Wat je even kwijt wil #20

Dan heeft hij nog nooit zijn verstandskiezen laten trekken als dat zijn reactie is :sweat_smile:
Sterkte. Jezelf lekker verwennen, tompoucevulling eten ofzk :smile:

1 like

Ik ging net naar de bakker voor tompoucen (de Appie had alleen soesjes?) maar daar waren ze op. Nu heb ik er 2 gereserveerd die ik over een uur op kan halen als de nieuwe er zijn en ik kijk er zo naar uit

12 likes

Hahah ga ik doen! Vooral tompoucevulling is een goeie tip hahaha :heart_eyes:

1 like

Pff de Oranjes moeten weer heel de dag doen alsof ze al die domme stukjes en liedjes leuk vinden en alsof ze het interessant vinden dat mensen regenwormen gebruiken om compost mee te maken. En dan ook nog de hele dag op de foto en leuk lachen. Maxima heeft ook echt hoge hakken aan. Ik zou daar echt niet geschikt voor zijn hahah.

31 likes

Wat heb ik toch een hekel aan mijn haren wassen en föhnen al helemaal. Krijg er gewoon verzuring van in m’n arm en het is dodelijk saai.

Ben even de wandeling van de koning aan het bekijken en lijkt me echt zo’n ongestructureerde chaos. Als beveiliger loop je de hele tijd een andere kant op omdat de koning (en aanhang) echt van hot naar her gaan haha

2 likes

Ik vind Constantijn wel een knappe vent zo met dat baardje. Is dat een biecht

4 likes

Verbaas me ook altijd weer over hoe al die steden ieder jaar weer dezelfde soort suffe dingen verzinnen haha.

Maar de koning ziet eruit alsof ie het naar zijn zin heeft iig.

3 likes

Wat is Amalia al lang en volwassen zeg :o
Edit: en ik vind haar jurk heel mooi

6 likes

Ja jemig, ook gewoon op hakken enzo? Vind haar jurk inderdaad heel mooi!

Hier zijn de bakkers altijd dicht op koningsdag :unamused:
Geniet ervan!

Hoe die ene man steeds die handen zo lang vast hield van de prinsesjes… Ik zou daar helemaal ongemakkelijk van worden.

2 likes

Wat stom! Ik zal er extra van genieten haha

1 like

Ja en die burgermeester hangt er ook de hele tijd zo ongemakkelijk bij om te zorgen dat ze overal op tijd aankomen en niet te lang bij Tiny en Gerda blijven staan die koekjes hebben gebakken. Hij staat er echt de hele tijd zo bij van uh ja we moeten nu daarheen :smile::smile:ik lach wel maar we moeten wel een beetje doorlopen :smile::smile:

7 likes

Ja dat dacht ik ook hahah.

Zo jammer dan Amalia altijd van die truttige kleren aanheeft alsof ze tien jaar ouder is. Ik vind het stofje wel leuk, maar het model is zo ouwelijk.

2 likes

Ik wil over rommelmarkten struinen en winkeltjes af, maar m’n man staat de badkamer te poetsen terwijl ik wil douchen. Ben hier chagrijniger over dan ik toe wil geven.

Ik denk dat de Oranjes Koningsdag echt de kutste dag van het jaar vinden. Het lijkt me echt verschrikkelijk, al die kut spellen en dergelijke. Zou me instant chagrijnig maken.

25 likes

https://www.ad.nl/dossier-koningsdag-2019/handig-voor-bij-de-tv-wie-is-wie-bij-de-oranjes~adfd6bef/

Ik kwam dit net tegen, hoef je de Prive niet voor te lezen haha

1 like

Ik zie al helemaal voor me hoe ze na afloop lekker met z’n allen stoom afblazen en klagen over alles wat ze gezien hebben en stomme grappen maken

38 likes