Wat je even kwijt wil #20

Juist goed dat je belt! Beter een keer te veel dan te weinig. Ik kende iemand die ook niet wilde en lang heeft uitgesteld en uiteindelijk bleek daar toch wat aan de hand te zijn… natuurlijk zegt dat niks over jouw bultje. Maar echt gaan hoor. Je stelt je echt niet aan!!

2 likes

Ik smeer me al weken gek met hand crème voor extra droge handen, maar ze blijven kurkdroog :expressionless:

Ik heb gisteren toen ik thuis was meteen mijn sportkleding aangetrokken onder het mom van ‘dan kom ik er echt niet meer onder uit’. Maar het is me toch gelukt, ben er prima onderuit gekomen. Sportkleding is eigenlijk best een goede chilloutfit, heel comfy.

34 likes

Het schijnt dat het op het moment meer kost aan arbeidsloon om ze eruit te halen dan dat ze erop verdienen, dus dat veel boeren ze maar gewoon in de grond laten zitten.

1 like

Volgens mij probeert die hand in te zoomen op het papier zoals je normaal op je telefoon doet?

1 like

Haha beetje maar!

1 like

Ja en heel officie werkt bagger vandaag op kantoor. Ja dan maar niet werken.

Wilde ik totaal iets anders gaan doen wat in een specifieke kamer moet met specifieke computer. Zat er al iemand anders. Dus dan mag ik niet.

Hahaha dat je een plaatje in een boek probeert in te zoomen zoals je op je telefoon doet!

1 like

Ik luister sorry van Beyonce, op repeat. Het is zo toepasselijk voor een situatie met een boy in mijn leven. Dit nummer got me all fired up. Suck on my balls, i’ve had enough. Middle fingers up, put them hands high. Wave it in his face, tell him, boy, bye. Tell him, boy, bye, middle fingers up. I ain’t thinkin 'bout you.

BYE BITCH

8 likes

Ik heb het zo warm op t werk.

We hebben trouwens 3 nieuwe koffies die je met melk kan bereiden. (Dus een voor latte 1 voor cappuchino en 1 voor een cortado)

pralinesmaak???

Neen

Samantha uit Utreg! En bij zo een spaghetti restaurant. In haar stories gaat ze daar ook vaak heen, dus was geen verassing.

En ja, was super lekker!!!

1 like

Ik vind het niet zwak van je hoor, ik zou hetzelfde doen. Misschien dat je het over een tijdje wel weer wil, maar voor nu zou ik inderdaad voor het afhaalpunt kiezen.

1 like

Kan je wel doorslapen?

misschien eens proberen om iets minder lang te slapen? ik voel me altijd veel energieker als ik 6u slaap in plaats van 8

2 likes

Vraag me ook echt af waarom hij belde. Waarschijnlijk om te vragen waarom je hem hebt geblockt. Maar als je dat nog moet vragen heb je echt een plaat voor je hoofd. Snap dat je hem niet meer aan je deur moet hebben.

5 likes

Ik heb zondagavond zelf soep gemaakt, deze heeft sinds die tijd met de deksel erop het aanrecht gestaan. Er zit in; tomaat, courgette, ui, knoflook en bouillon. Verder geen zuivel dingen. Kan ik dit nu nog invriezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik moet super nodig naar de wc. Maar de mannen die vandaag in onze tuin werken zijn om 10 uur gegaan om te lossen en daarna te eten. Dus ze komen nog terug. Geen idee hoe laat. Dus nu zit ik maar een beetje alles op te houden en te hopen dat ze heel snel terug komen. Van hun 3 uur durende pauze.

Ah. Ze rijden nu voor. Had eerder moeten zeuren.

1 like

Huh een stuk grond om wat op te bouwen? Zoja mag ik jou adopteren als mijn dochter?