Wat je even kwijt wil #20

Herkenbaar! Alleen is mijn copingsmechanisme heel anders (helaas - wil ik toevoegen). Ik heb geen tips eigenlijk, naast dingen die je al weet : bedenken dat iets minder ok is. Of anders doorzetten en over paar maanden ben je er vanaf. Al hoop ik wel dat je in je job hierna dan wat rustiger eronder bent en dan wel kan relaxen…

1 like

Ahhh super leuk! Geniet ervan!

1 like

Heb weer eens aangeschoten concertkaartjes gekocht. In Duitsland :penguin:

1 like

Love it, waar ga je heen?

Pff, heb net spotlight gezien. Heftige film wel.

@Maestoso

Dit is echt super super toevallig :scream:, ik zweer dat ik niet naar je hamster heb gezocht

Je komt gewoon casual langs op m’n dashboard, iemand die ik volg heeft de foto gedeeld

17 likes

ik heb soju hier in Korea ontdekt en vind t misschien nig wel lekkerder dan wodka. Heb nu een identiteits crisis sos

6 likes

Royal Blood!

4 likes

Jaaaa soju! Vooral de grapefruit versie​:heart::heart: Was ook t einde van m’n lever dat drankje

1 like

Bah bah 2 uur geslapen, nu lekker werken en dan de rest van het weekend verhuizen

Haat me levuhhh

Mijn verstandskies is woensdag weg getrokken/weggesneden. Dit duurde driekwartier, wat aangeeft wat voor drama het was haha. Naast dat ik er een enorme wang van heb gekregen ben ik nu opeens ook verkouden. Die verkoudheid maakt het nog 10x kutter :frowning_face: Verder zijn mijn ouders net vertrokken voor een midweekje weg dus die kunnen ook niet meer voor me ‘zorgen’. Klinkt heel overdreven, maar voel me zo naar en ziek. Mijn vriendje toen ik hem vroeg langs te komen: “Je weet dat ik een feestje heb, het is koningsdag, hoe kan je überhaupt iets verwachten?”

1 like

Mega lastig en ook herkenbaar, die druk die je jezelf oplegt. Ik denk dat ik hetzelfde als @ellegirltalk adviseer: over een paar maanden ben je er hopelijk van af en kan je je rust nemen, misschien kan dat idee nu ook al rust bieden. Ik was in mijn bachelor hetzelfde als jij: cum laude was het belangrijkste en ik werd geleefd door alle afspraken. Nu tijdens m’n master heb ik besloten het iets rustiger aan te doen en hoewel ik dácht dat ik me een nietsnut en lui zou voelen: dat is niet zo! Ik haal nu gemiddeld 7,5 ipv 9 maar nog steeds vrij prima dus en ik heb wel weer meer een leven. Dus er is hoop. Werk jezelf niet kapot, je bent echt meer waard dan alleen je studie(resultaten).

2 likes

Wat een stomme opmerking van je vriend zeg. Sterkte komende dagen hopelijk voel je je snel beter.

1 like

Heel lief dit :heart:

1 like

@maestoso Ze is na het EGF niet naar een van de nieuwe fora verhuisd inderdaad!

2 likes

Ah wat ontzettend vervelend zeg, beterschap! Je kunt ook gewoon flink ziek worden van zo’n ingreep. Jij hebt daar ook niet voor gekozen dus de reactie van je vriend vind ik een beetje stom :(. Hij gaat toch ook niet ieder uur van de dag feesten vandaag?

1 like

Ik was het niet. Maar je moet je pizza eens met whiskeysaus eten. Vooral de korstjes, super lekker <3

Jezus de koningsnacht in de stad viel zo tegen.

Elk jaar opnieuw de deceptie dat de vrijmarkt niet meer zo leuk is als in mijn kindertijd.

5 likes

Ik vind deze heel fijn: https://www.bonprix.nl/product/push-upbeha-zwart-947412/?size=194100888#image

Er zit een soort padding in die je er uit kunt halen (dan niet echt meer push up). Het kant zie je wel bij wat meer laag uitgesneden t-shirts oid maar vind ik juist wel mooi/handig want dan heb je toch minder inkijk. En niet geheel onbelangrijk: deze zit echt super fijn