Wat je even kwijt wil #20

Zooo hé precies dat, maar vergeet deze niet!

2 likes

Ik ging net wat bakken en had wat chiazaadjes op m’n vinger. Die heb ik eraf gelikt, wetende dat dat een heel slecht idee was. Meteen water erachteraan gedronken. Maar nu zit er toch een vastgeplakt achter op m’n tong ergens :angry:

1 like

Misschien Leen Bakker of Jysk? Ik ga ook op zoek, hij moet ook nog verduisterend zijn want het is voor in de babykamer waar de zon op staat.

1 like

Love glass animals!

1 like

Ik heb rolgordijnen besteld bij r a a mdecoratie.com. Onze maat was niet zo goed verkrijgbaar en daar wel. Eerste levering zat een gaatje in 1 van de gordijnen maar is netjes opgelost. En verder prima en niet duur. Misschien heb je er iets aan :slight_smile:

2 likes

Ik praat nu zelfs tegen kikkers.

3 likes

Mijn vriend en ik hebben een discussie over FvD (ik tegen, hij voor) en dit gaat sowieso uitlopen op een ruzie. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. :exploding_head:

Is zal zo wel even wat lavendel uit te tuin plukken, kan ie daar even aan snuffelen.

10 likes

Bij gamma hebben. Ze wel met koord en goed op maat te maken. Heb ik ook gekocht na 2 varianten van Ikea terug te brengen.

2 likes

Ook de andere terugbrengen en zeggen dat je niet tevreden bent.
Ik heb een ingekorte terug kunnen brengen en mijn geld terug gekregen.

1 like

Ik was net bij de mondhygiënist en moet morgen nog een keer want te weinig tijd, maar het was serieus echt gezellig. Ze maakte echt goeie woordgrappen, vind het echt niet erg om weer te moeten. Terwijl ik eergister bij de tandarts nog bang was, ben ik nu helemaal om.

19 likes

Dit heb ik ook met mijn vriend gehad! Aaaaltijd loopt het uit in een (te) hevige discussie en we worden het nooit met elkaar eens, dus we omzeilen het onderwerp nu maar een beetje. Vreselijk!

2 likes

bleeeehh

Oh die van mij begint ineens (THANK GOD) terug te krabbelen. Lastig hoor. Ik werd nu al bloedlink, snap dat je het dan gaat ontwijken. :frowning:

1 like

Lijkt wel of er alleen mannen voor die partij zijn joh… Mijne ook, high five!

2 likes

Dankjewel! Nee vind het niet zweverig overkomen hoor, kan me best voorstellen dat je er dan veel dieper en anders over na gaat denken dan eerst. Ik ga denk ik eerst zelf nog wat dingen uitproberen voor ik zo’n coach zou proberen. Veel plezier bij je nieuwe opleiding straks!

1 like

Omg stel je dat ze een van ons is. Ze was wel de goeie leeftijd en ook wel qua type.

2 likes

Soms vraag ik me af of alles wel goed met me is. Ik kan echt van de ene overdreven emotie in de andere raken en daarna weer helemaal rustig zijn of heel hard te lachen

We moeten een teken verzinnen…

4 likes

Emmertje water?

1 like

Echt hè

Ze had alleen de rechterhelft van Mn tanden gedaan, de rest komt morgen. Dus ik zei tegen dr ‘beter kijkt niemand nu upclose naar Mn lach, ben net Two face (Batman)’ en toen dacht ik oh kut misschien is ze helemaal geen nerd maar ze zei heel vrolijk Harvey Dentaal.

Misschien moet ik dr een visitekaartje van t forum geven.

39 likes