Fijn! Mag ik vragen wat een loopbaancoach nou ongeveer doet? Moet je alleen maar vragenlijsten invullen? Want ik weet zelf niet zo goed wat ik met mijn leven wil en zo’n vragenlijst helpt mij eigenlijk nooit. En ik denk ook altijd, als ik het niet weet, hoe moet iemand anders me dan helpen?
Uit studiekeuzetesten kwamen bij mij ook altijd de raarste studies die me helemaal niet leuk leken, of ik vond alles ‘wel leuk’ en weinig heel stom of heel leuk. Doe nu wel een studie die ik leuk vind maar weet nog niet wat ik ermee wil gaan doen.
zo hatelijk als je dan nog meer dingen vindt die “schade” hebben dan je dacht
Er is al nu al drie keer aangebeld maar de deurtelefoon is kapot. Ik kan niet horen wie er voor de deur staat en ik kan de deur niet opendoen. Dus beter stop je met aanbellen want ik ga echt niet vier trappen naar beneden lopen als ik niet weet wie er voor de deur staat bye
Tuurlijk! Ik denk dat het verschilt per loopbaancoach, maar ik had (heb) een traject van 8 gesprekken waarbij ik steeds huiswerk moet maken. Eerst ging het vooral over mezelf, wat je leuk vindt, wat je hobby’s zijn, wat je voor stages/baantjes hebt gehad en daarna ga je steeds meer de diepte in over hoe je bent, wat je leuk vindt, wat je nodig hebt om leuk werk te hebben, wat je talenten zijn, etc etc. Bij mij ging ze er elke x heel diep op in en stelde ze me allerlei vragen waar je echt wel goed over na moet denken. Best confronterend maar het heeft mij persoonlijk heel erg geholpen. Ik dacht namelijk van tevoren: ik weet heus wel wat ik wel en niet leuk vind, maar door meer in te gaan op het “waarom” weet ik nu veel beter hoe ik ben en wat ik nodig heb.
Het klinkt misschien een beetje zweverig zo, maar zo heb ik het totaal niet ervaren. Ik ben van mezelf heel nuchter en normaal helemaal niet van dit soort dingen. Deze loopbaancoach zit in de achterhoek, maar ze doet het ook via Skype. Als je interesse hebt wil ik haar site anders wel doorsturen via pb! Ze heeft verschillende soorten begeleidingsmethodes.
Normaal ben ik nu al thuis en nu duurt het nog veertig minuten. Ik ben zo zo zo klaar met deze dag.
Ik word helemaal gek van mn familie .
Iedere keer als ik er kom is er gezeik .
Ik weet niet of ik nog wel behoefte heb om ze te zien of te spreken .
Ik heb echt zo’n leuke werkdag gehad en ik krijg daar zoveel energie van!
Beetje jammer wel dat ik straks vroeg naar bed moet omdat morgen de wekker weer om 04.00 uur gaat. Voorlopig nog niet moe.
Misschien iets als:
Je bent van harte welkom op locatie voor de huwelijksvoltrekking. Hierna zullen wij met een intiem gezelschap de receptie en het diner genieten, maar we hopen je vanaf XX:XXu weer te zien op het feest. Uiteraard zijn we ook blij je alleen op het feest te zien!
Kost stoelen reserveren in een vliegtuig altijd geld? 24 euro om naast elkaar te willen zitten… ofja zekerheid daar op.
Uit het niets of is er iets gebeurd? Wat vreemd! Misschien kan @Morganfreeman advies geven. (Als je het vervelend vind dat ik je tag moet je het zeggen natuurlijk!)
Jaa reserveren kost geld helaas.
Ik heb me aangemeld voor een congres en ik vind het echt eng. Het duurt de hele dag, dus inclusief pauzes en twee maaltijden en ik ken daar niemand. Straks sta ik mega awkward alleen in een hoekje daar
En @anon39978576 ah oke! Stom maar ik kon dit niet meer herinneren van andere reizen terwijl die ook met tui waren. Lekker cashen voor hun, voor 12 euro per stoel te reserveren in zo’n Dreamliner haha.
Ik vind dit superlief van je!
Ik vind mezelf altijd tien keer grappiger als ik aangeschoten ben, moet vaker een wijntje doen
Het leed dat relatie heet of het geluk dat relatie heet!
Staat members only!
Ik moet die eerste hebben maar ik vind ‘m niet )’:
Ah nee, natuurlijk niet! Iedereen is daar voor dat congres, dus jullie hebben sowieso al een onderwerp om over te praten. Komt helemaal goed!
@Morganfreeman wat ontzettend lief dat je dat wilt doen voor @Nachtburgemeester