Wat je even kwijt wil #20

Hup aan de slag Kees! 1 dag is helemaal niks en als je het gedaan hebt zul je blij zijn! Go go go :clap:t3::clap:t3::clap:t3:

1 like

SCHOP!

1 like

Ik heb een collega die elke keer lachend roept dat zijn vrouw heel lelijk is en een kutwijf enzo. Als soort van grap. Ik zeg net dat het misschien aan mij ligt, maar dat ik dit dus echt niet grappig vindt (of zou vinden als mijn echtgenoot/echtgenote zo over me zou praten) en de helft is verbaasd. Ik vraag me af hoe jullie hierover denken.

1 like

Kom op, nog heel even. Dan ben je vanavond klaar en kun je met een gerust hart chillen.
Doe het Keesje!! Je kunt het!

1 like

Ik vind het ook niet grappig! Zeker niet als het iedere keer gebeurd en ze er niet bij is.

1 like

Wie herinnert zich Kissie?

10 likes

@RupiKaur @Kameleon @Lentex Oke dankjewel! Ik ga NU een boterham eten en dan moet het echt gaan gebeuren. Ik ga me ook maar even helemaal uitloggen op het forum, dat lijkt me beter. Keesje klinkt wel lief trouwens.

2 likes

Moment van de waarheid, na zo een 3 jaar weer naar de tandarts. Heb spontaan last van mijn verstandskiezen door de stress.

1 like

Gisteren was er een storing met de internationale trein naar Brussel en was er wat onduidelijkheid op Breda. Toen heb ik een Japans koppel met handen en voeten proberen uit te leggen welke trein ze moesten pakken (ze gingen bijna de andere kant op) en toen kreeg ik zomaar deze kraanvogels! :smiley: die vrouw haalde ze ook zou it haar tas alsof ze altijd een voorraadje bij zich droeg. En ik kreeg er eerst 1 en toen nog 1 haha. Zo lief.

105 likes

Mijn man hoeft dat maar 1x te doen ( waar ik niet bij ben dan. Kijk als je samen bent en je plaagt elkaar op die manier prina) dan begraaf ik hem in de tuin.

22 likes

Wanneer uitgroei of een donkere aanzet en het gebrek aan een een oompa-loompa huidskleur al zoโ€™n groot verschil maakt.

Ik ga misschien weer op teamsport. Ik ben 22. Ik vind het spannend :open_mouth:

18 likes

Goed bezig! Je bent nooit te oud om te beginnen aan een sport. Wat ga je doen?

De collegaโ€™s van mโ€™n ex maakten ook zulke grappen. En dan ook op het gebied van seks met hun vriendin/vrouw. Ik vond het zo grof. Zulke dingen hoeft mijn partner mij echt niet te flikken hoor

1 like

Dit had ik gisteren dus ook. Precies hetzelfde. Helaas wel ruzie gemaakt erover. Maar dat is nu gelukkig weer goed.

1 like

ja ik neig nu ook erg naar Elvine, heb een paar mooie gezien! Hoe valt deze qua maat? Gewoon je eigen maat genomen? En is het dan mogelijk om er een dikke trui onder te dragen of niet?

Laatste dagje werken jeeej. En dan lekker tot 11 mei vrij!

18 likes

Levend dan toch he?

1 like

Licht er aan hoe sterk hij is.

1 like

Ik vind dat echt heel vreemd en niet grappig.

Maar ik vind het ook al heel stom als er tegen mannen gezegd wordt dat het nu over is met hun vrijheid als ze gaan trouwen en zo. Je trouwt toch met een reden? Je vindt het dan toch leuk om tijd met elkaar te spenderen? Waarom moet daar zo negatief over gedaan worden, ik kan daar echt niet bij.

16 likes