Wat je even kwijt wil #20

Het komt vast goed! Mijn stagiaire kwam vorig jaar ook naar me toe voor dit gesprek en we hebben samen een fijne oplossing voor haar gevonden. Ze zullen je vast wel begrijpen!

1 like

Ik ben verkouden en ik ben zo’n persoon die dan echt doet alsof ze ziek is. Mannengriep? Heb ik ook last van :neutral_face:

1 like

Ik heb zo vaak tijdens de groepslessen in de sportschool dat ik denk: deze oefeningen moet ik onthouden voor als ik weer alleen op kantoor zit om even wat beweging te krijgen. En dan zit ik alleen zoals vandaag en dan weet ik ze niet meer :expressionless:

1 like

M’n eerste vakantiedag en ik heb geen zin om m’n bed uit te gaan. Terwijl ik best weet, dat ik van blijven liggen me niet fijner ga voelen

Wat een kut dag, ben vrij vandaag nou whoehoe echt gezellig. Alleen maar ruzie met vriend :+1:t2:

1 like

Oh dit werd al genoemd ik zal weer opletten bij college ipv dingen voor de tweede keer zeggen doei

Ik ben zo blij dat ik in een kut dorp komt waar de koning of sinterklaas niet aan komt.
Ben echt zon iemand die dat vergeet en dan plots in de menigte met een camera op mij gericht sta.

Overigens is de koning hier wel eens geweest hoor. Op mn middelbare school precies toen ik net 1 maand op mn opleiding zat
 kut lul.

3 likes

Hoi ik kom voor de medicijnen van ‘achternaam’ en dan vragen zij jouw geboorte datum.

1 like

Ik vind het niet gek om na een week even te bellen! Misschien zijn ze het vergeten. Dan kun je gelijk bespreken welke datum voor beide kanten het beste uit komt.

2 likes

Als ik de keus had tussen me als Captain Marvel verkleden of als Pepper Potts wist ik het ook wel hoor
 En Stormi is Thor, dus ze zijn ook niet per se als stelletje verkleed.

1 like

Wtf man. De schoonmaakster is er nu nog steeds niet, terwijl 11u de afspraak was. En vorige keer was ze er ook pas om half 1. Nu is ze er nog niet?! :woman_shrugging:t2: En ik moet zo dochter op bed leggen, die nogal licht slaapt en dan gaat zij stofzuigen en shit 
 irritatie dit.
M’n vriend wilt vandaag d’r sleutel innemen en klaar :speak_no_evil:

6 likes

Meh, misschien dat ik na dinsdag als ik Endgame heb gezien er anders over denk, maar Captain Marvel is wat mij betreft toch echt meer badass dan Pepper Potts. Het helpt waarschijnlijk ook niet dat ze in de films door Goop gespeeld wordt, ik krijg zo’n jeuk van haar.

4 likes

Ja echt vreselijk. Waarom doen mensen elkaar zoiets aan? :persevere:

1 like

Mijn zus snakte naar Lays paprikachips met ribbels toen ze in Amerika woonde. En hagelslag natuurlijk!

1 like

Nou als een vriendin me zoiets zou flikken zou het over zijn met onze vriendschap. Maar goed, ik zal noooooit meedoen aan zo’n programma. Het zijn natuurlijk wel bepaalde types die zich hiervoor opgeven haha

1 like

Heb je geen vriendinnen in de buurt die even kunnen helpen?

Vooraf tekenen ze een contract waar waarschijnlijk in staat dat MTV op geen enkele manier aansprakelijk is en ze dit puur uit eigen wil doen. MTV zal zich wel meeeeeega goed ingedekt hebben hoor, ze zenden het ook in Amerika uit en daar klagen ze je natuurlijk voor elke scheet aan.

2 likes

Ik vind dit zo rot om te lezen, dus sterkte de komende uren
Meer dan je best kun je niet doen

1 like

Ik lig al de hele ochtend de marathon te kijken op MTV en ik vond een paar tattoos serieus echt leuk, maar sommige OMG. En waar ik me nog het meest aan irriteer is dat ze die pril steeeeeds maar ‘planga’ blijven noemen. Zeg gewoon bril of zoals bij de Amerikaanse versie ‘fear goggles’.

9 likes

Blijkbaar lagen mijn oordopjes net half in een kop koffie, nu werkt 1 kant niet meer.