ik de volgende x met de trein gaan, want A67 is elke dag van de week en elke tijd (in mijn ervaring) een grote en walgelijke chaos!
Ik ergerde me alleen kapot aan de onzin tussendoor steeds. No friggin wonder dat ze vorige en deze week te weinig tijd hadden. Die gaan ‘t qua tijd nooit redden als er weer 1 minuut af gaat
Vakantieeee!!
Morgen komt mn tuinset
Dat waren vast mijn vader en zijn vriendin
En als het nou letterlijk in de screenshot van het gesprek staat? Dus dat je de vraag “mag ik dit delen op een internetforum waar ik lid van ben?” ziet, en de ander zegt “ja”? Puur hypothetisch hoor, gewoon nieuwsgierig.
Haha heel benieuwd wat je moest inleveren als je ook nog een programma moest downloaden enzo. Ik herken het wel hahah.
Mooi dat het is gelukt en je zo snel van je avond kon gaan genieten haha. Hopelijk kun je morgen uitslapen
Random maar ik vind de baby van Chantal Janzen altijd zo schattig! Kan hem wel opeten.
Ik ben al de hele week ziek, maar had een hele drukke week op werk en een dagje uit. Doorgewerkt en dagje weggeweest dus en nu ben ik helemaal kapot… heb morgen een bruiloft en kan wel janken.
Mijn favo thema ooit was ‘Zatlantis, de beschonken stad’.
Morgen moet ik werken na een vrije dag en ik heb daar geen zin in.
Ik heb echt ontzettende FOMO voor dit weekend. Mijn vriendinnen kunnen allemaal niet en mijn vriend is op een festival. Een vriendin uit Amsterdam vraagt of ik mee ga varen morgen maarr: kost bij elkaar zo’n 40 euro (reizen en boottocht) en heb eigenlijk geen geld (lees: sta flink in de min, krijg pas dinsdag salaris). Dus nu weet ik niet wat ik moet doen of ik wel ga (geld spenderen wat ik niet heb en wat ik afgelopen maand al te veel heb gedaan) of niet ga (en nog meer fomo krijg)
- Wel gaan
- Niet gaan
0 stemmers
Mmm ik dacht eers van ‘ja zal wel echt zijn’, maar als je naar beneden gaat zie je gewoon dat elke foto waarin hij zijn handen om de kom heeft hetzelfde is. Alleen een andere kleur trui. Zijn handen vind ik er ook best nep uit zien. @Jauregui Maar goed, ik geloof wel dat zulke mooie creaties echt te maken zijn, dus beetje dubbel.
Edit: ik zie nu ook een filmpje, dus ga ik toch weer twijfelen. Maar blijf zijn handen op die foto’s eng vinden!
21 stemmen hebben mij overtuigd (oke eigenlijk al na 10). Ik ben wijs en ga niet. Ga wel een grote schoonmaak houden ofzo.
Haha oké ik las net de rest wat op het bewijsje staat geschreven en dit briefje is dus helemaal niet de mijne… ze hebben me gewoon een verkeerd track&trace bewijs meegegeven. Ugh
Precies, ik ga morgen terug en neem aan dat ik dan gewoon het juiste briefje meekrijg
Ik ging net winkel met mn moeder. Had drie nette shirtjes nodig. Drie jurkjes, drie broeken, 4 netten shirts en 3 blousjes later was ik uitgewinkeld. Mn moeder houdt me nooit tegen.