Wat je even kwijt wil #20

Lekkere stokken met zalf. Kan hier nog steeds om lachen trouwens hahaha!

2 likes

Ik zit al een uur met m’n oranje donut voor de tv, maar volgens mij was/ben ik veel te vroeg :thinking:

2 likes

Dankjewel! Ik denk alleen dat ik toch voor 24bottle ga. Ik vind de prints van chilly wel veel leuker, maar wel duurder en de inhoud is net te weinig.

1 like

Nou zeg, helemaal mezelf gemotiveerd en naar de gym gegaan, kom ik daar: is ie dicht :rage:

2 likes

Ik had hetzelfde probleem ja :laughing: dus nu hang ik in sportkleding op de bank.

1 like

Jaa precies! Ik had het ook zoveel leuker gevonden om mijn dag anders in te vullen haha! Het is meer dat hij in een andere stad woont, en er vrienden bij hem over de vloer zijn. Hij denkt nu ook vast ā€œhet is maar een kies die getrokken isā€. Ik vind jou reactie wel echt lief, steun doet me goed dat ik niet overdrijf :heartbeat:

2 likes

Afwas is gedaan, heb gestofzuigd, vuilniszakken opgeruimd en gedoucht.

Nu eerst mn nieuwe fohnborstel testen, daarna boodschappen doen en dan relaxen, misschien ga ik wel weer tekenen of zo. Dat is ook lang geleden.

4 likes

Dan heeft hij nog nooit zijn verstandskiezen laten trekken als dat zijn reactie is :sweat_smile:
Sterkte. Jezelf lekker verwennen, tompoucevulling eten ofzk :smile:

1 like

Ik ging net naar de bakker voor tompoucen (de Appie had alleen soesjes?) maar daar waren ze op. Nu heb ik er 2 gereserveerd die ik over een uur op kan halen als de nieuwe er zijn en ik kijk er zo naar uit

12 likes

Hahah ga ik doen! Vooral tompoucevulling is een goeie tip hahaha :heart_eyes:

1 like

Pff de Oranjes moeten weer heel de dag doen alsof ze al die domme stukjes en liedjes leuk vinden en alsof ze het interessant vinden dat mensen regenwormen gebruiken om compost mee te maken. En dan ook nog de hele dag op de foto en leuk lachen. Maxima heeft ook echt hoge hakken aan. Ik zou daar echt niet geschikt voor zijn hahah.

31 likes

Wat heb ik toch een hekel aan mijn haren wassen en fƶhnen al helemaal. Krijg er gewoon verzuring van in m’n arm en het is dodelijk saai.

Ben even de wandeling van de koning aan het bekijken en lijkt me echt zo’n ongestructureerde chaos. Als beveiliger loop je de hele tijd een andere kant op omdat de koning (en aanhang) echt van hot naar her gaan haha

2 likes

Ik vind Constantijn wel een knappe vent zo met dat baardje. Is dat een biecht

4 likes

Verbaas me ook altijd weer over hoe al die steden ieder jaar weer dezelfde soort suffe dingen verzinnen haha.

Maar de koning ziet eruit alsof ie het naar zijn zin heeft iig.

3 likes

Wat is Amalia al lang en volwassen zeg :o
Edit: en ik vind haar jurk heel mooi

6 likes

Ja jemig, ook gewoon op hakken enzo? Vind haar jurk inderdaad heel mooi!

Hier zijn de bakkers altijd dicht op koningsdag :unamused:
Geniet ervan!

Hoe die ene man steeds die handen zo lang vast hield van de prinsesjes… Ik zou daar helemaal ongemakkelijk van worden.

2 likes

Wat stom! Ik zal er extra van genieten haha

1 like