Wat je even kwijt wil #20

Let’s stop pretending you give a shit about my ‘health’, hun.

Staat er.

4 likes

Pff net geweest bij a star is born en echt een hele mooie film maar het duurde wel echt veel te lang. Ik zit nog steeds met een kneuzing in m’n rug spier dus zo lang achter elkaar zitten was niet zo verstandig

Ik ben bang dat ze dit niet zo maar zullen hebben voor je :see_no_evil:. Wat je het beste kan doen is naar de klantenservice bellen en aangeven wat er aan de hand is. Als het goed is kunnen ze met gegevens van de ontvanger wel de t&t code achterhalen. Aangezien die met elkaar gekoppeld zijn.

Edit: ik ben ervan uit gegaan dat je het via Postnl hebt verstuurd trouwens

2 likes

Ik heb nog nooit zon weinig adequate advocaat als die van Jos B gezien, hoe kom je zo moeilijk uit je woorden als dat letterlijk je beroep is?

1 like

Hoe voeg je een poll in op je mobiel?

Klopt, via PostNL! Oké dan ga ik ook sowieso contact opnemen met hen, bedankt :blush:

1 like

Mijn arme voeten. Ik leg kilometers af op werk. :frowning:

Geen voeten foto I swear

4 likes

Oh wat raar, was niet de bedoeling.

Bij het tandwieltje naast de smiley. Als je het tandwieltje niet ziet misschien even je scherm draaien?

Dr pimple popper… wat kijk ik omg :see_no_evil:

1 like

Sterkte de komende tijd. En wat knap van je dat je deze stap hebt genomen :two_hearts:

1 like

De positie van de duimen is net anders elke keer! Maar die handen lijken wel wat bewerkt om er mooier (enger) uit te zien.

1 like

Ik ga dus trouwen en wil op mijn werk trakteren maar weet niet wanneer. Ik heb vanaf een week voor mijn trouwdag een maand vakantie dus na trouwen kom ik na 3 weken pas weer terug. Wat is beste dag om te trakteren?

• Voor de vakantie
  • Na de vakantie
  • Of laten bezorgen op huwelijksdag

0 stemmers

Happy 420

9 likes

Je kan alsnog reageren toch :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Nee nee, kom er vandaan! Familie woont er nog! Jij ook dan?

Heeerlijk stapavondje gehad en ga morgen weer :grin::grin:

4 likes

Knap lieve bertie :heart::heart: knuffel

1 like

Ik heb me vannacht tamelijk misdragen en heb ergens in de loop van de dag een sociale verplichting waar ik niet onderuit kan. Hopelijk valt het allemaal mee en wordt dit toch nog een leuke dag.
Ik voel me nu in ieder geval nog alsof er drie bussen over me heen zijn gereden.

En, hoe is jullie vroege zaterdagochtend?

1 like

Ik had geld van mn spaar rekening op mn gewone rekening gezet. En nu ging ik kijken en dacht ik huuuh hoe kom ik aan zoveel geld. Best leuk zon korte termijn geheugen.

26 likes