Wat je even kwijt wil #20

Ik doe altijd twee dagen droogshampoo.
Maar mijn tip is wel dat je het er ‘s avonds al in moet doen. Dat geeft een veel beter effect en minder witte waas!

5 likes

Nou maar hopen dat het bij jou ook werkt! :see_no_evil:

1 like

Ja! Da’s top, s avonds op doen en lekker die witte waas gewoon laten zitten. Werkt echt heel goed!

1 like

Ik ben zo blij dat het regent, mn hart krimpt elke keer een beetje samen als ik dode bloemen of geel gras langs de weg zie

1 like

Woehoe knetter harde regen! Zo gezellig (zolang ik binnen zit natuurlijk)

4 likes

Pff ik had aan mn zusje gevraagd of ze iets wilde doen voor de bruiloft van mn vader die over 2,5 week is en het is nog steeds niet klaar en het duurt gewoon vet lang (niet alleen haar schuld). Ik vroeg net wanneer het klaar zou zijn en toen werd ze helemaal boos? We waren aan het bellen en ik hing op want ze was echt onredelijk. Ze zei dat ze dit leuk vond om te doen, daarom heb ik het aan haar gevraagd. Maar als ze er geen tijd voor had of geen zin in had, had ik het net zo goed zelf kunnen doen.

Het lukt wel om het op tijd af te hebben maar ben gewoon een beetje gestrest en geïrriteerd. En ik heb nooit gedoe moet mn zusje.

En nu moet ik er ook nog om janken :’) om zoiets kleins

2 likes

@Matilda zo’n verkeerskegel heet in het Nederlands ook een heksenhoed toch. Of ben ik nou gek?

ik wil eigenlijk graag een eettafel voor 8-10 personen kopen, maar ik woon alleen.

14 likes

Net alsof ze bij de condoleance van de Brexit zit

28 likes

@Karl_Lagerfeld friettafel met friet Akropolis

6 likes

Ahahah ja ik zie mezelf al zitten met m’n 8 eetkamer stoelen :joy:

3 likes

of xxl frikadellen over de lengte van de tafel

5 likes

ja ik weet niet of dat het beeld nou minder triest maakt :joy:

4 likes

Spons of doekje voor als je ruit vies is.
Krabber!!! (Opeens vriest het en heb je er geen haha)

1 like

Laatst ging het hier (of in ieder geval op het forum) over wat goed werkt tegen aften. Ik kan het alleen niet meer vinden en ik heb er nu eentje die zo veel pijn doet. :sob: Heeft iemand wellicht tips?

Mochten je ouders komen eten en ze worden vervelend kun je wel makkelijk afstand creëren.

7 likes

Daar lijkt me deze ook heel geschikt voor

16 likes

Ik vind dit een fantastisch idee. En dat iedereen dan zn eigen stukje frikandel mag versieren.

5 likes

Ah dankjewel!

1 like

Anders kunnen we @Zemraluani wel uitnodigem die vind frikandel niet lekker dus dan nemen wr haar stuk

5 likes