Wat je even kwijt wil #20

Ik heb echt zo’n leuke werkdag gehad en ik krijg daar zoveel energie van!

Beetje jammer wel dat ik straks vroeg naar bed moet omdat morgen de wekker weer om 04.00 uur gaat. Voorlopig nog niet moe.

7 likes

Misschien iets als:

Je bent van harte welkom op locatie voor de huwelijksvoltrekking. Hierna zullen wij met een intiem gezelschap de receptie en het diner genieten, maar we hopen je vanaf XX:XXu weer te zien op het feest. Uiteraard zijn we ook blij je alleen op het feest te zien!

10 likes

Kost stoelen reserveren in een vliegtuig altijd geld? 24 euro om naast elkaar te willen zitten… ofja zekerheid daar op.

Jongens mijn hond kan niet meer lopen??? Hij kwispelt nog wel maar heeft echt last van een van z’n poten. Moet ik het aankijken of da bellen?

Uit het niets of is er iets gebeurd? Wat vreemd! Misschien kan @Morganfreeman advies geven. (Als je het vervelend vind dat ik je tag moet je het zeggen natuurlijk!)

1 like

Mijn ouders zijn op vakantie en hun buurmeisje laat hem 3 keer per dag flinke stukken uit. Ik ben er ondertussen om hem te knuffelen uiteraard. Hoop dat hij zich heeft verstapt tijdens het wandelen

Jaa reserveren kost geld helaas.

Ik heb me aangemeld voor een congres en ik vind het echt eng. Het duurt de hele dag, dus inclusief pauzes en twee maaltijden en ik ken daar niemand. Straks sta ik mega awkward alleen in een hoekje daar :sob:

1 like

Zo lief <3 zou super zijn!

3 likes

En @anon39978576 ah oke! Stom maar ik kon dit niet meer herinneren van andere reizen terwijl die ook met tui waren. Lekker cashen voor hun, voor 12 euro per stoel te reserveren in zo’n Dreamliner haha.

1 like

Ik vind dit superlief van je!

7 likes

Ja ik ook @Morganfreeman :heart:

3 likes

Ik vind mezelf altijd tien keer grappiger als ik aangeschoten ben, moet vaker een wijntje doen :thumbsup:

5 likes

Het leed dat relatie heet of het geluk dat relatie heet!

Staat members only!

Ik moet die eerste hebben maar ik vind ‘m niet )’:

1 like

Ah nee, natuurlijk niet! Iedereen is daar voor dat congres, dus jullie hebben sowieso al een onderwerp om over te praten. Komt helemaal goed!

@Morganfreeman wat ontzettend lief dat je dat wilt doen voor @Nachtburgemeester :two_hearts:

3 likes

Ik heb mijn screenprotector eraf gehaald want hij was stuk en er was melk achter gekomen (ja hoe dan?). Dus nu hoop ik dat ik hem niet laat vallen, totdat ik morgen een nieuwe heb (living on the edge).

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-een-relatie-heet-2

Toegang geweigerd staat er ):