Heeft iemand verstand van Renaults en wil mij even PBen?
Ik werd vrijdag nog gebeld nav mân telefoontjes over mân bezorger. Bleek niet de terugkoppeling te zijn, maar zij ging over âspeciale klachtenâ en wilde ook nog weten hoe of wat. Ook zij vond het niet kunnen en zou mij deze week nog terugbellen als zij meer wist over hoe de klacht afgehandeld is door zijn leidinggevende. Is nog niet gebeurd, maar zie nu wel in de app dat ik morgen een coulance pakketje ontvang? Wat het inhoudt geen idee, gebaar is vast goedbedoeld ook, maar jeetje lekker ironisch in het geval van zoân klacht⊠Dat waarschijnlijk de desbetreffende bezorger nu alsnog aan mân deur komt (en dan ook nog met zoiets?) ook al bestel ik zelf sindsdien bewust niks tot ik meer weet om te voorkomen dat ik hem weer moet zien (dat ook gezegd tegen ze)⊠Ga ook niet open doen hoor mocht ik thuis zijn, tis goed.
Ik ben in mân eentje aan het gourmetten.
Heerlijk
Ik denk het niet, vermoed dat het gewoon een standaard opvolgactie in het geval van vervelende klachten (vermiste pakketjes ofzo waarbij zij verantwoordelijk zijn) en dat het wellicht dus los staat van je type klacht (al komt zo één als de mijne denk/hoop ik ook niet vaak voor, dus normaal geen probleem). En een terugkoppeling krijg je normaal gesproken ook niet, dus daar hoeven ze normaal ook geen rekening mee te houden met wachten met versturen van zoân coulance ding, maar in mijn geval vonden ze het belangrijk dat ik die wel zou krijgen en daarbij dus ook horen of hij nog dezelfde route heeft. Gezien ik dat nu nog niet weet (hoop wel dat ze er indd nog bij me op terugkomt) ga ik dus voor de zekerheid niet open doen Sowieso ongemakkelijk ook dat als hij wel nog de route heeft dat hij dan ook ziet dat er zoân pakketje naar me onderweg is (al zal hij allang vd klacht gehoord hebben denk ik inmiddels en is ook duidelijk dat ie van mij afkomt natuurlijk).
Wil je iemand anders open laten doen. Ik wil zo graag weten wat het pakketje is.
Haha ik woon alleen helaas al zou het anders ook wat âlafâ voelen van me. Wie weet brengt ie het na een paar pogingen naar een afhaalpunt! Hopelijk gaat ie me iig niet weer bellen ofzo (appen kan niet meer gelukkig) als ik niet open doe
al denk ik aan te kunnen nemen dat ze wel duidelijk gemaakt hebben me niet meer te contacten (mag ik hopen althans haha).
Ik hou je op de hoogte
Ik was vandaag op kantoor en er was totale wanorde in kleding: de een in pak, de ander in korte broek met slippers, blote benen en opeens grappig om te zien dat zoveel mensen tattoeages hebben.
Ik keek vandaag op mijn rekening omdat we vandaag zorgtoeslag krijgen en toen zag ik ook opeens dat ik mijn belasting vandaag ook heb terug gekregen
#blessed
Ik werd vanmorgen door een random persoon 18 geschat, heb vanmiddag mân haar afgeknipt en mân zusje zei dat ze me nu 16 zou schatten. Ik ben 23, maar ach
Welke vlogger was het? Ja bizar he, valt mij echt op die berichten over grote spinnen.
Nienke had vandaag een spin in haar vlog! Denk dus dat het bij haar was.
YAS lemonade van beyonce staat eindelijk op spotify.
Ik tijdens het koken
Ik heb mijn EHBO en ik heb mij aangemeld dat mocht er een melding dichtbij zijn (hartstilstand) dat ik wel opgeroepen wil worden. Nu kreeg ik 10 minuten geleden een melding maar ik bleef stokstijf staan?! Baal nu echt van mezelf, ik durf gewoon niet.
Ja echt he. Ik ook echt panisch alle muren te checken thuis. Echt erg maar in iedere ruimte waar ik binnen loop kijk ik eerst rond of er niet zoân dikke joekel zit. Vorig jaar september/oktober had ik er iedere week wel een, dus nu ik overal zie en lees dat er zo veel zitten ben ik zĂł bang dat ik ze vanaf nu ook al tegen komđ. En die in Nienke haar vlog was Ă©cht groot. Janken dit.
Oei, in dat geval kun je je misschien beter maar afmelden. Welke app heb jij genomen? Ik moet er nog een uitzoeken namelijk.
OMG yes GET IN FORMATION
Ik heb me gewoon aangemeld bij Hartstichting.nl
Alright! Ik denk dat niets je echt kan voorbereiden op een reanimatie. Daarvoor is het simpelweg te heftig. Ik bedenk nu dat ik mensen er wel over ga vertellen zodat ik er altijd met iemand over kan napraten. Volgens mij is dat het belangrijkste.
Oh en tegenwoordig schijn je een bandje te krijgen als je hebt gereanimeerd. Door dat bandje word je gekoppeld aan het slachtoffer en kun je naderhand contact met elkaar opnemen. Misschien is dat een geruststelling voor je?