Wat je even kwijt wil #20

Volgens mij probeert die hand in te zoomen op het papier zoals je normaal op je telefoon doet?

1 like

Haha beetje maar!

1 like

Ja en heel officie werkt bagger vandaag op kantoor. Ja dan maar niet werken.

Wilde ik totaal iets anders gaan doen wat in een specifieke kamer moet met specifieke computer. Zat er al iemand anders. Dus dan mag ik niet.

Hahaha dat je een plaatje in een boek probeert in te zoomen zoals je op je telefoon doet!

1 like

Ik luister sorry van Beyonce, op repeat. Het is zo toepasselijk voor een situatie met een boy in mijn leven. Dit nummer got me all fired up. Suck on my balls, i’ve had enough. Middle fingers up, put them hands high. Wave it in his face, tell him, boy, bye. Tell him, boy, bye, middle fingers up. I ain’t thinkin 'bout you.

BYE BITCH

8 likes

Ik heb het zo warm op t werk.

We hebben trouwens 3 nieuwe koffies die je met melk kan bereiden. (Dus een voor latte 1 voor cappuchino en 1 voor een cortado)

pralinesmaak???

Ben nog gebeld vanochtend. Het is in het team besproken, met de hoogste leidinggevende van het depot + met hemzelf. Hij heeft een geregistreerde melding ontvangen, flinke maatregel blijkbaar. Ze controleren hem nu ook voor een bepaalde tijd extra. Als ie nog een melding krijgt volgt ontslag. Hij behoudt wel dezelfde route, deels omdat dat niet zo makkelijk om te gooien is qua planningen (snap ik), maar ook omdat ie erkent heeft dat ie fout zat en het nooit meer zal doen. Ze zeiden ook dat ik me dus hoogstwaarschijnlijk geen zorgen hoefde te maken dat ie zich onprofessioneel zou gedragen als ie weer een pakketje komt bezorgen, gezien dat gesprek en hij dus weet dat dan ontslag zal volgen en hij dat risico vast niet neemt. Denk ik ook niet, maar wil hem gewoon niet meer aan m’n deur, dus betekent dat ik voortaan toch m’n pakketjes bij een afhaalpunt laat bezorgen en dat ik dus op die manier wel last van zijn actie blijf houden. En koop niet voor niks online ipv in de winkel dus extra irritant dat ik nu alsnog met pakketten moet zeulen. Is eigen keus natuurlijk, en zwak ook van me misschien en zou er misschien boven moeten staan en hem gewoon m’n pakketjes aan de deur moeten laten bezorgen, maar voel me er (voor nu?) gewoon niet fijn bij om met 'm geconfronteerd te worden. Zo maak ik het hem ook te makkelijk misschien, want dan hoeft ie ook niet met mij geconfronteerd te worden, maargoed

23 likes

Neen

Samantha uit Utreg! En bij zo een spaghetti restaurant. In haar stories gaat ze daar ook vaak heen, dus was geen verassing.

En ja, was super lekker!!!

1 like

Ik vind het niet zwak van je hoor, ik zou hetzelfde doen. Misschien dat je het over een tijdje wel weer wil, maar voor nu zou ik inderdaad voor het afhaalpunt kiezen.

1 like

Kan je wel doorslapen?

misschien eens proberen om iets minder lang te slapen? ik voel me altijd veel energieker als ik 6u slaap in plaats van 8

2 likes

Fijn om te lezen dat anderen dat begrijpelijk vinden en wellicht hetzelfde zouden doen, voelde namelijk ergens ook wat aanstellerig? Maar ga het toch zo doen voor nu ja. Zal hem ws nog wel tegenkomen gezien ik hem eerst ook vaak zag in de buurt, maar dan kan ik hem gewoon negeren, is toch anders dan wanneer ie iets komt afgeven :wink:

