Speelt er iemand nog Hay Day? Zo ja: ik zoek een actieve buurt die niet helemaal dood is⊠haha.
Edit: ik zit in level 33, dus ik moet er wel lid van kunnen worden.
Speelt er iemand nog Hay Day? Zo ja: ik zoek een actieve buurt die niet helemaal dood is⊠haha.
Edit: ik zit in level 33, dus ik moet er wel lid van kunnen worden.
Oke ben youtube filmpjes aan het downloaden. Maar ja hoe weet ik nou of het een leuk filmpje is zonder te kijken. Ik weet eigenlijk ook geen leuke filmpjes meer. Haha dus als iemand tips heeft voor leuke , grappige , inspirerende , fashion of life style , vlogs of wat dan ook gimme gimme!
Ik kijk nu die documentaire over Beyoncés optreden op Coachella en holy shit, wat heb ik veel respect voor haar. 8 (!!) maanden voorbereiding voor dit optreden en ze zingt en danst zo goed.
@Madrid je hebt vandaag de hele dag? Dan ga je elke keer een half uur opruimen/poetsen en dan ff pauze. Zonder pauze trek je het niet. Het hoeft niet in een uurtje af he. Zet ff muziekje op, dan opruimen, beetje stofzuigen en prima.
Nou bloedprikken duurde lang en er was gedoe over mn formulier. kweet t ook niet zei ik. Maar goed wel in 1 keer goed geprikt. Daarna thee gedronken met een vriendin en ff langs ikea.
Nu lunchen en dan bouwpakketje maken en de bende opruimen
Ooh
Tja dan is het zoals het is. Vuilniszak nemen: alles erin en ff vegen.
En dan vanavond met je vriend in je nieuwe huisje?
Ene moment : Ik snap niet waarom buitenlanders , Nederlanders rude of direct vinden ik merk dat niet zo.
Andere moment : geirriteerd zijn en gelijk roepen waar het op staat.
Nou ze staat nu op t punt om weg te gaan, dus 3 uur en kwartier is ze dan geweest.
Ben benieuwd wat mân vriend zo gaat zeggen ik vind dat zo ongemakkelijk dat ik het liefst even weg ga haha
EDIT: oké de sleutel is terug, maar verder heeft ie ook niks gezegd⊠alleen gevraagd hoe laat ze er volgende keer is. Want dat weet ze blijkbaar niet hoe laat?!
Oh dan moet je bij mij boodschappen komen doen, sta soms met de halve rij en de caissiĂšre te ouwehoeren. Maar dat ligt er wel aan in welke wijk je boodschappen doet
Ben ik volledig met je eens.
Had ook anders verwoord kunnen worden of gewoon helemaal weg kunnen worden gelaten.
Moet ik met de cassieres praten in Amerika ??
Haha kan me voorstellen dat je daar aan gewend raakt ja haha. Ik kijk nu de videos van Joey Jaq en hij heeft videos over de verschillen tussen Amerika en NL. Vind het zo interresant.
Haha klinkt prima! Heb je wel verdiend!
Wel okĂ©, had misschien niet meer naar ike.a moeten gaan, is nu te laatđ€·ââïž Want heb nu wel hoofdpijn en duizelig als ik opsta, maar ben ook ongesteld. Dus kan ook daarvan zijn.
Rustig aan maar verder dit weekend en luisteren naar mn lichaam.
Ik werk sinds 3 maanden op kantoor en er is zo vaak niks te doen dat ik me hier weer even kom melden. Lees altijd mee sinds het elle forum weg is en post bijna nooit wat. Maar verveel me nu echt een hoedje
Hahahahaha PANIEK JE MOET PRATEN MET CASSIERES
Heeeee!!!
Haha ik moest lachen om je uitdrukking âje een hoedje vervelenâ Ik dacht dat je je alleen een hoedje kon schrikken maar dit klinkt vet schattig
Ik vond het in New York wel meevallen hoor! Meestal zei de caissiĂšre ââHi, how are you?ââ en dan zei jij wat terug en vroeg ze of je alles kon vinden o.i.d. en dan was je alweer klaar.
Wat wel een goede is om te onthouden, in de winkels komt het personeel altijd naar je toe om je te helpen en dan zeggen ze ook hun naam. Bij de kassa vragen ze vervolgens of je nog door iemand bent geholpen in de winkel, die persoon krijgt dan volgens mij extra salaris als je zijn/haar naam noemt, dus die moet je wel onthouden!
Hoihoi! Waf een enthousiast welkom haha
Haha ja ik gebruik dat eigenlijk vrijwel altijd Maar nu ik er zo over nadenk is het inderdaad een hoedje schrikken. Oops
Moet ik Namen onthouden??
Ik vind het wel gezellig eigenlijk al daf geklets. Ik neem wel even een pen mee om de namen op te schrijven.
Ik ken dit trouwens wel van die story time videos waar mensen slecht behandelt zijn en dan expres niet die naam gaan noemen of bij die gene gaan afrekenen.
Hahah ja de eerste paar keer dat ze dat vroegen keek ik ook echt verschrikt, had geen idee dat ik die had moeten onthouden.