Klopt! Mijn jaarinkomen veranderde gewoon drastisch omdat ik een half jaar fulltime heb gewerkt, maar dat pas heb doorgegeven na 5 maanden oeps
Ik voel een knobbeltje in mijn oksel en nu ben ik meteen para.
Zelf geen ervaring, ken wel iemand die dat deed. Die had er geen problemen mee. Ik vraag me wel of hoe het zit als ze overlijden ? Wil je niet aan denken maar toch.
Bij mik gaat veel mis vandaag. Ben ook zo misselijk en buikpijn en overal jeuk. Krijg de uitslag van school vanmiddag dus dat zal de reden wel zijn.
Maar ik bel al zo vaak de dokter dus nu durf ik niet meer.
Ja daar heb ik ook ervaring mee en de laatste maanden heb ik ook weer regelmatig onderhuidse ontstekingen maar het voelt anders ofzo dan normaal, ik heb al minstens 12 jaar ontstekingen.
Haha zo lief dat hij aan je denkt
Serieus? Wacht ik stuur je een DM.
Hebben hier meer Vodafone en geen 4g. Ik heb sinds gister ochtend geen internet.
Edit: telefoon opnieuw opstarten heeft geholpen.
Thanks! Ja wel een opluchting. Wel gelijk geregeld dat ik van 20u naar 40u ga op werk, dus vrije tijd valt dan weer tegen haha.
Heel veel liefde voor dit forum
Ik heb al meerdere nachten met een slaapmasker op geslapen, de ene nacht dat ik dat niet doe, word ik geprikt door een mug op mijn ooglid. Charming.
Het aspergeseizoen is net weer begonnen!
Ik heb net toch maar even gebeld en ik zei al meteen dat ik bang was dat ze vinden ze dat ik zeur maar dat moet ik niet denken zei ze. Ik wil helemaal niet iemand zijn die voor alles daarheen rent maar van knobbeltjes enz raak ik gewoon beetje para ook al weet ik wel dat de kans groot is dat het gewoon een ontstoken klier is bij mij maar ja je weet het nooit zeker.
Er is dit jaar inderdaad een overschot aan asperges! Alleen merkt de consument er niks van, want de prijzen van de supermarkten blijven gelijk door afspraken onderling. Maar als je naar de boer gaat en vraagt naar asperges, denk ik dat je ze voor heel goedkoop kan krijgen!
Ik zit op dit moment buiten te wachten op mijn vriend die bij de tandarts zit. Kan helaas nog wel 45 minuten duren
Juist goed dat je belt! Beter een keer te veel dan te weinig. Ik kende iemand die ook niet wilde en lang heeft uitgesteld en uiteindelijk bleek daar toch wat aan de hand te zijn… natuurlijk zegt dat niks over jouw bultje. Maar echt gaan hoor. Je stelt je echt niet aan!!
Ik smeer me al weken gek met hand crème voor extra droge handen, maar ze blijven kurkdroog
Ik heb gisteren toen ik thuis was meteen mijn sportkleding aangetrokken onder het mom van ‘dan kom ik er echt niet meer onder uit’. Maar het is me toch gelukt, ben er prima onderuit gekomen. Sportkleding is eigenlijk best een goede chilloutfit, heel comfy.
Het schijnt dat het op het moment meer kost aan arbeidsloon om ze eruit te halen dan dat ze erop verdienen, dus dat veel boeren ze maar gewoon in de grond laten zitten.