Wat je even kwijt wil #20

Mweh. Als ik niet zo skeer was had ik de bus gepakt om je te helpen. :cry: Sorry.

1 like

Zou het anders met alle liefde hebben gedaan. :heart:

1 like

Dit is niet om jou maar dat zijn precies de redenen waarom mensen het in elkaars directe omgeving soms laten afweten en ik vind dat zo, zo verdrietig

Ik zou me echt enorm eenzaam voelen als niemand me hielp

3 likes

Zou voor mij normaal geen reden zijn want ik pak dan wel de fiets ofzo. Maar zij woont niet naast de deur dus kan er niet even heen fietsen helaas.

3 likes

Marina? Of is er nog meer uitgekomen vandaag?

Hopelijk voel je je inmiddels beter :kissing_heart:

1 like

Hij gaat als ze klaar is met d’r praten. Is niks voor mij haha. En ze vertelt altijd over hoe tevreden de anderen zijn etc etcetera, we hadden het er net samen ff over, maar wij zijn dat echt totaal niet eigenlijk.

Ik geef je vriend groot gelijk, als ze er is zou ik zeggen dat ze weer mag vertrekken en niet meer terug hoeft te komen. Ze blijft dit zo doen blijkbaar en ze besodemieterd de boel gewoon in mijn ogen. Ze moet 4u werken (toch?) en wie weet is ze er maar een uurtje. Ze is er iig nooit op het afgesproken tijdstip blijkt nu jullie op die momenten ook thuis zijn, dus dat was ze daarvoor ws ook niet. En dan ook nog zeuren dat ze niet kon schoonmaken wat je wilde omdat ze daar niet genoeg tijd voor had :roll_eyes: Nee genoeg kansen gehad zou ik denken (ik zou er ook al eerder klaar mee zijn geweest iig)

5 likes

Ja 4 uur indd! Wij hebben nu vakantie dus kunnen nu goed zien wat ze doet :see_no_evil: voor nu mag ze nog even schoonmaken en dan spreekt m’n vriend haar zo :grimacing:

1 like

Ja had jou bericht boven het mijne nog niet gezien, toen was ik al aan het typen haha. Laat straks nog even weten hoe het ging! (en of ze nu wel daadwerkelijk 4u is gebleven en alles nu jullie mee konden kijken wel ineens spik en span is haha)

1 like

Ik vind het wel een beetje naar dat je dit zo zegt.

13 likes

Volgens mij komt dit echt vaak voor bij schoonmaaksters die de sleutel hebben.

Heb een hele tijd vast opgepast in een gezin en dan kwam er ook altjjd een schoonmaakster met sleutel. En er lag altijd 30€, en ze bleef maar twee uurtjes altijd, en dan ook altijd net.

Dus ik was altijd al verbolgen dat de schoonmaakster meer verdiende dan de oppas van twee kinderen haha. Bleek achteraf dat ze altijd drie uur zou moeten blijven.

3 likes

Ik voel me soms zo dom he :’)
Ik had gisteren nieuwe bloemen gekocht, dus heb mijn oudere (2 dagen) bloemen in een andere vaas gezet. Vanochtend kijk ik naar mijn oudere bloemen en ze zagen er wat grauw en lelijker uit en ik dacht ‘ja typisch he, van die goedkope AH bloemen’.
Wat blijkt, heb ik helemaal geen water in die vaas gedaan :thumbsup:

18 likes

Nee tuurlijk niet, vond de toon van die zin gewoon een beetje denigrerend.
Maar goed, kan ook zijn dat ik het verkeerd lees.

2 likes

Speelt er iemand nog Hay Day? :flushed: Zo ja: ik zoek een actieve buurt die niet helemaal dood is… haha.

Edit: ik zit in level 33, dus ik moet er wel lid van kunnen worden.

Oke ben youtube filmpjes aan het downloaden. Maar ja hoe weet ik nou of het een leuk filmpje is zonder te kijken. Ik weet eigenlijk ook geen leuke filmpjes meer. Haha dus als iemand tips heeft voor leuke , grappige , inspirerende , fashion of life style , vlogs of wat dan ook gimme gimme!

Ik kijk nu die documentaire over BeyoncĂŠs optreden op Coachella en holy shit, wat heb ik veel respect voor haar. 8 (!!) maanden voorbereiding voor dit optreden en ze zingt en danst zo goed.

2 likes

@Madrid je hebt vandaag de hele dag? Dan ga je elke keer een half uur opruimen/poetsen en dan ff pauze. Zonder pauze trek je het niet. Het hoeft niet in een uurtje af he. Zet ff muziekje op, dan opruimen, beetje stofzuigen en prima.
:heart:

1 like

Nou bloedprikken duurde lang en er was gedoe over mn formulier. :woman_shrugging: kweet t ook niet zei ik. Maar goed wel in 1 keer goed geprikt. Daarna thee gedronken met een vriendin en ff langs ikea.

Nu lunchen en dan bouwpakketje maken :sweat_smile: en de bende opruimen

4 likes

Ooh :frowning:
Tja dan is het zoals het is. Vuilniszak nemen: alles erin en ff vegen.

En dan vanavond met je vriend in je nieuwe huisje?

Ene moment : Ik snap niet waarom buitenlanders , Nederlanders rude of direct vinden ik merk dat niet zo.

Andere moment : geirriteerd zijn en gelijk roepen waar het op staat.

4 likes