Het aspergeseizoen is net weer begonnen!
Ik heb net toch maar even gebeld en ik zei al meteen dat ik bang was dat ze vinden ze dat ik zeur maar dat moet ik niet denken zei ze. Ik wil helemaal niet iemand zijn die voor alles daarheen rent maar van knobbeltjes enz raak ik gewoon beetje para ook al weet ik wel dat de kans groot is dat het gewoon een ontstoken klier is bij mij maar ja je weet het nooit zeker.
Er is dit jaar inderdaad een overschot aan asperges! Alleen merkt de consument er niks van, want de prijzen van de supermarkten blijven gelijk door afspraken onderling. Maar als je naar de boer gaat en vraagt naar asperges, denk ik dat je ze voor heel goedkoop kan krijgen!
Ik zit op dit moment buiten te wachten op mijn vriend die bij de tandarts zit. Kan helaas nog wel 45 minuten duren
Juist goed dat je belt! Beter een keer te veel dan te weinig. Ik kende iemand die ook niet wilde en lang heeft uitgesteld en uiteindelijk bleek daar toch wat aan de hand te zijn⌠natuurlijk zegt dat niks over jouw bultje. Maar echt gaan hoor. Je stelt je echt niet aan!!
Ik smeer me al weken gek met hand crème voor extra droge handen, maar ze blijven kurkdroog
Ik heb gisteren toen ik thuis was meteen mijn sportkleding aangetrokken onder het mom van âdan kom ik er echt niet meer onder uitâ. Maar het is me toch gelukt, ben er prima onderuit gekomen. Sportkleding is eigenlijk best een goede chilloutfit, heel comfy.
Het schijnt dat het op het moment meer kost aan arbeidsloon om ze eruit te halen dan dat ze erop verdienen, dus dat veel boeren ze maar gewoon in de grond laten zitten.
Volgens mij probeert die hand in te zoomen op het papier zoals je normaal op je telefoon doet?
Haha beetje maar!
Ja en heel officie werkt bagger vandaag op kantoor. Ja dan maar niet werken.
Wilde ik totaal iets anders gaan doen wat in een specifieke kamer moet met specifieke computer. Zat er al iemand anders. Dus dan mag ik niet.
Hahaha dat je een plaatje in een boek probeert in te zoomen zoals je op je telefoon doet!
Ik luister sorry van Beyonce, op repeat. Het is zo toepasselijk voor een situatie met een boy in mijn leven. Dit nummer got me all fired up. Suck on my balls, iâve had enough. Middle fingers up, put them hands high. Wave it in his face, tell him, boy, bye. Tell him, boy, bye, middle fingers up. I ainât thinkin 'bout you.
BYE BITCH
Ik heb het zo warm op t werk.
We hebben trouwens 3 nieuwe koffies die je met melk kan bereiden. (Dus een voor latte 1 voor cappuchino en 1 voor een cortado)
pralinesmaak???
Ben nog gebeld vanochtend. Het is in het team besproken, met de hoogste leidinggevende van het depot + met hemzelf. Hij heeft een geregistreerde melding ontvangen, flinke maatregel blijkbaar. Ze controleren hem nu ook voor een bepaalde tijd extra. Als ie nog een melding krijgt volgt ontslag. Hij behoudt wel dezelfde route, deels omdat dat niet zo makkelijk om te gooien is qua planningen (snap ik), maar ook omdat ie erkent heeft dat ie fout zat en het nooit meer zal doen. Ze zeiden ook dat ik me dus hoogstwaarschijnlijk geen zorgen hoefde te maken dat ie zich onprofessioneel zou gedragen als ie weer een pakketje komt bezorgen, gezien dat gesprek en hij dus weet dat dan ontslag zal volgen en hij dat risico vast niet neemt. Denk ik ook niet, maar wil hem gewoon niet meer aan mân deur, dus betekent dat ik voortaan toch mân pakketjes bij een afhaalpunt laat bezorgen en dat ik dus op die manier wel last van zijn actie blijf houden. En koop niet voor niks online ipv in de winkel dus extra irritant dat ik nu alsnog met pakketten moet zeulen. Is eigen keus natuurlijk, en zwak ook van me misschien en zou er misschien boven moeten staan en hem gewoon mân pakketjes aan de deur moeten laten bezorgen, maar voel me er (voor nu?) gewoon niet fijn bij om met 'm geconfronteerd te worden. Zo maak ik het hem ook te makkelijk misschien, want dan hoeft ie ook niet met mij geconfronteerd te worden, maargoedâŚ
Neen
Samantha uit Utreg! En bij zo een spaghetti restaurant. In haar stories gaat ze daar ook vaak heen, dus was geen verassing.
En ja, was super lekker!!!
Ik vind het niet zwak van je hoor, ik zou hetzelfde doen. Misschien dat je het over een tijdje wel weer wil, maar voor nu zou ik inderdaad voor het afhaalpunt kiezen.