Wat je even kwijt wil #20

Jawel maar ik weet ook niet zo goed in welke winkels ik moet kijken? Ik heb schoenen nodig, het is niet dat ik een schoensoort in gedachten heb die ik leuk vind helaas :frowning: normaal heb ik dat altijd wel

Wat fijn om te lezen! Lijkt me een heerlijk gevoel, geniet ervan!

1 like

BLIJ!! Ik weet eindelijk bijna zeker welke opleiding ik wil gaan doen!:hugs::hugs: Zo blij dat ik naar een loopbaancoach ben gegaan. Als er iemand s die nog twijfelt over een loopbaancoach… zeker doen! Het helpt je zo erg om erachter te komen wat je leuk vindt en wat je goed kan!

33 likes

Ik stik echt constant van die fucking benauwdheid de hele tijd. Ben dit echt niet zo gewend van mn hooikoorts. Jeukende ogen en een verstopt hoofd kan ik nog wel mee dealen maar dit voelt zo kut.

Wie liet net een pot pastasaus kapot vallen over haar lichte stoffen lievelingsschoenen heen? :raising_hand_woman: kan wel janken.
Lichtpuntje is dat mijn vriend probeert ze schoon te maken. Hopen dat het lukt.

1 like

Wat fijn voor je!

1 like

Aah nee :sob: hoop dat het goed komt!
Ik voel je pijn, heb gisteren een volle kop koffie over het toetsenbord van m’n laptop gekieperd :tired_face:

1 like

Ik zou scheiden. Hallo wat is dit voor iets respectloos gebeuren?

1 like

Mijn vriend drinkt alleen maar van die wijven drankjes :joy:. Hij wou zelfs een keer een treetje Jillz meenemen naar een mannen avond. En ik heb hem toen echt van de ondergang moeten redden. Toen ik zei tegen hem dat dit product zichzelf promoot met shirtloze mannen enzo geloofde hij het eerst niet totdat ik hem de reclames liet zien :joy:

28 likes

Zo lief. Jouw vriend is mijn held. Al vind ik Jillz niks

1 like

Nou er is iets heel erg mis gegaan… 3 gaatjes😐

Allemaal in mijn achterste kiezen, waar ik nu heel erg tegen op kijk omdat ik emetofobie heb.
de assistente die vandaag er was, was al zo fanatiek om dat uitzuigapparaat zo wat in mijn keel te steken, waardoor ik al in paniek raakte. Dit gaat nog wat worden met het vullen van de gaatjes.

3 likes

Super lief! Dankjewel

Geeft niet, fijn dat het voor jou meeviel! Scheelt heel veel een fijne tandarts.

Ik heb het ze verteld maar ze snapte er weinig van. Ik werd schaapachtig aangekeken en schreef toen in mijn dossier dat ik een sterk braakreflex heb :roll_eyes:

3 likes

Spoiler is een spin
Zit ik rustig temptation te kijken, nu met hartslag 100 met bedenken hoe ik van die spin af kom :cry:

4 likes

Familie van cliënt: “ja mijn kinderen, die zullen wel een beetje van jouw leeftijd zo zijn, 47 en 53…”



:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
EXCUSE YOU?!

76 likes

Ik voel me mega moe en kut maar ik ga toch zo naar spinning en daar ga ik misschien zelfs ook nog m’n best doen

2 likes

Wat is de tekst voor mensen die wel de gehele dag zijn uitgenodigd? Dan kan ik kijken of ik iets kan bedenken wat hiermee in één lijn ligt!

Oh man… erg. Wat zei je toen?

Pokerface, niet op geantwoord en verder gegaan met het gesprek hahaa

1 like

Vraagje. Als jullie online eten bestellen en betalen (via ideal). Geven jullie de bezorger dan nog fooi als hij voor de deur staat?