Wat je even kwijt wil #20

Ahh wat kut zeg :weary: had je het wel een beetje verwacht? Of was het een shock

1 like

De vraag over het aantal provincies! Ik kom ook relatief vaker in Belgie misschien dan de meeste Nederlanders (mijn vader woont er), misschien scheelt dat :slight_smile:

1 like

Ik hou hier ook echt niet van hoor. Maar ik vertrouw agenten ook niet, dat helpt niet. Was vandaag/gisteren op het station in Brussel en ik voel me echt alles behalve veiliger met al die gewapende agenten/marechaussee? en honden en weet ik het allemaal.

Ja dat was dus ook mijn plan, maar hij heeft vandaag over de hele dag al 4 berichten gestuurd terwijl ik op geen één heb gereageerd
:roll_eyes:

Ah shit, dat is wel flink balen zeg
 kan me goed voorstellen dat je daar van slag van bent.

Als je het je beter doet voelen: ik moest een paar maanden geleden m’n teveel gekregen toeslag terugbetalen omdat ik te laat de verandering in m’n inkomen had doorgegeven. Grapje koste me ook 600 euro :sweat_smile:

1 like

Misschien heb je een werkboek nodig voor het plannen?

Het enige wat ik er verder van kan maken is werkvloer, maar dat kan het niet zijn haha

1 like

Nee helemaal niet verwacht, dat is ook het stomme.
Begin maart alles ingevuld en dacht dat ik niets zou moeten krijgen/betalen.
Nu dacht ik oja, nog even goedkeuren, en toen zag ik dus dat bedrag

helaaaassschhh. Ik kom er wel weer overheen, maar het is zo zonde van het geld.

Ja nou, precies dat dus
 Heel irritant haha. Maar bedankt voor het meedenken haha

1 like

Werkvloer maak ik er ook uit op haha

1 like

Zo kut is dat hé!
Ik wacht met spanning op de brief. Vorig jaar €200 teveel verdiend, dus moet m’n huurtoeslag terug gaan betalen. Vrouw van de belastingtelefoon zei dat ik waarschijnlijk niet het gehele bedrag hoef terug te betalen, maar ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.

1 like

Hahaha yay blij dat ik je kon helpen!

1 like

Leuk, ik ga hem maken.

1 like

Omg heb toch maar een bericht gestuurd op advies van een vriendin
 Zo erg dit :dizzy_face:

2 likes

De hond was zo blij dat ie van de tuin naar binnen mocht dat ik een lik over m’n mond kreeg terwijl ik aant praten was

First french kiss of the day tho

16 likes

Goals!

1 like

HOLY SHIT, ik heb ze allemaal goed? Huh hoe kan dit?

Samenvatting

Ik heb het bewonersaantal gegokt, ik dacht het is minder dan Nederland, maar ik weet niet hoeveel Nederland er heeft (de schaamte is groot) en moest denken aan dat liedje, ‘vijftien miljoen mensen’. Dat is al jaren oud, dus het moest meer dan dat zijn (in Nederland). Lekker gebrabbel dit, maar ik vond het goede antwoord ‘juist’ klinken :woman_shrugging:
En bij de provincies twijfelde ik. Ik wist dat het er veel waren, en ik vond 10 een mooi getal :slight_smile: Maar ik zit hier echt van ‘huh, hoe kan ik ze allemaal weten?’ Weet meer dan ik dacht dus.

2 likes

Stel jij vind iemand leuk en jij apot hem veel. Hij vind jou toch niet zijn type. Zou je t fijn vinden als hij je ghost (ik doe altijd die H verkeerd. Gohst Ghost
 geest
 spook) of het gewoon duidelijk zegt. Het is allebei even kut maar misschien helpt het je met een keuze maken.

4 likes

Wie van jullie heeft voor mij de link naar dat Engelse artikel wat hier uitvoering is besproken over rolverdeling huishouden tussen vrouwen en mannen? Kan het niet meer vinden :pleading_face:

Ja! Ik zou er ook maar gewoon eerlijk over zijn, ongemakkelijk wordt het sowieso wel als je hem tegenkomt dus kun je maar beter duidelijk zijn

1 like

Deze?

1 like