Wat je even kwijt wil #20

Ja ik ook @Morganfreeman :heart:

3 likes

Ik vind mezelf altijd tien keer grappiger als ik aangeschoten ben, moet vaker een wijntje doen :thumbsup:

5 likes

Het leed dat relatie heet of het geluk dat relatie heet!

Staat members only!

Ik moet die eerste hebben maar ik vind ‘m niet )’:

1 like

Ah nee, natuurlijk niet! Iedereen is daar voor dat congres, dus jullie hebben sowieso al een onderwerp om over te praten. Komt helemaal goed!

@Morganfreeman wat ontzettend lief dat je dat wilt doen voor @Nachtburgemeester :two_hearts:

3 likes

Ik heb mijn screenprotector eraf gehaald want hij was stuk en er was melk achter gekomen (ja hoe dan?). Dus nu hoop ik dat ik hem niet laat vallen, totdat ik morgen een nieuwe heb (living on the edge).

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-een-relatie-heet-2

Toegang geweigerd staat er ):

Mijn borsten zijn heel erg pijnlijk op dit moment en ik vind het zo vervelend. :expressionless:

Het is een members only topic, je kan daar pas reageren/kijken als je 50 berichtjes hebt geplaatst op het forum.

Alles is schoon! Dank god voor mijn vriend en geluk hiermee :grimacing:

3 likes

Ik heb 6 eetkamerstoelen besteld en er maar 4 gekregen, dus heb dat aangegeven bij de leverancier.
Nu krijg ik een mailtje met de tekst: ‘Je hebt volgens onze gegevens 2 dozen ontvangen. Er zitten 2 stoelen in een doos, dus het zou moeten kloppen. Wil je nog eens kijken of je alle dozen hebt opgehaald?’
Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik aardig moet uitleggen dat 2x2 4 is en niet 6…

49 likes

En ook een bepaald aantal dagen lid bent toch? Iig @Axolotl misschien kun je het hier posten, denk niet dat iemand dat een probleem vindt.


Ik had Ikea fridans rolgordijnen gehaald, net opgehangen, maar nu doet 1 het dus niet goed. Hij blijft niet ‘hangen’ als ik hem naar boven/beneden doe. Het is zo’n gordijn zonder koord, met een gekke roede. Echt irritant, we hadden net dat ding op maat gezaagd.

1 like

Haha gewoon een beetje aardig blijven, maar wel duidelijk. Ik zou denk ik zoiets terugsturen;

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Het klopt inderdaad dat ik twee dozen heb ontvangen en er twee stoelen per doos worden geleverd. Echter had ik zes stoelen besteld, wat zou betekenen dat er nog een derde doos geleverd had moeten zijn.

Ik verneem graag wanneer de resterende twee stoelen worden geleverd.

Met vriendelijke groet,

Eleanor Rigby

14 likes

ZE MOETEN TOT IN GEORGIA TE HOREN ZIJN

3 likes

Ben nu eigenlijk betaald aan t tinderen… mja wat mort je anders als het rustig is.

2 likes

Thanks @Santeria @grace @anon42392789 jullie reacties doen me goed! En jullie hebben helemaal gelijk. Ben ook nog steeds blij met mijn keuze, maar ik zal denk ik nog wel een tijdje met het “wat als”-gevoel gaan zitten.

2 likes

Ik heb een laptop besteld (laat 'm afleveren bij een afhaalpunt), fingers crossed dat de bezorger 'm niet een paar x op de grond laat stuiteren uit wraak :roll_eyes: ben daar oprecht een beetje bang voor haha

Bedenk me nu trouwens dat m’n laptop exact een maand na m’n telefoon kapot is gegaan (ofja, hij had al langer kuren maar sinds zondag valt ie uit direct na opstarten dus kan er niks meer mee). Hopelijk blijft het hier voorlopig bij, m’n bril ook al vlak na m’n telefoon :-1: dure grapjes.

1 like

Ahhh m’n eierstokken rammelen weer. Er is net weer iemand uit de vriendengroep bevallen (tweede kindje in onze groep) en het is allemaal weer zo schattig😍

11 likes