Wat je even kwijt wil #20

ja die vond ze te sponzig :roll_eyes:

1 like

@Krabsalade Was jij nou degene die een tijd geleden dat verhaal vertelde van dat ventje die bij de snackbar een “stok met zalf” wilde? Volgens mij kwam het van de week ook weer voorbij op het forum.

Mijn vriend herinnerde me er net aan dat hij vannacht wakker van mij werd omdat ik heeeleemaal in een deuk lag in mijn slaap. Ik werd er zelf ook wakker van. En nu herinner ik me weer dat ik in mijn droom dat verhaal van die stok met zalf aan iemand vertelde en dat ik gewoon weer helemaal stuk ging daarom hahahaha

37 likes

@Cadeaupapier @HvO neusspray is blijkbaar voor alles goed maar voor een verstopte neus helpt het niet echt

6 likes

Als ik er plaats voor had zou ik dat meteen doen. Plek voor naaimachine, laptop, papieren, alles. Lijkt me zo heerlijk. En dan af en toe ook misschien om mensen uit te nodigen om te eten, maar dat is meer bijzaak :stuck_out_tongue_winking_eye:

In de achterbak: flesjes water en een kleedje, voor hee geval je ooit ergens strandt

1 like

Pure chocolade!

1 like

@anon42289517 een een paar waxinelichtjes, een waxinelichtje kan je auto 4 uur verwarmen geloof ik. Als je dan ergens met pech komt te staan heb je in ieder geval warmte :blush:

2 likes

Ik heb afgelopen vrijdag mijn verstandskies laten trekken en ben de irritatie helemaal zat. Als ik mijn tanden op elkaar zet, lijken mijn (nu achterste) kiezen niet goed op elkaar te vallen aan de kant waar de kiezen zijn getrokken. Ook heb ik last van mijn oor aan die kant.

Ik weet dat het allemaal te maken heeft met het laten trekken maar ik wilde het even allemaal kwijt. Ben er een beetje klaar mee en dan moet ik ook nog eens een keer terug voor de andere kant!

Jaa blijkbaar wel, je moet natuurlijk geen zomerse temperaturen verwachten haha! Heb het zelf nog nooit nodig gehad gelukkig dus zelf heb ik het niet uitgetest. Maar het is blijkbaar voldoende om niet onderkoeld te raken als je met stukken staat en het vriest.

1 like

@HvO Oh haha ik wist wel dat het bij aambeien werkte (via hier), maar niet bij aften. :rofl: Ga morgen dat spul van Kruidvat maar halen.

En dan, er tegenaan houden? Of is gewoon eten voldoende?

haaaahahahahaahahaha

2 likes

Mijn zus zou tijdelijk emigreren naar de andere kant van de wereld, maar ze heeft besloten niet te gaan en ik ben zo blijjjjj. :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Volgens mij erop/-tegen laten smelten, maar helemaal zeker weet ik het niet…

2 likes

Ik heb vandaag opnames voor een televisieprogramma gered. Zag dat ze voor de deur bij m’n werk aan het filmen waren, maar het begon keihard te regenen en ze zochten een plek om te filmen. Dus ik bood aan om het binnen bij m’n werk te doen, omdat het daar droog en lekker rustig was. Ze hebben me echt 100 keer bedankt, want het was heel belangrijk en moest echt vandaag gefilmd worden. :upside_down_face:

23 likes

Ik ga nu een puur paasei uit de kast pakken! Hahah

2 likes

Een dekentje voor als je pech hebt en het koud is of voor als je spontaan gaat picknicken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hahaha “de lach”. Die doe ik zo vaak

1 like

Hahahahahahahah ik heb ruzie met m’n vriend en las dit. Barstte in lachen uit en nu is hij nog bozer omdat ie denkt dat ik hem uitlach. Hahahahahah

10 likes

Mn wekker gaat over 5,5 uur en kan niet slapen. Zo intens naar om de uren slaap steeds minder te zien worden.

1 like