Wat je even kwijt wil #20

Heeft iemand een tip voor een gouden fijn kettinkje zonder hanger?

Ik ga voor een andere (Amour des Fleurs wasmiddel) maar toch bedankt!

1 like

Ja, welkom bij Luzac :joy:

1 like

Aaah super fijn dankjewel!!

Wtf ik woon vlakbij een kerk en van april tm augustus speelt de beiaardier op zaterdagmiddag (en geloof nog 2 avonden in de week) liedjes. Net werd Piet Piraat gespeeld? En nu weer een kinderliedje maar weet evne niet waarvan.

Ok het was de kabouterdans. DOE NORMAAL. Straks wordt er nog K3 gespeeld.

En idd, ze spelen nu Tele Romeo. STOP.

28 likes

True alleen hier wel droog en die regenjas is weer dun
Maar heb maar een dikke trui aan gedaan

Ik heb serieus niks ondernomen vandaag, behalve dan naar de Jumbo gegaan om oranje tompouce e.d te halen wat ik nu met mijn vriend zit op te vreten. Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg, maar ik voel me de hele tijd ‘schuldig’ omdat je iets behoort te ondernemen op een dag als dit

6 likes

Ik ook. Lig al de hele dag op de bank en ben een keer buiten geweest om wat vuilnis in de zwarte bak te doen. En vind het eigenlijk wel prima zo.

2 likes

Ben ik eigenlijk zo met je eens! Dat moet ook, maar toch is er dat irritante stemmetje in mijn hoofd steeds :joy: echt stom

2 likes

Niet schuldig voelen! Als je zin had om echt iets te ondernemen had je het waarschijnlijk ook wel gedaan toch

Oké, alles gedaan wat ik moest doen vandaag, nu mag ik m’n nieuwe laptop uitpakken en gebruiksklaar maken! :blush: (gister begin middag al opgehaald, dus wordt tijd)

@anon39978576 In het pakketje zat een fles rode wijn! Drink eigenlijk nooit meer alcohol, maar wel netjes van ze! Dus maar gewoon bij de rest wat ik maar niet opdrink in m’n drankrek :sweat_smile:

3 likes

Was net in de AH in België. Ging zo’n mannetje omroepen door de luidspreker dat het vandaag Koningsdag is in Nederland dus dat ze vandaag alleen maar Nederlandse hitjes gaan draaien in de winkel!! Hoor je vervolgens Marco Borsato galmen door de speakers :’) ging stuk, en vind het ergens heel erg schattig

61 likes

Ik heb @Enthusiasm al een tijdje niet zien posten, hoop dat het een beetje oké met haar gaat.

9 likes

Haha cute! Leef van Dre Hazes schijnt nu ook een hele grote hit te zijn in België

5 likes

Ik denk toch dat ik nu ziekig ben. Verkouden, oorpijn en keelpijn.

Geen jeukende ogen en door regen zou de hooikoorts minder moeten zijn.

Ah dju, dat ding moet natuurlijk eerst een aantal uur opladen voor het eerste gebruik :sob: Had ik kunnen weten maar totaal niet aan gedacht.

1 like

Same here! Al de hele dag aan het niksen, eten, netflixen, in bed liggen en totaal geen zin om iets te ondernemen, maar ondertussen al mijn vriendinnen op whatsapp aan het afgaan om te kijken of ik ergens aan kan sluiten. Om vervolgens bij iedere vriendin te bepalen dat ik daar geen zin in heb. Ik heb nu geaccepteerd dat ik de rest van de dag de deur niet uitga en wat een verlossend gevoel is dat zeg :relieved:

5 likes

Same, van af en toe als ik weinig energie had en dronk voor de cafeïne naar nu regelmatig “heb koffie nodig” en dan niet omdat ik het zo lekker vind en daarom wil maar echt een craving?!

:coffee: (wie kwam er ook veel te laat achter dat dit niet een mannetje met een witte baard is maar met een koffiekopje)

7 likes

Ik heb heel lang gedacht dat het een uiltje was ipv een smiley met koffie :joy:

2 likes

Ik ben zo blij dat ik op mijn 31ste eindelijk verlost ben van “fomo”.
Ik heb lekker op de bank gelegen, dutjes gedaan en The Notebook gekeken.
Love it.

21 likes