Wat je even kwijt wil #20

Dan hoop ik voor jou dat de oranje tompouchen in de aanbieding zijn anders word her een dure tractatie

2 likes

Ik heb gisteren besloten te stoppen met mijn mastertraject, en ik ben echt een jojo qua emoties. Van extreme opluchting naar OMG KAN IK NOG TERUG?!

Maar hoe dan ook de beste beslissing. Wel spannend. Ik ga dus ook echt nooit meer naar school, studentenleven is officieel over.

Nu nog bedenken wat ik met mijn leven aanmoet :upside_down_face:

41 likes

Oh ik zie het net inderdaad. Dankjewel. Heb niks te biechten maar vind dat zo’n leuk topic om te lezen :see_no_evil:

Ik heb al ontbeten (met een super voedzame shake met fruit erbij) en daarna bijna een uur gesport en nu zit ik klaar om aan mn onderzoek te beginnen, maar zo eerst even een cappuccino bestellen denk ik. Echt een goede start van de dag.

14 likes

Je hebt straks heeeel veel bij te lezen :smile::smile:

@Skadi Wat een opluchting zeker? Geniet van je vrije tijd haha :sweat_smile:

Hallo we moeten iets vieren niet gestraft worden :frowning:

2 likes

Alleen een klein beetje ver weg toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tuurlijk, dat kan toch bij elke keten?

1 like

Haha zo dom, normaal reageerde hij echt binnen een kwartier en nu nog steeds niks. Ben blij dat ik het heb gestuurd. Als ik hem tegenkom met koningsdag is het alleen maar heel ongemakkelijk voor hem zelf :joy:. Ik heb mezelf niks te verwijten iig!

2 likes

Klopt! Mijn jaarinkomen veranderde gewoon drastisch omdat ik een half jaar fulltime heb gewerkt, maar dat pas heb doorgegeven na 5 maanden :sweat_smile: oeps

2 likes

Ik voel een knobbeltje in mijn oksel en nu ben ik meteen para. :expressionless:

Zelf geen ervaring, ken wel iemand die dat deed. Die had er geen problemen mee. Ik vraag me wel of hoe het zit als ze overlijden ? Wil je niet aan denken maar toch.

Bij mik gaat veel mis vandaag. Ben ook zo misselijk en buikpijn en overal jeuk. Krijg de uitslag van school vanmiddag dus dat zal de reden wel zijn.

1 like

Maar ik bel al zo vaak de dokter dus nu durf ik niet meer. :cry:

Ja daar heb ik ook ervaring mee en de laatste maanden heb ik ook weer regelmatig onderhuidse ontstekingen maar het voelt anders ofzo dan normaal, ik heb al minstens 12 jaar ontstekingen.

Haha zo lief dat hij aan je denkt :cupid:

1 like

Serieus? Wacht ik stuur je een DM.

Hebben hier meer Vodafone en geen 4g. Ik heb sinds gister ochtend geen internet.
Edit: telefoon opnieuw opstarten heeft geholpen.

Thanks! Ja wel een opluchting. Wel gelijk geregeld dat ik van 20u naar 40u ga op werk, dus vrije tijd valt dan weer tegen haha.

1 like

Heel veel liefde voor dit forum

3 likes

Ik heb al meerdere nachten met een slaapmasker op geslapen, de ene nacht dat ik dat niet doe, word ik geprikt door een mug op mijn ooglid. :unamused: Charming.