Wat je even kwijt wil #20

deze?

1 like

Ik vind het ook goed dat ze het doen hoor, maar idd gewoon intimiderende ik denk ook dat ik het eng vond door de hele setting, het was donker, mistig en het regende dus dat was ook niet echt bevordelijk haha! Maar ze zullen het wel niet voor niks doen denk ik :woman_shrugging:t2:

@Xiomara Pff Jaa dat is het helemaal! Dat je gewoon niet weet wat je moet verwachten en vooral wat ze van je willen. Na een paar minuten kwam ook een tweede politieagent die onze paspoorten wilde controleren. Dus ik zeg ‘dat heeft u collega net gedaan’ kreeg echt
een reactie van ‘ja dus, ik controleer gewoon nog een keer als ik dat wil’ dacht meteen ‘sorry dat ik besta en iets gezegd heb’ haha

@Chuckie nee in Brussel voel je je er idd echt nier veiliger door! Zei net ook tegen mijn vriend, in nl zou ik zo een politieagent aan durven spreken voor wat dan ook, hier zou ik niet eens durven om oogcontact te maken ofzo. Bang dat ze me gaan opsluiten of zoiets :joy:

Vind het echt een leuke quiz ook. Hoop dat je er nog meer gaat maken!

1 like

@Chuckie ja die! Een vriendin van mij zit excact in deze situatie en wilde het even doorsturen! Thanks voor jullie snelle reacties :smiley:

1 like

Huh nog nooit gezien! Best raar eigenlijk ja. Maar super interessant zeg, ik ga dit nu even naar al mijn vriendinnen doorsturen. Ben benieuwd of zij het weleens gezien hebben.

1 like

Meer over België lijkt me super interessant! Maar ik kan me voorstellen dat het voor je blog ook leuk is om een quiz over Nederland te maken. Kan ik vast ook nog iets van leren!

en @Jauregui Ik zag dit vandaag dus ook voor het eerst, en ik studeer nog wel iets waarvoor ik het toch regelmatig over lichamen heb (geen geneeskunde trouwens, mag toch hopen dat zij dit wel tegenkomen tijdens hun studie).

2 likes

Ah ja dat is ook nog weer anders dan dat het zonnetje vrolijk schijnt natuurlijk :’) Maar het is vast ergens goed voor inderdaad haha

1 like

Ja ik zou het zelf heel kut vinden als iemand ineens niet reageert dus dat was ook de reden dat ik toch maar wat heb gestuurd indd.

@Tsundoku Dat ik het idee heb dat hij wat meer van mij wil dan ik van hem. Ik dacht als ie dan reageert kan ik het evt nog verder uitleggen. Maar hij reageert niet meer
 Zou dat dan weer laf van hem vinden.:anguished:

2 likes

ik ben echt al de hele dag verdrietig. echt zo’n rotdag :disappointed_relieved: en ik ga morgen naar NL maar heb er echt geen klote zin in. einde klaagpost

1 like

Ah dat is mij ook wel eens overkomen en ik voelde mij ook zo schuldig. Groot gelijk dat je hem een snoepje extra hebt gegegeven hoor! Nu weer lekker knuffelen.:blush:

1 like

Heb weer zo’n honger terwijl ik echt veel heb gegeten vandaag en uur geleden ook nog bak kwark met van alles erin en net een banaan

Ik heb de laatste weken een nieuwe ‘tic’ en dat is dan ik onbewust mijn kaken klem :persevere:. Ik probeer ze te ontspannen maar het gebeurd vooral ‘s avonds in bed. Alleen nu werd ik vannacht wakker met links echt veel pijn bij de aanhechting boven naast mijn oor.

En ik heb ook pijn in de spieren aan de zijkant van mijn nek

echt zo irritant en wat moet ik hier nou mee.

Pff. Ik wil me vandaag dan toch ziek melden (wat ik al heel vervelend vind), maar ik kan niet eens ergens vinden hoe ik dat precies moet doen. Ik moet mijn leidinggevende bellen, geloof ik, maar vanaf hoe laat kan ik dat redelijkerwijs doen? Ik heb echt geen idee.

Dus nu zit ik ellendig in bed te wachten tot ik kan bellen. Ugh.

Oh wat vervelend! Ik ken het probleem helaas. Melatonine werkt bij mij niet goed, ik slaap er nog onrustiger van (vooral het inslapen gebeurt dan heel onrustig, zie dan heel veel dingen voor me, alsof de grens tussen wakker en dromen vervaagt) en ik droom heel intens en veel als ik het gebruik. Maar er zijn veel mensen voor wie het wel werkt, dus je zou het kunnen proberen!

1 like

Hoe laat moet je beginnen?
Ik stuur meestal rond 7 een berichtje en zeg dat dat ik rond 8.15 bel, als er iemand aanwezig is die dit afhandelt.

Oh, dat is misschien ook wel slim.

Ik begin om 08:30, met om 09:00 de eerste patiënt. Ik wilde dus sowieso niet later dan 08:00 bellen. Ik kan in elk geval even een berichtje sturen dat ik zo zal bellen.

Ik heb niet zoveel zin in vandaag

Ja, ik meld me dan ook telefonisch bij iemand anders ziek dan mijn leidinggevende, maar vind s ochtends bellen lastig qua tijdstip en volgens mij vinden ze t zo wel prettig.

Nu lijkt t net alsof ik me regelmatig ziekmeld maar heb t pas 1x gedaan Haha

Bij mij werkt melatonine goed! Het helpt me met in slaap komen en soms heb ik het idee dat ik ook beter door slaap.

1 like