Welke vlogger was het? Ja bizar he, valt mij echt op die berichten over grote spinnen.
Nienke had vandaag een spin in haar vlog! Denk dus dat het bij haar was.
YAS lemonade van beyonce staat eindelijk op spotify.
Ik tijdens het koken
Ik heb mijn EHBO en ik heb mij aangemeld dat mocht er een melding dichtbij zijn (hartstilstand) dat ik wel opgeroepen wil worden. Nu kreeg ik 10 minuten geleden een melding maar ik bleef stokstijf staan?! Baal nu echt van mezelf, ik durf gewoon niet.
Ja echt he. Ik ook echt panisch alle muren te checken thuis. Echt erg maar in iedere ruimte waar ik binnen loop kijk ik eerst rond of er niet zoān dikke joekel zit. Vorig jaar september/oktober had ik er iedere week wel een, dus nu ik overal zie en lees dat er zo veel zitten ben ik zó bang dat ik ze vanaf nu ook al tegen komš. En die in Nienke haar vlog was Ć©cht groot. Janken dit.
Oei, in dat geval kun je je misschien beter maar afmelden. Welke app heb jij genomen? Ik moet er nog een uitzoeken namelijk.
OMG yes GET IN FORMATION
Ik heb me gewoon aangemeld bij Hartstichting.nl
Alright! Ik denk dat niets je echt kan voorbereiden op een reanimatie. Daarvoor is het simpelweg te heftig. Ik bedenk nu dat ik mensen er wel over ga vertellen zodat ik er altijd met iemand over kan napraten. Volgens mij is dat het belangrijkste.
Oh en tegenwoordig schijn je een bandje te krijgen als je hebt gereanimeerd. Door dat bandje word je gekoppeld aan het slachtoffer en kun je naderhand contact met elkaar opnemen. Misschien is dat een geruststelling voor je?
Ze roepen tientallen mensen op in de hoop dat er een aantal komen, je hoeft je niet schuldig te voelen dat jij nu niet ging.
Ik ben al een aantal keer geweest, maar altijd was ik minstens de 10e persoon die aankwam en heb ik vooral nieuwsgierige omstanders op afstand gehouden, aan echt reanimeren ben ik nooit toegekomen.
Oh wat fijn! Gefeliciteerd
Ik heb vandaag voor het eerst zelf saoto gemaakt en het is goed gelukt, echt blij mee
Mn zusje komt bij me logeren en ik had haar en mn vader geappt dat ik haar wel zou ophalen.
Zusje stuurt: ja kan, vader reageert niet. Dus ik haar ophalen. Sta ik daar: niemand thuis. Godver. Belt ze me op waar ik ben. Ja mensen bij jullie
Ze kon er wel mee lachen, vader ook. Ja en ik dan ook maar
De dragee paaseitjes van Aldi zijn nu voor de helft ben nu blij dat ik het bij 2 doosjes heb gehouden. Eind van de week heb ik juist spijt daarvan denk ik
Er was net paspoort controle in de trein en stiekem vond ik het best wel eng en intimiderend ofzo, van die politieagenten die Sloveens tegen elkaar praten en je alleen maar boos aankijken. De politieagent die onze daadwerkelijke paspoorten de eerste keer kwam controleren was dan wel weer prima, maar de rest was echt eng haha
Ik had in december niet veel oliebollen op en half januari stond er nog een kraam dus heb er toen nog 5 op in korte tijd. Zodat ik ze daarna wel uit kon kotsen (figuurlijk).
Dat was ook mijn tactiek met paaseitjes. Heb echt in 1,5 maand weet ik het hoeveel van die zakjes karamel zeezout paaseitjes op van Lidl (6 zakjes denk ik?). Ben ze echt spuugzat nu. Ik kan er weer even tegenaan
Ik mag pas nieuwe Nikes kopen als ik twee paar sneakers verkocht heb, maar het schiet gewoon Ʃcht niet op mehhhhh. Ik ben zo hebberig en blut.
Ik snap wel wat je bedoelt met intimiderend ja, ik vond het niet perse eng maar het veroorzaakt wel een gekke sfeer, heel autoritair ofzo. Toen ik vorig jaar in dat gebied aan het treinen was waren ze op een gegeven moment (volgens mij Kroatiƫ-Sloveniƫ) met 3 verschillende partijen aan het controleren? Hebben denk ik wel een half uur stil gestaan op de grens toen, was blij dat er niks aan de hand bleek te zijn en we uiteindelijk toch doorreden
GeĆÆnspireerd door je positiviteit heb ik ook op mijn rekening gekeken en gezien dat juist vandaag Mn eigen risico is afgeschreven waardoor ik nog maar 20e op mn lopende rekening heb. Toch jammer
Ah snap ik wel, vooral in een land waar je de taal niet spreekt voelt dat wel intimiderend. Maar juist wel goed dat ze zo alert zijn natuurlijk.
Ik had dit ook een keer in de trein in Zweden. Mān vriend was net naar de wc dus ik zat alleen in een vierzits met onze koffers, toen kwam er een politieagent naast me zitten en die ging me helemaal ondervragen; met wie ik was, wat ik ging doen en wat er in mijn tassen zat. Heel serieus ook, ik zag mijzelf al helemaal in de gevangenis zitten Snap nog steeds niet waarom ze dat deed, want ze sprak mij als enige aan in de hele coupĆ© haha