Wat je even kwijt wil #20

Oja en zo’n hesje voor als je pech hebt dat je dan niet ook nog wordt aangereden :+1:

Edit: en deze hoort bij de tip van @lentex: zo’n ontdooispray en een vorstspray voor het slot, en die laatste dan niet in je auto bewaren zoals ik want dan heb je er niks aan.

1 like

Ben zo moe.

Ja ik zit ook al in de trein en weet niet hoe ik de dag door ga komen. Wat een zwaar leven.

2 likes

Ik hoopte dat die regen van afgelopen nacht wel zou helpen tegen de hooikoorts. Mooi niet dus.

Mensen die ‘s ochtends klef doen in de trein :weary: het was druk en ik hield me vast aan een paal en dat stelletje ook. Hij zat de hele tijd kusjes op haar hand te geven en haat gezicht te aaien. Echt naar. En hij ging de hele tijd tegen mn hand aanstaan. Bah.

29 likes

Misschien was het een uitnodiging om mee te doen!

Ik heb vanmorgen per ongeluk teveel parfum gespoten en nu ben ik die trut in de bus die naar parfum meurt. Heb daar zelf altijd een hekel aan haha. En zag net een reclame van optimel salade en het lijkt me echt goor x100000 wie wil dat eten??? Beetje hetzelfde straatje als de hartige sultana

8 likes

Ja leek mij ook heel goor :nauseated_face:

1 like

Ik heb net een veel te duur horloge besteld. Maar kom uit een rotperiode, voel me sterker dan ooit en had geld gespaard, dus wilde mezelf verwennen. Echt blij mee hij is denk ik zooooo mooi.

25 likes

Ik ben samen met mijn moeder naar het toneelstuk Single Camping geweest. Echt een heerlijk stuk en enorm hard gelachen. Een aanradertje voor een leuke theateravond :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Heeft iemand tips voor herstellen nadat je bloed hebt gedoneerd? Het heeft vast ook met het weer te maken maar ik vreet me vol met spinazie en appelstroop en voel me hartstikke slap al bijna een week. Misschien had ik niet moeten doneren in mijn huidge staat maar daar is het nu te laat voor.

1 like

Een week al? Jeejtje… ik was na een dag wat meer suikers en koolhydraten altijd wel weer oké. Is er niet meer aan de hand dan? Virusje te pakken ofzo?

Ik zou t echt ideaal vinden als er een chatfunctie of mailfunctie bestond bij de huisartsenpraktijk. Soms wil ik wat weten of twijfel ik maar dan moet ik mega lang in de wacht hangen. Dus dan bel ik maar niet, maar blijf ik piekeren

6 likes

Zorg ook dat je genoeg drinkt! Weet niet of dat een week later nog van invloed is maar je lichaam heeft het ook moeilijk met het “volumeverlies” an sich geloof ik en dat kun je met vocht deels in elk geval weer aanvullen. Denk dat dat met warmer weer nog wel extra belangrijk is!

KUT HOOIKOORTS!!! heb echt amper geslapen vannacht en voel me doodellendig, zelfs nog na een behoorlijke regenbui gister. :sneezing_face::cry:

Ik ging dus even googlen en kwam op dit: https://www.just.nl/apps-en-services/app-de-dokter weet niet hoe betrouwbaar het is verder maar misschien is het wat.

1 like

Mijn huisarts is aangesloten bij Mijngezondheid.net, daar kan ik medicatie aanvragen, een afspraak maken maar ook een bericht met een vraag sturen! Krijg meestal met één of twee dagen antwoord dus voor dingen die geen haast hebben vind ik het een hele fijne functie. Misschien eens checken of dat bij jouw ha ook kan?

3 likes

Ah, goeie! Ga eens kijken! @SpeedOfSound daar ga ik ook eens naar kijken! Edit: oh het kan! Ik ga dat eens even doen dan

2 likes

Ik had zondagavond voor ik ging slapen per ongeluk een fatburner genomen dus toen heb ik de hele nacht niet geslapen waardoor mn hele ritme fucked up was maar vannacht eindelijk heerlijk geslapen <3

En @Mhysa en @Chuckie bedankt voor de tips! Ik ga naar dat ijzerelixer kijken, dat klinkt wel goed.

2 likes

Oke, ik moet nog 1 (1!!!) dag aan mijn scriptie zitten voordat hij af is. Althans: de conceptversie. Maar het lukt me al een week niet om me er toe te zetten en volgende week begin ik al met een fulltime baan. Kan iemand me even een flinke schop onder mijn kont geven?

11 likes