Ja ben ook echt blij dat ik nog eens teruggebeld heb toen ie me ook ging lopen bellen nadat ik 'm geblokkeerd had en dat die jongen het zo serieus opnam en ook zag dat die eerdere collega dat niet had gedaan. Deze vrouw gaf nu zelf ook aan dat ze er blij om was, omdat dit niet door de beugel kon en aangepakt moest worden en zou anders niet gebeurd zijn. Ook aangegeven dat ik blij ben met hoe ze het opgepakt hebben en me ook op de hoogte hebben gehouden :+1: Voel me ergens nog wel een tikkeltje schuldig, maar hij zat verkeerd niet ik. Heb dat eerste foute appje (al zat ik ook al op de appjes daarvoor niet te wachten en waren die eigenlijk ook fout) al door de vingers gezien. Was duidelijk dat ik daar helemaal niet op zat te wachten en hij had alle kans het daarbij te laten, maar besloot zelf om een week later dat smerige appje erachteraan te sturen, dus eigen schuld ook gewoon :woman_shrugging:

8 likes

Vraag me ook echt af waarom hij belde. Waarschijnlijk om te vragen waarom je hem hebt geblockt. Maar als je dat nog moet vragen heb je echt een plaat voor je hoofd. Snap dat je hem niet meer aan je deur moet hebben.

5 likes

Ik heb zondagavond zelf soep gemaakt, deze heeft sinds die tijd met de deksel erop het aanrecht gestaan. Er zit in; tomaat, courgette, ui, knoflook en bouillon. Verder geen zuivel dingen. Kan ik dit nu nog invriezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik moet super nodig naar de wc. Maar de mannen die vandaag in onze tuin werken zijn om 10 uur gegaan om te lossen en daarna te eten. Dus ze komen nog terug. Geen idee hoe laat. Dus nu zit ik maar een beetje alles op te houden en te hopen dat ze heel snel terug komen. Van hun 3 uur durende pauze.

Ah. Ze rijden nu voor. Had eerder moeten zeuren.

1 like

Ja echt heel vreemd, ook omdat m’n reactie op zijn appje erg duidelijk was (dat ik het een smerige en ongepaste opmerking vond en dat ik er dan ook absoluut niet van gediend was. En dat het ook lekker respectloos naar z’n vrouw is). Als je dan wilt reageren en merkt dat ik je geblokkeerd heb is de boodschap toch duidelijk dat ik geen contact wil?! Dan ga je toch niet ook nog lopen bellen? Anders wellicht bij vrienden/familie waar je mot mee hebt, maar hij hoorde mij ĂŒberhaupt niet te appen/bellen :roll_eyes:
(Snap overigens ook nog steeds niet hoe ie kon denken dat dat appje goed uit kon pakken :nauseated_face:)

Nja, hopelijk neemt ie dus ook geen contact meer op, zowel moest ik het meteen doorgeven zei die vrouw. Ging vanochtend nog evennn door m’n gedachtes ook toen ik eerst een gemiste oproep had of hij het niet was geweest gezien ik dat pakketje rond die tijd had verwacht anders, maar was gelukkig dus de klantenservice. Neem ook aan dat ie z’n lesje wel heeft geleerd :wink: Zo niet heeft ie wat uit te leggen thuis haha als ie ineens niet meer hoeft te gaan werken :sweat_smile:

Blij dat het “klaar” is voor nu iig! Hou erover op nu ook haha (m’n laptop start sinds een paar dagen niet meer op en ben veel trager met typen op m’n telefoon, dus duurt me ook veel te lang steeds nu haha)

4 likes

Huh een stuk grond om wat op te bouwen? Zoja mag ik jou adopteren als mijn dochter?

Oh ik kan je posts niet meer allemaal lezen, heel benieuwd wat hij je allemaal stuurde. Dus ook nog berichtjes na dat ‘past het?’ (over je asos pakketje). Wat een rare situatie.
En ik zag in je posts iets staan over een coulance pakketje, heb je dat uiteindelijk nog opgehaald? Benieuwd wat het was.
Fijn dat het team in ieder geval het serieus opneemt allemaal!