Wat je even kwijt wil #20

Heb weer zo’n honger terwijl ik echt veel heb gegeten vandaag en uur geleden ook nog bak kwark met van alles erin en net een banaan…

Ik heb de laatste weken een nieuwe ‘tic’ en dat is dan ik onbewust mijn kaken klem :persevere:. Ik probeer ze te ontspannen maar het gebeurd vooral ‘s avonds in bed. Alleen nu werd ik vannacht wakker met links echt veel pijn bij de aanhechting boven naast mijn oor.

En ik heb ook pijn in de spieren aan de zijkant van mijn nek…
echt zo irritant en wat moet ik hier nou mee.

Pff. Ik wil me vandaag dan toch ziek melden (wat ik al heel vervelend vind), maar ik kan niet eens ergens vinden hoe ik dat precies moet doen. Ik moet mijn leidinggevende bellen, geloof ik, maar vanaf hoe laat kan ik dat redelijkerwijs doen? Ik heb echt geen idee.

Dus nu zit ik ellendig in bed te wachten tot ik kan bellen. Ugh.

Oh wat vervelend! Ik ken het probleem helaas. Melatonine werkt bij mij niet goed, ik slaap er nog onrustiger van (vooral het inslapen gebeurt dan heel onrustig, zie dan heel veel dingen voor me, alsof de grens tussen wakker en dromen vervaagt) en ik droom heel intens en veel als ik het gebruik. Maar er zijn veel mensen voor wie het wel werkt, dus je zou het kunnen proberen!

1 like

Hoe laat moet je beginnen?
Ik stuur meestal rond 7 een berichtje en zeg dat dat ik rond 8.15 bel, als er iemand aanwezig is die dit afhandelt.

Oh, dat is misschien ook wel slim.

Ik begin om 08:30, met om 09:00 de eerste patiënt. Ik wilde dus sowieso niet later dan 08:00 bellen. Ik kan in elk geval even een berichtje sturen dat ik zo zal bellen.

Ik heb niet zoveel zin in vandaag

Ja, ik meld me dan ook telefonisch bij iemand anders ziek dan mijn leidinggevende, maar vind s ochtends bellen lastig qua tijdstip en volgens mij vinden ze t zo wel prettig.

Nu lijkt t net alsof ik me regelmatig ziekmeld maar heb t pas 1x gedaan Haha

Bij mij werkt melatonine goed! Het helpt me met in slaap komen en soms heb ik het idee dat ik ook beter door slaap.

1 like

Aahw moet alleen nog vandaag en morgen werken. En nu vraagt een collega of ik vandaag moet werken zodat hij me nog ziet voor mn vakantie. Zo lief

9 likes

Vannacht toen ik keek hoe laat het was op mijn tel zag ik een melding van de app over het pakketje en toen kon ik hem wel wijzigen naar een afhaalpunt. Ondanks dat ik ergens benieuwd ben of de bezorger deze route nog doet, vond ik het ongemak groter om hem dan wellicht alsnog aan m’n deur te hebben dus gewijzigd naar dat afhaalpunt! Ga het denk ik wel pas morgen ophalen dus laat je dan weten wat het was @anon39978576 :stuck_out_tongue:

20 likes

Ik ben de laatste tijd zo idioot moe, terwijl ik heel erg op tijd naar bed ga en rond dezelfde tijd weer opsta… Ik haal echt gemakkelijk de 8 uur slaap, maar vanochtend voelde ik me zelfs een beetje brak? Ik drink doordeweeks geen alcohol, dus daar kan het niet aan liggen.

1 like

Altijd als ik in de pijp ben kijk ik of ik angel zie en gisteren zag ik haar gewoon!!! Ze zat te eten met haar hond en vriend, zo leuk om haar in het echt te zien!

Zal me niks verbazen als ik binnenkort ook een keer een granaat spot, want daar kijk ik ook altijd naar als ik 's ochtends door Amsterdam fiets :+1:

22 likes

Sorry voor de tmi alvast.

Ik ben gewoon ineens ziek. Gisteravond wel misselijk maar ja dat kan toch wel ooit. Kom om 8:00 op het werk en het komt er aan twee kanten uit… Komt gelukkig zsm een collega aan om mij over te nemen. Wat een ellende.

2 likes

Haha, ja die liggen toch wel eens voor winkels in Amsterdam! Het is niet zo positief om er 1 te spotten, maar sinds het zo vaak op het nieuws is let ik net even wat meer op, haha

1 like

Wie wil er voor mij naar stage vandaag? :smiley: Ik heb hele leuke collega’s en ik heb heel veel koekjes gekocht om mee te nemen naar stage, dus die mag je ook hebben!

1 like

Noro virus? Zoja kom aub niet naar gelderland.

1 like

Jawel. Alleen daar kun je pas in naar een maand en 50 post en dan moet je een aanvraag doej bij de mods.

1 like

Wow dit forum bestaat bijna 1 jaar.

33 likes

Wow echt zo kort pas!? Voor mijn gevoel al zoveel langer joh

1 like