Ik was net bij de mondhygiënist en moet morgen nog een keer want te weinig tijd, maar het was serieus echt gezellig. Ze maakte echt goeie woordgrappen, vind het echt niet erg om weer te moeten. Terwijl ik eergister bij de tandarts nog bang was, ben ik nu helemaal om.
Dit heb ik ook met mijn vriend gehad! Aaaaltijd loopt het uit in een (te) hevige discussie en we worden het nooit met elkaar eens, dus we omzeilen het onderwerp nu maar een beetje. Vreselijk!
bleeeehh
Oh die van mij begint ineens (THANK GOD) terug te krabbelen. Lastig hoor. Ik werd nu al bloedlink, snap dat je het dan gaat ontwijken.
Lijkt wel of er alleen mannen voor die partij zijn joh… Mijne ook, high five!
Dankjewel! Nee vind het niet zweverig overkomen hoor, kan me best voorstellen dat je er dan veel dieper en anders over na gaat denken dan eerst. Ik ga denk ik eerst zelf nog wat dingen uitproberen voor ik zo’n coach zou proberen. Veel plezier bij je nieuwe opleiding straks!
Omg stel je dat ze een van ons is. Ze was wel de goeie leeftijd en ook wel qua type.
Soms vraag ik me af of alles wel goed met me is. Ik kan echt van de ene overdreven emotie in de andere raken en daarna weer helemaal rustig zijn of heel hard te lachen
We moeten een teken verzinnen…
Emmertje water?
Echt hè
Ze had alleen de rechterhelft van Mn tanden gedaan, de rest komt morgen. Dus ik zei tegen dr ‘beter kijkt niemand nu upclose naar Mn lach, ben net Two face (Batman)’ en toen dacht ik oh kut misschien is ze helemaal geen nerd maar ze zei heel vrolijk Harvey Dentaal.
Misschien moet ik dr een visitekaartje van t forum geven.
Laat me dromen van vriendschap met Mn tandartspraktijk ok?
Ik ben er na morgen 3 dagen op rij geweest en er was niet eens iets mis. Ga ze nog missen bijna.
of
Als je soms leest wat ouders hun kinderen aandoen en uiteindelijk ook nog vermoorden dan krijg ik bijna de behoefte om die ouders door zo’n broodsnijmachine te halen.
Als het mogelijk was om te trollen was het nu de beste gelegenheid geweest. 2e account aan maken genaamd “Tandje” en dan vertellen over iemand die zoveel standaart grappen maakte dat je maar de helft van het gebit hebt gedaan.
Ik heb hier nog ergens een plak tattoo van. Die doe ik voortaan op als ik naar de dokter ga.
En daarna de tweede dag je meest saaie collega op die mensen afstuurt gewoon om te kutten
#sorrynotsorry
Dan zal wel ik Getverthierry in een gothisch lettertype boven mijn voorgevel laten tattoeren of schuin in mijn nek.
Lekker voor je dat bad bunny een vriendin heeft
Dit was om je terug te pakken op jouw kwetsende woorden " Frikandel is sponzig"