Leuk, ik ga hem maken.
Omg heb toch maar een bericht gestuurd op advies van een vriendin⊠Zo erg dit
De hond was zo blij dat ie van de tuin naar binnen mocht dat ik een lik over mân mond kreeg terwijl ik aant praten wasâŠ
First french kiss of the day tho
Goals!
HOLY SHIT, ik heb ze allemaal goed? Huh hoe kan dit?
Samenvatting
Ik heb het bewonersaantal gegokt, ik dacht het is minder dan Nederland, maar ik weet niet hoeveel Nederland er heeft (de schaamte is groot) en moest denken aan dat liedje, âvijftien miljoen mensenâ. Dat is al jaren oud, dus het moest meer dan dat zijn (in Nederland). Lekker gebrabbel dit, maar ik vond het goede antwoord âjuistâ klinken
En bij de provincies twijfelde ik. Ik wist dat het er veel waren, en ik vond 10 een mooi getal Maar ik zit hier echt van âhuh, hoe kan ik ze allemaal weten?â Weet meer dan ik dacht dus.
Stel jij vind iemand leuk en jij apot hem veel. Hij vind jou toch niet zijn type. Zou je t fijn vinden als hij je ghost (ik doe altijd die H verkeerd. Gohst Ghost⊠geest⊠spook) of het gewoon duidelijk zegt. Het is allebei even kut maar misschien helpt het je met een keuze maken.
Wie van jullie heeft voor mij de link naar dat Engelse artikel wat hier uitvoering is besproken over rolverdeling huishouden tussen vrouwen en mannen? Kan het niet meer vinden
Ja! Ik zou er ook maar gewoon eerlijk over zijn, ongemakkelijk wordt het sowieso wel als je hem tegenkomt dus kun je maar beter duidelijk zijn
Deze?
deze?
Ik vind het ook goed dat ze het doen hoor, maar idd gewoon intimiderende ik denk ook dat ik het eng vond door de hele setting, het was donker, mistig en het regende dus dat was ook niet echt bevordelijk haha! Maar ze zullen het wel niet voor niks doen denk ik
@Xiomara Pff Jaa dat is het helemaal! Dat je gewoon niet weet wat je moet verwachten en vooral wat ze van je willen. Na een paar minuten kwam ook een tweede politieagent die onze paspoorten wilde controleren. Dus ik zeg âdat heeft u collega net gedaanâ kreeg echt
een reactie van âja dus, ik controleer gewoon nog een keer als ik dat wilâ dacht meteen âsorry dat ik besta en iets gezegd hebâ haha
@Chuckie nee in Brussel voel je je er idd echt nier veiliger door! Zei net ook tegen mijn vriend, in nl zou ik zo een politieagent aan durven spreken voor wat dan ook, hier zou ik niet eens durven om oogcontact te maken ofzo. Bang dat ze me gaan opsluiten of zoiets
Vind het echt een leuke quiz ook. Hoop dat je er nog meer gaat maken!
@Chuckie ja die! Een vriendin van mij zit excact in deze situatie en wilde het even doorsturen! Thanks voor jullie snelle reacties
Huh nog nooit gezien! Best raar eigenlijk ja. Maar super interessant zeg, ik ga dit nu even naar al mijn vriendinnen doorsturen. Ben benieuwd of zij het weleens gezien hebben.
Meer over België lijkt me super interessant! Maar ik kan me voorstellen dat het voor je blog ook leuk is om een quiz over Nederland te maken. Kan ik vast ook nog iets van leren!
en @Jauregui Ik zag dit vandaag dus ook voor het eerst, en ik studeer nog wel iets waarvoor ik het toch regelmatig over lichamen heb (geen geneeskunde trouwens, mag toch hopen dat zij dit wel tegenkomen tijdens hun studie).
Ah ja dat is ook nog weer anders dan dat het zonnetje vrolijk schijnt natuurlijk :â) Maar het is vast ergens goed voor inderdaad haha
Ja ik zou het zelf heel kut vinden als iemand ineens niet reageert dus dat was ook de reden dat ik toch maar wat heb gestuurd indd.
@Tsundoku Dat ik het idee heb dat hij wat meer van mij wil dan ik van hem. Ik dacht als ie dan reageert kan ik het evt nog verder uitleggen. Maar hij reageert niet meer⊠Zou dat dan weer laf van hem vinden.
ik ben echt al de hele dag verdrietig. echt zoân rotdag en ik ga morgen naar NL maar heb er echt geen klote zin in. einde klaagpost
Ah dat is mij ook wel eens overkomen en ik voelde mij ook zo schuldig. Groot gelijk dat je hem een snoepje extra hebt gegegeven hoor! Nu weer lekker knuffelen.