Wat je even kwijt wil #20

Ik moet morgen een lang stuk met de trein en heb zin om lekkers te kopen voor onderweg.

Wat is jullie lievelingseten dat te koop is op een groot treinstation? Mag zoet en hartig zijn :hugs:

Haha ik weet het wel hoor! Van de mini playback show toch? Maar ja misschien vind je mij wel oud :woman_shrugging:t2:

2 likes

Dat zou ik ook wel lusten nu :smile:

1 like

Had hetzelfde probleem :see_no_evil:

De verse triple chocolate koeken van de AH to go en voor drinken de warme chocolademelk van de Kiosk :heart:

4 likes

Zeker niet oud. Ik zou eerder zeggen jeugdgenoot :stuck_out_tongue:

1 like

Ik was er vorige week (maar dan met alleen tulpen) en ik heb er heerlijk de toerist uitgehangen hahaha

Samenvatting

16 likes

Hillegom!

1 like

Goed gedaan en veel plezier

1 like

Ah ja shit. Wil je perse plukken? Anders misschien een bollenveld in de buurt en op de terugweg tulpjes van de boer meenemen

Wie had ook alweer ene date met een vrouwelijke docent/onderzoeker met de trouwring? Ben benieuwd naar de update :grin:

2 likes

Volgens mij stond tie vandaag in het opbiecht topic!

1 like

Ik lig al de hele dag op de bank. Nutteloze youtube filmpjes gekeken en een boek gelezen.

Geslaagde koningsdag! Kreeg wel een beetje fomo van sommige IG stories maar alsnog blij met mijn keuze om lekker thuis te blijven.

1 like

Haha ja idd, zo zie je dat ze ook een gewone familie zijn.
Ik vond het wel stom dat ze bij een ander programma (EenVandaag geloof ik) dit gingen analyseren. Een of andere vrouw zei ja wow maxima haar Nederlands is niet goed is en ze is onverstaanbaar. Dus wel knap van Amalia ze heeft wel een goed accent. Eeeeeh wat???

4 likes

Ja ik zat ook met een diepe frons ernaar te luisteren :thinking: Ze meende het ook bloedserieus haha

1 like

Heb het nog even teruggezocht. Toen ze zei ‘en maxima spreekt nog steeds eeeeeeh…’
Zag je jaap jongbloed ook echt zo kijken van ojee wat gaat ze nou weer zeggen :roll_eyes:

Die zie ik er dan weer niet in moet ik zeggen, haha

Ludo in de tv kantine :rofl:

1 like

Hahaha dat is wel echt cool! Ik woon een beetje afgelegen en donker dus gaat me vooral om dat de lampen aan zijn voor ik thuis kom.

Weet je misschien hoe dat heet? Kan het zo even niet vinden op de site!