Aahw moet alleen nog vandaag en morgen werken. En nu vraagt een collega of ik vandaag moet werken zodat hij me nog ziet voor mn vakantie. Zo lief
Vannacht toen ik keek hoe laat het was op mijn tel zag ik een melding van de app over het pakketje en toen kon ik hem wel wijzigen naar een afhaalpunt. Ondanks dat ik ergens benieuwd ben of de bezorger deze route nog doet, vond ik het ongemak groter om hem dan wellicht alsnog aan mān deur te hebben dus gewijzigd naar dat afhaalpunt! Ga het denk ik wel pas morgen ophalen dus laat je dan weten wat het was @anon39978576
Ik ben de laatste tijd zo idioot moe, terwijl ik heel erg op tijd naar bed ga en rond dezelfde tijd weer opsta⦠Ik haal echt gemakkelijk de 8 uur slaap, maar vanochtend voelde ik me zelfs een beetje brak? Ik drink doordeweeks geen alcohol, dus daar kan het niet aan liggen.
Altijd als ik in de pijp ben kijk ik of ik angel zie en gisteren zag ik haar gewoon!!! Ze zat te eten met haar hond en vriend, zo leuk om haar in het echt te zien!
Zal me niks verbazen als ik binnenkort ook een keer een granaat spot, want daar kijk ik ook altijd naar als ik 's ochtends door Amsterdam fiets
Sorry voor de tmi alvast.
Ik ben gewoon ineens ziek. Gisteravond wel misselijk maar ja dat kan toch wel ooit. Kom om 8:00 op het werk en het komt er aan twee kanten uit⦠Komt gelukkig zsm een collega aan om mij over te nemen. Wat een ellende.
Haha, ja die liggen toch wel eens voor winkels in Amsterdam! Het is niet zo positief om er 1 te spotten, maar sinds het zo vaak op het nieuws is let ik net even wat meer op, haha
Wie wil er voor mij naar stage vandaag? Ik heb hele leuke collegaās en ik heb heel veel koekjes gekocht om mee te nemen naar stage, dus die mag je ook hebben!
Noro virus? Zoja kom aub niet naar gelderland.
Jawel. Alleen daar kun je pas in naar een maand en 50 post en dan moet je een aanvraag doej bij de mods.
Wow dit forum bestaat bijna 1 jaar.
Wow echt zo kort pas!? Voor mijn gevoel al zoveel langer joh
Dan hoop ik voor jou dat de oranje tompouchen in de aanbieding zijn anders word her een dure tractatie
Ik heb gisteren besloten te stoppen met mijn mastertraject, en ik ben echt een jojo qua emoties. Van extreme opluchting naar OMG KAN IK NOG TERUG?!
Maar hoe dan ook de beste beslissing. Wel spannend. Ik ga dus ook echt nooit meer naar school, studentenleven is officieel over.
Nu nog bedenken wat ik met mijn leven aanmoet
Oh ik zie het net inderdaad. Dankjewel. Heb niks te biechten maar vind dat zoān leuk topic om te lezen
Ik heb al ontbeten (met een super voedzame shake met fruit erbij) en daarna bijna een uur gesport en nu zit ik klaar om aan mn onderzoek te beginnen, maar zo eerst even een cappuccino bestellen denk ik. Echt een goede start van de dag.
Je hebt straks heeeel veel bij te lezen
@Skadi Wat een opluchting zeker? Geniet van je vrije tijd haha
Hallo we moeten iets vieren niet gestraft worden
Alleen een klein beetje ver weg toch?
Tuurlijk, dat kan toch bij elke keten?
Haha zo dom, normaal reageerde hij echt binnen een kwartier en nu nog steeds niks. Ben blij dat ik het heb gestuurd. Als ik hem tegenkom met koningsdag is het alleen maar heel ongemakkelijk voor hem zelf . Ik heb mezelf niks te verwijten iig!