Wat je even kwijt wil #20

Mijn vriend is naar de verjaardag van zijn ex en ik vind het echt heel kut

Wauw ja dat snap ik wel. Hebben jullie het erover gehad?

1 like

Ja ik heb gezegd dat ik het niet leuk vind, maar totaal niet erop gedoeld dat hij niet moet gaan oid. Eigen keuze.
Ze zitten in dezelfde (grote) vriendengroep, dus heel vaak zien ze elkaar niet (gelukkig haha). Ik dacht dus dat heel veel vrienden van hem ook kwamen, waardoor het meer een feestje met vrienden zou zijn ipv haar verjaardag, maar uiteindelijk gaat hij maar met twee vrienden waardoor ik het vervelender vind

1 like

Ik heb eergisteren een aangetekende brief naar Israël verzonden, met heel belangrijke inhoud dat er binnen twee weken moet zijn. Nou alles oké

Wil ik net de track&trace code checken, staat er dat de zending nog niet bekend is en dat de bestemming van de brief Verenigd Koninkrijk is?! Heb meteen op mijn bewijsje gekeken en daar staat bij bestemming: GB

Ik zit nu echt te stressen. Het meisje dat het heeft geregeld zei nog ‘oh naar Israël komt ook niet vaak voor!’ Dus ze wist in ieder geval dat het daar naartoe moest en het staat ook met koeienletters op die brief dus ik snap écht niet hoe het Verenigd Koninkrijk er opeens wat mee te maken heeft?!

Als hierdoor mijn brief te laat aankomt word ik zo zo boos. Ga morgen naar de supermarkt om te vragen hoe dit kan (misschien is het niet zo erg…) en bel dan ook maar naar PostNL.

Mocht hier iemand ervaring mee hebben hoor ik het graag!

Ik zou dat ook echt niet chill vinden. Wel goed dat je hem gewoon hebt laten gaan, waarschijnlijk is het uiteindelijk helemaal niet zo erg. Hij zal het vast leuk vinden als je een beetje jaloers bent denk ik zo

1 like

Dan ben je extra welkom hahah

1 like

Jaa ze waren zo lief. :blush:

1 like

Ik heb juist even weggezapt bij voorstelrondje omdat ik te awkward vond🙈 ze wisten wel echt veel en zo schattig overleggen.

2 likes

A67 altijd janken @Indolence en zeker op een dag als vandaag want Goede Vrijdag dus snap dat je teringveel Duitsers tegenkwam… Als het een optie is zou ik de volgende x met de trein gaan, want A67 is elke dag van de week en elke tijd (in mijn ervaring) een grote en walgelijke chaos!

2 likes

Ik ergerde me alleen kapot aan de onzin tussendoor steeds. No friggin wonder dat ze vorige en deze week te weinig tijd hadden. Die gaan ‘t qua tijd nooit redden als er weer 1 minuut af gaat

1 like

Vakantieeee!!

Morgen komt mn tuinset :heart_eyes:

6 likes

Dat waren vast mijn vader en zijn vriendin :joy:

2 likes

En als het nou letterlijk in de screenshot van het gesprek staat? Dus dat je de vraag “mag ik dit delen op een internetforum waar ik lid van ben?” ziet, en de ander zegt “ja”? Puur hypothetisch hoor, gewoon nieuwsgierig.

2 likes

Haha heel benieuwd wat je moest inleveren als je ook nog een programma moest downloaden enzo. Ik herken het wel hahah.
Mooi dat het is gelukt en je zo snel van je avond kon gaan genieten haha. Hopelijk kun je morgen uitslapen :stuck_out_tongue:

Random maar ik vind de baby van Chantal Janzen altijd zo schattig! Kan hem wel opeten.

3 likes

Ik ben al de hele week ziek, maar had een hele drukke week op werk en een dagje uit. Doorgewerkt en dagje weggeweest dus en nu ben ik helemaal kapot… heb morgen een bruiloft en kan wel janken.

Mijn favo thema ooit was ‘Zatlantis, de beschonken stad’.

10 likes

Morgen moet ik werken na een vrije dag en ik heb daar geen zin in.

Ik heb echt ontzettende FOMO voor dit weekend. Mijn vriendinnen kunnen allemaal niet en mijn vriend is op een festival. Een vriendin uit Amsterdam vraagt of ik mee ga varen morgen maarr: kost bij elkaar zo’n 40 euro (reizen en boottocht) en heb eigenlijk geen geld (lees: sta flink in de min, krijg pas dinsdag salaris). Dus nu weet ik niet wat ik moet doen :frown: of ik wel ga (geld spenderen wat ik niet heb en wat ik afgelopen maand al te veel heb gedaan) of niet ga (en nog meer fomo krijg)

  • Wel gaan
  • Niet gaan

0 stemmers

Mmm ik dacht eers van ‘ja zal wel echt zijn’, maar als je naar beneden gaat zie je gewoon dat elke foto waarin hij zijn handen om de kom heeft hetzelfde is. Alleen een andere kleur trui. Zijn handen vind ik er ook best nep uit zien. @Jauregui Maar goed, ik geloof wel dat zulke mooie creaties echt te maken zijn, dus beetje dubbel.

Edit: ik zie nu ook een filmpje, dus ga ik toch weer twijfelen. Maar blijf zijn handen op die foto’s eng vinden!

2 likes