Wat je even kwijt wil #20

Huh wtf krijg ineens een bericht dat 3 mensen mij tegelijkertijd probeerde te bellen. Ken alle 3 die mensen niet heb ze alle 3 geblockt

Ohh Jezus wat slecht, als hij dat nu gaat bezorgen. Maar mag hopen dat ze zijn route gaan veranderen.

Ik heb zo veel rekeningen die ik moet betalen deze maand :pensive: echt kut adulting. Wilde leuke dingetjes kopen voor mijn huis, niet de tandarts betalen

Neee alleen Marktplaats en UW, ga dat topic eens zoeken!

Ja hoop bijna dat ik wel thuis ben en dan iig op de intercomcamera kan zien of hij het is of niet (als ie niet al binnen is en rechtstreeks aan m’n deur komt), ben nl nu ook wel benieuwd of ze dit daadwerkelijk zo onhandig aangepakt hebben :roll_eyes: Zo ja ga ik dat ook wel aangeven nog als ze me nog bellen. Ik kan het zelf ook niet wijzigen naar een afhaalpunt helaas.

Moet eigenlijk ook echt iets anders bestellen, maar denk dat ik dat uitstel tot minimaal morgen maar dan toch ook gewoon een afhaalpunt selecteer, hoe irritant ook dat het nodig is.

Superleuk! Ik had er 8/9 goed, verbaasde mezelf ermee :smiley:

1 like

Ik lees overal over belastinggeld terugkrijgen…
ik moet 1100 terugbetalen, moest er gister gewoon van janken.
En dat omdat ik vorig jaar 5.000 euro meer dan het jaar ervoor heb verdiend…

Kan iemand me helpen?:worried: Ik ben een tijdje aan het appen met een jongen die duidelijk HEEL graag iets van me wil. Ik was van tevoren al een beetje sceptisch maar dacht: ik heb nooit contact met jongens, laat ik het een kans geven. Maar merk nu dat ik hem vooral gewoon echt heel irritant vind. Hij appt me continu en ook als ik niet reageer stuurt ie foto’s of gaat ie ineens iets over zichzelf vertellen. Het zal vast een hele lieve jongen zijn, maar het is gewoon echt totaal niet mijn type. Nu wil ik hem eigenlijk op een beetje een lieve manier laten weten dat ik niks met/van hem wil. Maar hoe?! Ik wil ook weer niet overkomen als een of ander stom arrogant wijf. En oja, het erge is… waarschijnlijk kom ik hem met koningsdag nog tegen in het dorp. Ik wil het dan ook niet zo ongemakkelijk laten worden :grimacing::grimacing:

Ik moet ook terugbetalen, als dat een troost biedt :orange_heart:

1 like

Ahh wat kut zeg :weary: had je het wel een beetje verwacht? Of was het een shock

1 like

De vraag over het aantal provincies! Ik kom ook relatief vaker in Belgie misschien dan de meeste Nederlanders (mijn vader woont er), misschien scheelt dat :slight_smile:

1 like

Ik hou hier ook echt niet van hoor. Maar ik vertrouw agenten ook niet, dat helpt niet. Was vandaag/gisteren op het station in Brussel en ik voel me echt alles behalve veiliger met al die gewapende agenten/marechaussee? en honden en weet ik het allemaal.

Ja dat was dus ook mijn plan, maar hij heeft vandaag over de hele dag al 4 berichten gestuurd terwijl ik op geen ƩƩn heb gereageerd…:roll_eyes:

Ah shit, dat is wel flink balen zeg… kan me goed voorstellen dat je daar van slag van bent.

Als je het je beter doet voelen: ik moest een paar maanden geleden m’n teveel gekregen toeslag terugbetalen omdat ik te laat de verandering in m’n inkomen had doorgegeven. Grapje koste me ook 600 euro :sweat_smile:

1 like

Misschien heb je een werkboek nodig voor het plannen?

Het enige wat ik er verder van kan maken is werkvloer, maar dat kan het niet zijn haha

1 like

Nee helemaal niet verwacht, dat is ook het stomme.
Begin maart alles ingevuld en dacht dat ik niets zou moeten krijgen/betalen.
Nu dacht ik oja, nog even goedkeuren, en toen zag ik dus dat bedrag…
helaaaassschhh. Ik kom er wel weer overheen, maar het is zo zonde van het geld.

Ja nou, precies dat dus… Heel irritant haha. Maar bedankt voor het meedenken haha

1 like

Werkvloer maak ik er ook uit op haha

1 like

Zo kut is dat hƩ!
Ik wacht met spanning op de brief. Vorig jaar €200 teveel verdiend, dus moet m’n huurtoeslag terug gaan betalen. Vrouw van de belastingtelefoon zei dat ik waarschijnlijk niet het gehele bedrag hoef terug te betalen, maar ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.

1 like

Hahaha yay blij dat ik je kon helpen!

1 like