Ze roepen tientallen mensen op in de hoop dat er een aantal komen, je hoeft je niet schuldig te voelen dat jij nu niet ging.
Ik ben al een aantal keer geweest, maar altijd was ik minstens de 10e persoon die aankwam en heb ik vooral nieuwsgierige omstanders op afstand gehouden, aan echt reanimeren ben ik nooit toegekomen.
Oh wat fijn! Gefeliciteerd
Ik heb vandaag voor het eerst zelf saoto gemaakt en het is goed gelukt, echt blij mee
Mn zusje komt bij me logeren en ik had haar en mn vader geappt dat ik haar wel zou ophalen.
Zusje stuurt: ja kan, vader reageert niet. Dus ik haar ophalen. Sta ik daar: niemand thuis. Godver. Belt ze me op waar ik ben. Ja mensen bij jullie
Ze kon er wel mee lachen, vader ook. Ja en ik dan ook maar
De dragee paaseitjes van Aldi zijn nu voor de helft ben nu blij dat ik het bij 2 doosjes heb gehouden. Eind van de week heb ik juist spijt daarvan denk ik
Er was net paspoort controle in de trein en stiekem vond ik het best wel eng en intimiderend ofzo, van die politieagenten die Sloveens tegen elkaar praten en je alleen maar boos aankijken. De politieagent die onze daadwerkelijke paspoorten de eerste keer kwam controleren was dan wel weer prima, maar de rest was echt eng haha
Ik had in december niet veel oliebollen op en half januari stond er nog een kraam dus heb er toen nog 5 op in korte tijd. Zodat ik ze daarna wel uit kon kotsen (figuurlijk).
Dat was ook mijn tactiek met paaseitjes. Heb echt in 1,5 maand weet ik het hoeveel van die zakjes karamel zeezout paaseitjes op van Lidl (6 zakjes denk ik?). Ben ze echt spuugzat nu. Ik kan er weer even tegenaan
Ik mag pas nieuwe Nikes kopen als ik twee paar sneakers verkocht heb, maar het schiet gewoon Ʃcht niet op mehhhhh. Ik ben zo hebberig en blut.
Ik snap wel wat je bedoelt met intimiderend ja, ik vond het niet perse eng maar het veroorzaakt wel een gekke sfeer, heel autoritair ofzo. Toen ik vorig jaar in dat gebied aan het treinen was waren ze op een gegeven moment (volgens mij Kroatiƫ-Sloveniƫ) met 3 verschillende partijen aan het controleren? Hebben denk ik wel een half uur stil gestaan op de grens toen, was blij dat er niks aan de hand bleek te zijn en we uiteindelijk toch doorreden
GeĆÆnspireerd door je positiviteit heb ik ook op mijn rekening gekeken en gezien dat juist vandaag Mn eigen risico is afgeschreven waardoor ik nog maar 20e op mn lopende rekening heb. Toch jammer
Ah snap ik wel, vooral in een land waar je de taal niet spreekt voelt dat wel intimiderend. Maar juist wel goed dat ze zo alert zijn natuurlijk.
Ik had dit ook een keer in de trein in Zweden. Mān vriend was net naar de wc dus ik zat alleen in een vierzits met onze koffers, toen kwam er een politieagent naast me zitten en die ging me helemaal ondervragen; met wie ik was, wat ik ging doen en wat er in mijn tassen zat. Heel serieus ook, ik zag mijzelf al helemaal in de gevangenis zitten Snap nog steeds niet waarom ze dat deed, want ze sprak mij als enige aan in de hele coupĆ© haha
Huh wtf krijg ineens een bericht dat 3 mensen mij tegelijkertijd probeerde te bellen. Ken alle 3 die mensen niet heb ze alle 3 geblockt
Ohh Jezus wat slecht, als hij dat nu gaat bezorgen. Maar mag hopen dat ze zijn route gaan veranderen.
Ik heb zo veel rekeningen die ik moet betalen deze maand echt kut adulting. Wilde leuke dingetjes kopen voor mijn huis, niet de tandarts betalen
Neee alleen Marktplaats en UW, ga dat topic eens zoeken!
Ja hoop bijna dat ik wel thuis ben en dan iig op de intercomcamera kan zien of hij het is of niet (als ie niet al binnen is en rechtstreeks aan mān deur komt), ben nl nu ook wel benieuwd of ze dit daadwerkelijk zo onhandig aangepakt hebben Zo ja ga ik dat ook wel aangeven nog als ze me nog bellen. Ik kan het zelf ook niet wijzigen naar een afhaalpunt helaas.
Moet eigenlijk ook echt iets anders bestellen, maar denk dat ik dat uitstel tot minimaal morgen maar dan toch ook gewoon een afhaalpunt selecteer, hoe irritant ook dat het nodig is.
Superleuk! Ik had er 8/9 goed, verbaasde mezelf ermee
Ik lees overal over belastinggeld terugkrijgenā¦
ik moet 1100 terugbetalen, moest er gister gewoon van janken.
En dat omdat ik vorig jaar 5.000 euro meer dan het jaar ervoor heb verdiendā¦
Kan iemand me helpen? Ik ben een tijdje aan het appen met een jongen die duidelijk HEEL graag iets van me wil. Ik was van tevoren al een beetje sceptisch maar dacht: ik heb nooit contact met jongens, laat ik het een kans geven. Maar merk nu dat ik hem vooral gewoon echt heel irritant vind. Hij appt me continu en ook als ik niet reageer stuurt ie fotoās of gaat ie ineens iets over zichzelf vertellen. Het zal vast een hele lieve jongen zijn, maar het is gewoon echt totaal niet mijn type. Nu wil ik hem eigenlijk op een beetje een lieve manier laten weten dat ik niks met/van hem wil. Maar hoe?! Ik wil ook weer niet overkomen als een of ander stom arrogant wijf. En oja, het erge is⦠waarschijnlijk kom ik hem met koningsdag nog tegen in het dorp. Ik wil het dan ook niet zo ongemakkelijk laten worden
Ik moet ook terugbetalen, als dat een troost biedt