Wat je even kwijt wil #20

Deze opmerking is toch totaal niet nodig, laat haar lekker.

13 likes

27 likes

Nou Komop we hoeven niet iemands leven te gaan beoordelen. Dat was het punt niet. Ik verwees Oprah naar het sekstopic omdat alle berichten die ik van haar las in wjekw over seks gingen en daar hebben we een apart topic voor.

Maar vind niet dat we nou Oprah zelf hier moeten bespreken. Ze mag doen wat ze wil, alleen stel ik voor dat als het seksgerelateerd is dat het niet hier gepost wordt.

19 likes

Jij zeurt altijd over dat andere met hun vriendinnetjes posten maar hebt zelf een overduidelijk groepje. Pot verwijt de ketel

5 likes

Ja het valt gewoon op zulke berichten, sowieso vind ik dat het nogal opgeblazen wordt aan de kant van het posten. ZO bijzonder is seks nou ook weer niet? Maar het wordt zo dramatisch gebracht en zoals ik zei, ik vind dat dat deel juist opvalt. Ik ben ook echt benieuwd naar de andere verhalen! Er is toch zo veel meer.
Zelfs al postte iemand vanuit Nederland alleen maar over seks, dan zou 't ook opvallen denk ik

11 likes

Het is toch eerder een ik heb gekrikt dan uitvoerig hoe en wat beschrijven. Maar misschien ben ik ook bevooroordeeld omdat ik het sekstopic niet hoef te lezen en het van Oprah wel leuk vind om te lezen wie of wat ze nou weer gedaan heeft. Als in NL iemand dronken zou worden en gewoon even kwijt wil dat ze seks heeft gehad dan hoeft dat toch ook niet gelijk in het sekstopic?

1 like

Op hoeveel dagen stond de pizza-gif teller? Anders gooi ik hem er even in🙄

11 likes

6 likes

Oja btw kijk hoe leuk wat ik bij de Intratuin zag

23 likes

Ik kan fotosoepen. Vertel me wat je wilt en ik soep

2 likes

Ben alleen wel echt kwijt wie nu oprecht gemeen is naar de ander en bij wie 't een kliekje-grapje is??

10 likes

Ik geef alleen mn mening, als iemand alleen dat komt posten en verder hier niet post lijkt het me daar meer op de plek omdat mensen zich er kennelijk aan storen. Ik vind het zelf irritant.

Maar opnieuw: slechts mijn mening, ik maak de regels hier niet en ze mag doen wat ze wil, alleen ik stel dat persoonlijk voor. Hoeft niemand zich tw ergeren en komt er niet opnieuw een discussie want dat kwam er laatste keer ook van. Ik heb niks persoonlijks tegen Oprah en ik hoor niet bij een geheime groep of iets.

14 likes

Ben ik de enige nee die totaal niet doorheeft wie met wie in een groepje zit of wie en wie altijd pinnig op elkaar reageren?

Er is hier echt niks van te volgen.

87 likes

NEE maar ik volg dit soort dingen sowieso nooit. De wereld van de forumkliekjes en allianties gaat totaal aan me voorbij :flushed: Semi-wonder dat ik mijn eigen forumnaam kan onthouden.

12 likes

Hallo ik voel me sterk verbonden met je maar das dus eenzijdig weer cool cool cool cool cool

11 likes

Het gaat hier zo hard dat teruglezen geen doen is, vandaar dat dat mij niet opgevallen is. Zit ook niet in het sekstopic maar dat lijkt mij meer een grafisch tips en tricks topic terwijl dit eerder een wjekw ding leek. Maar dat kan iedereen natuurlijk anders zien

2 likes

Je kijkt ook brooklyn 99. En gebruikt deze zin. Is het te snel om te amo te zeggen

14 likes

Sorry maar dit vind ik echt niet netjes. Lula heeft waarschijnlijk wel wat meer te doen en zit niet iedere minuut hier haar berichtjes te beantwoorden.

11 likes

Nouja ik starte deze discussie, onbewust maar toch. Dus ik voel een zekere verantwoordelijkheid.

Als je iets met Lula hebt kan je dr beter PBen of iets anders, ik vind het altijd flauw als mensen elkaar hier publiekelijk gaan lopen shamen, wij op een openbaar forum hebben niks te maken met issues tussen leden. Ik vind dat jammer, los dat in privé op.

2 likes

Te amo te amo
:musical_note: Don’t mean I love her :musical_note:

3 likes