Wat je even kwijt wil #20

Ik ben normaal een kluizenaar met Koningsdag, maar vandaag voel ik een grote behoefte om door andermans troep te neuzen.

10 likes

De muziek vooral ja. Ik was vorige week vrijdag en zaterdag uit en dan wordt er gewoon van alles wat gedraaid zoal bij een normale uitgaansavond maar nu was er een dj die alleen maar muziek draaide met een beat zonder tekst. Alleen op zo’n avond met super veel mensen staat er na 12 uur overal een rij dus je kan ook niet meer switchen als t ergens niet leuk is. Kort en om: bleh. Hopelijk is het vanavond beter

zijn de winkels nou open met koningsdag? vergeet dat altijd

Ik vind het weer zoooo moeilijk in te schatten voor vandaag. Qua temperatuur en regen. Je hebt buien en je hebt echt BUIEN waarbij je een regenjas aan wilt. 12 graden in de wind in een open veld kan zomaar 17 graden tussen duizenden mensen zijn

Verschilt per stad schijnbaar! Rotterdam zijn de winkels open en Breda ook maar wel de zondag tijden zeg maar.

1 like

Sommige wel sommige niet. Hier in het centrum zijn alle kledingwinkels dicht. Maar in de buitenwijken zijn de supermarkten en drogisterijen etc. wel open.

1 like

Een lange broek met t-shirtje en daar een leren- of spijkerjasje overheen? Dan eventueel nog een gewone jas en/of poncho mee? Moeilijk ja.

Ik heb nu: lange broek + zwart koltruitje + leren jasje + sjaal
Maar wat ik dus mis: iets wat m’n haren beschermd tegen de regen dan …
heb ook een regenjasje maar die is dan weer super dun, dus niet warm, en niet zo leuk
(Bedankt voor t meedenken al hahaha)

Ik doe altijd mn sjaal over mn hoofd. Als een soort hoofddoek

Jaaa leuk lied
In het kader van muziek toen ik rond 10-15 jaar was. Gisteren ging ik Anouk luisteren, oude albums. En ik vind het zo leuk om te merken dat al die teksten gewoon nog in mijn hoofd zitten zodra je de muziek aan doet.

2 likes

@ellegirltalk lief jullie berichtjes! Doet me goed te lezen dat ik niet de enige ben, al vind ik het heel naar voor jullie. Ga eens kijken of ik het voor elkaar krijg niks te doen vandaag en morgen, slechts naar mn ouders om te knuffelen met mn zieke konijn.

1 like

Ik zit in de trein van wenen naar Krakau en er zitten hier een paar Tsjechen om kwart over 10 al katjelam. En nog steeds drinken ze uit een fles Jack Daniels. Wordt een leuke dag voor ze denk ik. Nadeel is wel dat de hele coupe meurt naar drank. Goedemorgen

Edit: de Jack Daniels is bijna op, er zijn blikjes bier en andere flesjes drank bijgekomen. Top

8 likes

Zo zou ik in real life ook reageren. Die reclame zie ik mezelf ook nog wel doen.

3 likes

Lekkere stokken met zalf. Kan hier nog steeds om lachen trouwens hahaha!

2 likes

Ik zit al een uur met m’n oranje donut voor de tv, maar volgens mij was/ben ik veel te vroeg :thinking:

2 likes

Dankjewel! Ik denk alleen dat ik toch voor 24bottle ga. Ik vind de prints van chilly wel veel leuker, maar wel duurder en de inhoud is net te weinig.

1 like

Nou zeg, helemaal mezelf gemotiveerd en naar de gym gegaan, kom ik daar: is ie dicht :rage:

2 likes

Ik had hetzelfde probleem ja :laughing: dus nu hang ik in sportkleding op de bank.

1 like

Jaa precies! Ik had het ook zoveel leuker gevonden om mijn dag anders in te vullen haha! Het is meer dat hij in een andere stad woont, en er vrienden bij hem over de vloer zijn. Hij denkt nu ook vast “het is maar een kies die getrokken is”. Ik vind jou reactie wel echt lief, steun doet me goed dat ik niet overdrijf :heartbeat:

2 likes

Afwas is gedaan, heb gestofzuigd, vuilniszakken opgeruimd en gedoucht.

Nu eerst mn nieuwe fohnborstel testen, daarna boodschappen doen en dan relaxen, misschien ga ik wel weer tekenen of zo. Dat is ook lang geleden.

4 likes