Wat je even kwijt wil #20

Dan zal wel ik Getverthierry in een gothisch lettertype boven mijn voorgevel laten tattoeren of schuin in mijn nek. :hugs:

4 likes

Lekker voor je dat bad bunny een vriendin heeft :wave:t2:

2 likes

Dit was om je terug te pakken op jouw kwetsende woorden " Frikandel is sponzig"

3 likes

@Morganfreeman mag ik je morgenochtend misschien een PM sturen met een vraag over m’n hond? :slight_smile:

1 like

Hoe werkt de mondhygiënist? Ga je daar zelf heen? Word je doorverwezen? No clue.

Shit ik wilde vroeg gaan slapen maar lig al een uur internetgekkies te kijken :sob: #influenced

1 like

@Nachtburgemeester hoe gaat het nu met je hond? Wat was er precies aan de hand?
Ik hoop dat alles goed gaat, wat fijn dat je @Morganfreeman kon bellen.
Mijn gedachten zijn bij jou en je hond!

1 like

Ik werd doorverwezen maar ging ook wel eens los want love als ze je tanden polijsten, dat voelt zo chill. Ik had er een gegoogled en daar heen gegaan, hoefde er geen doorverwijzing voor te hebben.

Ik bel zelf 1x per jaar ofzo dat ik even langs wil komen.

Ik snap dat het heel erg vervelend is! Maar ben je niet bang dat als je stopt en je het weer gaat nemen je je nog extra zieker gaat voelen? Dat heb ik in ieder geval wel als ik even met meds stop en dan weer begin. Beterschap in ieder geval :blush:

5 likes

Ik word per week betaald en altijd op donderdag avond. Maar dit is al de derde x dat ik op vrijdag ochtend kijk en het er nog niet op staat. Word er onderhand een beetje leip van.

1 like

Ah nee wat zuur. Ben het wel een beetje met @anon42289517 eens, ik denk dat het niet zo verstandig is

3 likes

Volgens mij heeft antibiotica geen zin als je tussendoor stopt, ze zeggen altijd kuur afmaken ook al zijn je klachten verdwenen. Zou in dat geval even de huisarts bellen, miss ligt het aan de soort die je gekregen hebt.

7 likes

Iets van de hema? Iets van kaas of eh ( jeetje wat hebben we hier eigenlijk…)

2 likes

Toen ik een tijdje in het buitenland zat had ik een vriend die op bezoek kwam kaas laten meenemen (geitenkaas en gewone).

edit: en stroopwafels om uit te delen aan vrienden daar

1 like

Vaak helpt probiotica nemen tijdens een AB kuur wel tegen darmklachten! Ben je niet van alle bijwerkingen af, maar wel eentje minder. Beterschap!

1 like

Ja maar ik bedoelde meer met de medicatie hoor. Want nu went je lichaam er een beetje aan en dan onderbreek je het en moet je lichaam weer helemaal wennen aan de medicatie, dus dan moet je weer helemaal opnieuw door die cycle van bijwerkingen. Maar dat is hoe het bij mij werkt. En inderdaad anders even met je HA bellen of de assistent, beter het zekere voor het onzekere nemen!

1 like

Echt zo erg geeeen zin om bloed te laten prikken zometeen. Daarna wel met een vriendin afgesproken, dus denk ik maar aan dat leuke :sweat_smile:

2 likes

Begrijpelijk. Confronterend ook wel! Maar je kunt maar beter op de hoogte zijn van wat er in je lijf gebeurt zodat er op tijd ingegrepen kan worden. Sterkte en veel plezier met je vriendin!

1 like

Ja true <3, baal alleen dat ik 2 weken geleden ook al heb laten prikken. En nu voor meer onderzoek nog een keer.
Maar goed, ben opzich niet echt bang dus dat scheelt

2 likes