Wat je even kwijt wil #20

Deze week heb ik eindelijk toegegeven dat het niet meer gaat en ik *even niet meer kan werken, wat me meteen veel rust gaf. Krijg ik vanavond via automatische mail de vacature doorgestuurd voor mijn uren. Huilen. Voel me nu weer heel verslagen en machteloos.

Edit: *even. Zometeen ben ik beter en kan ik weer! Hopelijk snel.

2 likes

Gvd vandaag nieuwe telefoon binnen gekregen wil ik de selfie camera proberen,is het beeld helemaal wazig. Al paar keer de camera schoongwmaakt, geen verandering. De achter camera is perfect. Baal hier zo van. Morgen vroeg gelijk naar de winkel en hoop dat ik dan een nieuwe telefoon mee krijg.

@anon39978576 wat staat er op het shirt op je avatar? Ik kan het niet lezen en ben veel te nieuwsgierig.

1 like

Let’s stop pretending you give a shit about my ā€˜health’, hun.

Staat er.

4 likes

Pff net geweest bij a star is born en echt een hele mooie film maar het duurde wel echt veel te lang. Ik zit nog steeds met een kneuzing in m’n rug spier dus zo lang achter elkaar zitten was niet zo verstandig

Ik werd net weer gecatcalled op straat. Meteen mn hele humeur verpest, LAAT ME MET RUST.

Ik ben bang dat ze dit niet zo maar zullen hebben voor je :see_no_evil:. Wat je het beste kan doen is naar de klantenservice bellen en aangeven wat er aan de hand is. Als het goed is kunnen ze met gegevens van de ontvanger wel de t&t code achterhalen. Aangezien die met elkaar gekoppeld zijn.

Edit: ik ben ervan uit gegaan dat je het via Postnl hebt verstuurd trouwens

2 likes

Ik heb nog nooit zon weinig adequate advocaat als die van Jos B gezien, hoe kom je zo moeilijk uit je woorden als dat letterlijk je beroep is?

1 like

Hoe voeg je een poll in op je mobiel?

Klopt, via PostNL! OkƩ dan ga ik ook sowieso contact opnemen met hen, bedankt :blush:

1 like

Mijn arme voeten. Ik leg kilometers af op werk. :frowning:

Geen voeten foto I swear

4 likes

Oh wat raar, was niet de bedoeling.

Bij het tandwieltje naast de smiley. Als je het tandwieltje niet ziet misschien even je scherm draaien?

Dr pimple popper… wat kijk ik omg :see_no_evil:

1 like

Sterkte de komende tijd. En wat knap van je dat je deze stap hebt genomen :two_hearts:

1 like

De positie van de duimen is net anders elke keer! Maar die handen lijken wel wat bewerkt om er mooier (enger) uit te zien.

1 like

Ik heb/had op mijn lijstje: JBL boxje, stoomreiniger, duurzame koffiebeker, theedoos

Ik ga dus trouwen en wil op mijn werk trakteren maar weet niet wanneer. Ik heb vanaf een week voor mijn trouwdag een maand vakantie dus na trouwen kom ik na 3 weken pas weer terug. Wat is beste dag om te trakteren?

• Voor de vakantie
  • Na de vakantie
  • Of laten bezorgen op huwelijksdag

0 stemmers

Happy 420

9 likes

Je kan alsnog reageren toch :stuck_out_tongue_closed_eyes: